:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ PTV VISSIM ДЛЯ РОЗРОБКИ ТА АНАЛІЗУ СХЕМ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ :: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ PTV VISSIM ДЛЯ РОЗРОБКИ ТА АНАЛІЗУ СХЕМ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ
:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ PTV VISSIM ДЛЯ РОЗРОБКИ ТА АНАЛІЗУ СХЕМ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 37

Термін подання матеріалів

23 січня 2025

До початку конференції залишилось днів 25



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ PTV VISSIM ДЛЯ РОЗРОБКИ ТА АНАЛІЗУ СХЕМ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ

 
20.11.2023 19:04
Автор: Мазилюк Павло Вікторович, кандидат технічних наук, Луцький національний технічний університет; Дубицький Олександр Сергійович, кандидат технічних наук, Луцький національний технічний університет
[26. Технічні науки;]

ORCID : 0000-0001-5071-5109 Pavlo Mazyliuk

ORCID : 0000-0002-4863-4040 Oleksandr Dubytskyi

З ростом міського населення та збільшенням обсягів транспортного руху в мегаполісах постає велика необхідність у вдосконаленні та оптимізації організації дорожнього руху. Одним із ключових інструментів для досягнення цієї мети є програмне забезпечення PTV Vissim, яке надає унікальні можливості для розробки та аналізу схем організації дорожнього руху. У даній тезі розглянемо, як використання PTV Vissim сприяє підвищенню ефективності та безпеки в міських умовах, а також як це програмне забезпечення можна використовувати для розроблення інструкцій організації дорожнього руху.

PTV Vissim відзначається рядом ключових характеристик, що роблять його незамінним інструментом для моделювання дорожнього руху. Моделювання в реальному часі, реалістичне врахування різних видів транспорту, аналіз впливу різних факторів та можливість оптимізації схем руху дозволяють створювати точні та ефективні моделі дорожнього руху [1, c. 94].

Однією з головних переваг використання PTV Vissim є його здатність розробляти та оптимізовувати сценарії організації дорожнього руху. Моделювання в реальному часі дозволяє тестувати різні варіанти схем руху, аналізуючи їхній вплив на ефективність та безпеку [2, c. 63]. Це надає можливість інженерам підбирати оптимальні рішення для конкретних умов міського середовища.

Використання PTV Vissim дозволяє проводити детальний аналіз взаємодії різних видів транспорту та інфраструктури. Це особливо важливо для виявлення можливих точок конфлікту та розробки заходів для підвищення безпеки руху. Точні та реалістичні моделі, створені за допомогою PTV Vissim, дозволяють прогнозувати та усувати ризики та затори в реальному часі.

Ще однією вагомою перевагою є можливість візуалізації результатів моделювання за допомогою PTV Vissim. Це робить отримані дані зрозумілими та доступними для широкого кола зацікавлених осіб, сприяючи ефективній комунікації між різними стейкхолдерами.

Застосування програмного забезпечення PTV Vissim в розробці схем організації дорожнього руху є ключовим етапом для покращення ефективності та безпеки в міських умовах. Завдяки його функціональності, інженери можуть створювати оптимальні та безпечні умови для транспортних потоків, а також розробляти інструкції організації дорожнього руху [3], які сприятимуть сталому та безпечному розвитку міст.

Список літератури:

1. V. O. Sistuk, A. O. Bohachevskyi, і V. Y. Shumskyi, «Можливості використання програми імітаційного моделювання PTV Vissim для підготовки спеціалістів за напрямами «транспортні технології» і «автомобільний транспорт», ІТЗН. 2016. №52, вип. 2. С. 93–107.

2. Ренкас А.А., Руденко Д.В., Товарянський В.І. Підвищення ефективності функціонування перехресть з високоінтенсивними транспортними та пішохідними потоками. Вісник ЛДУБЖД. 2021. №23. С. 61-67.

3. Нова схема руху на кільці біля «Променя» / Youtube. URL: https://youtu.be/N-NDe8lGGSk?si=TYjqTWMMM9Sz67H3 (дата звернення: 17.11.2013).

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЛЕКСНИХ КОЕФІЦІЄНТІВ ДЛЯ СХЕМИ ЗАМІЩЕННЯ ПАСИВНОГО ЧОТИРИПОЛЮСНИКА ВІДЦЕНТРОВОГО НАСОСА ТИПУ НМ ТА РІВНЯННЯ НАПІРНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ
21.11.2023 22:04
ЦИФРОВИЙ ІМІТАТОР РЕКТИФІКАЦІЙНОЇ КОЛОНИ
19.11.2023 20:45
УЛЬТРАЗВУКОВИЙ КОНТРОЛЬ ТОНКИХ МЕТАЛОВИРОБІВ ЕЛЕКТРОМАГНІТНО – АКУСТИЧНИМИ ПЕРЕТВОРЮВАЧАМИ
18.11.2023 12:08
ВИКОНАННЯ РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ БАЛОК ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ РЕКОНСТРУКЦІЙ
16.11.2023 20:38
РАДІОМОДУЛЬ ДИСТАНЦІЙНОГО КЕРУВАННЯ
10.11.2023 20:35
WEAR MECHANISM IN MODERN INTERNAL COMBUSTION ENGINES DUE TO DUST CENTRIFUGATION IN INTAKE SYSTEM
03.11.2023 11:59




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.190 сек. / Mysql: 1599 (0.147 сек.)