:: ECONOMY :: ПЕРЕВАГИ БРЕНДИНГУ ТЕРИТОРІЙ :: ECONOMY :: ПЕРЕВАГИ БРЕНДИНГУ ТЕРИТОРІЙ
:: ECONOMY :: ПЕРЕВАГИ БРЕНДИНГУ ТЕРИТОРІЙ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПЕРЕВАГИ БРЕНДИНГУ ТЕРИТОРІЙ

 
21.11.2023 19:32
Автор: Левицька Ілона Володимирівна, аспірантка кафедри маркетингу, Державний торговельно-економічний університет, м. Київ
[1. Економічні науки;]


У сучасному світі все більшої популярності набуває брендинг територій. Він допомагає містам, регіонам, країнам перемогти у суперництві за ресурси, інвестиції, туристів тощо. З його допомогою можна покращити імідж та репутацію території або взагалі кардинально змінити думку громадськості про певне місце у кращу сторону. Найчастіше метою брендингу території є підвищення економічного, політичного та культурного розвитку місця.

Слід зазначити, що створення бренду території – це процес спрямований на довгострокову перспективу, тож результати від впровадженої стратегії можуть бути помітними не миттєво, а через певний проміжок часу. 

Досвід Проекту ПРОМІС [1] засвідчує, «що ті громади й території, які поступово впроваджують взаємопов’язані маркетингові заходи, є більш успішними. Вони значно легше досягають цілей сталого економічного розвитку, зокрема:

1.залучення інвестицій і створення нових підприємств;

2.збереження та розширення діючих підприємств, збільшення кількості робочих місць;

3.покращення іміджу на місцевому, національному та міжнародному рівнях, започаткування взаємовигідних партнерств;

4.залучення нових жителів і поліпшення добробуту громади загалом;

5.збільшення кількості туристів;

6.популяризація політичних рішень і програм серед громади, отримання прихильності населення.» 

Таким чином, брендинг територій має багато переваг і відкриває нові можливості. Зокрема, при правильній маркетинговій стратегії можна підвищити впізнаваність території та її конкурентоспроможність, збільшити зовнішній та внутрішній туризм, залучити інвесторів, створити умови для розвитку бізнесу, поповнити бюджет та покращити життя населення.

В Україні ще не дуже розвинений брендинг територій, проте ми вже маємо приклади успішних брендів як серед обласних, районних центрів, так і серед невеликих міст. Зокрема, свої бренди (у тому числі логотипи та слогани) мають [2]: Бердянськ: серце Азова; Вінниця: місто ідей; Генічеськ: міст у відпочинок; Дніпро: хвилююче місто; Дрогобич: у ньому вся сіль; Івано-Франківськ: місто для життя; Кам’янець-Подільський: місто скарбів; Київ: місто, де все починається; Кривий Ріг: місто довжиною в життя; Луцьк: приємне відкриття; Львів: відкритий для світу; Маріуполь: вартий твоєї уваги; Миколаїв: місто на хвилі; Одеса: море вражень; Харків: smart city; Хмельницький: щодня можливості; Чернігів: місто легенд; Чорнобиль: територія змін.

Отже, брендинг допомагає територіям показати свої сильні сторони та переваги, вигідно виділятись серед інших та правильно позиціонувати своє місто, регіон чи країну. Він може оживити місто чи регіон, надихаючись його культурою, кухнею, технологіями, архітектурою, спадщиною, мистецтвом тощо. Загалом бренд території – це свого роду візитівка, яка має викликати уявлення про те, якою є місцевість та що вона може запропонувати відвідувачам. Бренд може допомогти території позбутися будь-яких негативних асоціацій минулого, створити бажаний образ на майбутнє та надати індивідуальності. Таким чином, брендинг є потужним інструментом розвитку територій.

Список літератури:

1.Кейс-стаді. Брендинг і маркетинг територій. У чому секрет найбільш успішних міст в Україні? 2019. URL: http://pleddg.org.ua/wp-content/uploads/2019/09/Case_Study_PLEDDG_Regional_BrandingMarketing_2019.pdf.

2.Логотипи і слогани міст України: 30 брендів. URL: https://ua.igotoworld.com/ua/article/1361_logotipi-i-slogani-mist-ukrajini.htm

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНТЕГРОВАНІ КОМУНІКАЦІЇ: ТЕРМІНОЛОГІЧНА ОПОЗИЦІЯ ТА ПИТАННЯ ТЕОРІЇ
22.11.2023 23:55
АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ У ВОЄННИЙ ЧАС
22.11.2023 09:53
ГЛОБАЛЬНІ ЕКОНОМІЧНІ КРИЗИ XXI СТОЛІТТЯ: ПРИЧИНИ, НАСЛІДКИ ТА КОНТРОЛЬ ВИНИКНЕННЯ
22.11.2023 00:32
УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ У МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ: РОЗВИТОК ТА ВИКЛИКИ
21.11.2023 23:03
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ В КОНТЕКСТІ ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
21.11.2023 22:50
ОСНОВНІ НАПРЯМИ РЕАЛІЗАЦІЇ НОВОЇ СПІЛЬНОЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ЄС: ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИ
21.11.2023 22:32
ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНИ У ВОЄННИЙ ПЕРІОД: СТАН, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
21.11.2023 21:37
ЦИФРОВА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ: ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ГЛОБАЛЬНУ ЕКОНОМІКУ
21.11.2023 21:22
ФІНАНСОВИЙ МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЗАКЛАДІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
21.11.2023 18:51
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДХОДУ В ФОРМУВАННІ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ В БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВАХ
21.11.2023 01:12




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.271 сек. / Mysql: 1599 (0.212 сек.)