:: ECONOMY :: ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ :: ECONOMY :: ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
:: ECONOMY :: ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

 
17.11.2023 19:33
Автор: Кондратенко Тетяна Володимирівна, кандидат педагогічних наук, викладач, Обласний коледж "Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія імені А.С. Макаренка" Полтавської обласної ради, м. Кременчук
[3. Педагогічні науки;]


В сучасних умовах трансформації та зростаючій потребі суспільства у практичній підготовці здобувачів освіти, актуалізують питання фахової підготовки майбутніх учителів в частині готовності до реалізації проєктної діяльності учням, набуття ними ключових компетентностей Нової української школи. Метод проєктів, проєктні технології стають нагальною потребою у фаховій підготовці вчителів, які реалізуватимуть Концепцію Нової української школи, основний акцент якої робиться на проєктне навчання [1; 2; 4]. З одного боку, метод проєктів є універсальною та адаптивною технологією, а з іншого – проєктні технології забезпечують поєднання теоретичних знань з їх практичною реалізацією. Отже, проєктна діяльність стає відповіддю на соціальний запит суспільства щодо освіти, її ґрунтовності та якості. 

Модельна освітня програма інформатичної галузі «Інформатика. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.) враховує широке застосування методу проєктів та проєктних технологій в освітньому процесі, спрямованих на формування ключових компетентностей Державного стандарту базової середньої освіти, зокрема, інформаційно-комунікаційної компетентності, яка в інформатичній освітній галузі є ключовою та предметною [5]. Заслуговує на увагу розділ “Практикум з використання інформаційних технологій” для вивчення учнями  5 – 6 класів Нової української школи [2; 3]. 

За матеріалами курсу формулюємо та ознайомлюємо учнів з базовими поняттями проєктної діяльності та порядком організації їх роботи для виконання проєкту, досягнення поставленої мети. Проєктна діяльність передбачає комплекс етапів (мал. 1).





Учні знайомляться з теоретичним підходом до їх дії на кожному етапі виконання проєкту (мал. 2).








5.Оформлення результатів проєкту, їх представлення - результати проєкту підсумовуються та презентуються Форма представлення результатів спільної роботи:



- презентація;



- веб-сайт;



- текстовий документ;



- графічне зображення тощо.



Мал. 2. Дії учасників на кожному етапі виконання проєкту



Повторюємо безпекові вимоги до роботи учнів в комп’ютерному класі до початку роботи з комп’ютером, під час роботи з комп’ютером, після закінчення роботи. 



Розглянемо складання плану виконання проєкту з теми “Безпечний Інтернет” (освітні галузі: інформатична, освітня та здоров’язбережувальна) (мал. 3). 











Мал. 3. План виконання проєкту з теми “Безпечний Інтернет”



Рефлексія. По завершенню проєктної роботи учням пропонується провести самооцінювання за допомогою анкети, відповівши на питання: “Оцініть свої досягнення, відповівши на питання та визначити власний рівень (початковий, середній, достатній, високий рівень):



- Я визначаю мету проєкту.



- Я вмію знаходити джерела відомостей до навчального проєкту.



- Я знаю програми, за допомогою яких опрацьовую отримані відомості.



- Я усвідомлюю значення планування в реалізації проєкту.



- Я використовую комп’ютерні засоби під час роботи з проєктом.



- Я можу добирати різні форми подання відомостей в проєкті.



- Я вмію добирати способи подання результатів проєкту.



- Я дотримуюся норм міжособистісної комунікації в проєкті”.



Застосування проєктних технологій в процесі фахової підготовки майбутніх учителів розвиває індивідуальність, мислення, творчі здібності, вміння працювати в групах, практичні навички у розв’язанні поставлених завдань, спрямовуючи особистість педагога до професійного саморозвитку та майстерності.



СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ



1. Елькін М.В. Метод проєктів у фаховій підготовці вчителів Нової української школи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. № 68. Т. 1. URL: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2020/68/part_1/53.pdf (дата звернення 27.10.2023).



2. Інформатика: підруч. для 5-го кл. закл. заг. серед. освіти / Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. Київ: Генеза, 2022. 240 с. 



3. Інформатика: підруч. для 6-го кл. закл. заг. серед. освіти / Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. Київ: Генеза, 2023. 240 с. 



4. Концепція розвитку педагогічної освіти. Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.07.2018 № 776. URL: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-koncepciyi-rozvitku-pedagogichnoyi-osviti (дата звернення 27.10.2023).



5. Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021  № 795. URL: https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-ni-prohramy/informatychna-osvitnia-haluz/ (дата звернення 27.10.2023).



_____________________________________________



Науковий керівник: Курок Віра Панасівна, Член-кореспондент НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри технологічної і професійної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
АКТУАЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ДИЗАЙНУ
21.11.2023 21:06
ВИКОРИСТАННЯ ФОРМ І МЕТОДІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З БІОЛОГІЇ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
21.11.2023 18:37
КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ВІЙНИ І МЕТОДИКИ ЇХ ВИКЛАДАННЯ
21.11.2023 12:44
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЗАЛУЧЕНОСТІ СТУДЕНТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПРИ ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ
21.11.2023 12:32
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
21.11.2023 01:54
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ – ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
21.11.2023 01:23
ДОСВІД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У ЗВО США
20.11.2023 23:33
ТВОРЧИЙ ВЧИТЕЛЬ - КЛЮЧЕВИЙ АСПЕКТ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ВМІНЬ УЧНІВ
20.11.2023 22:45
MAINTAINING MOTIVATION AND KEEPING THE STUDENTS FOCUSED DURING ONLINE LESSONS AT THE UNIVERSITY
20.11.2023 19:24
ОРГАНІЗАЦІЯ ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ В КОНТЕКСТІ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ
16.11.2023 17:42




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.229 сек. / Mysql: 1599 (0.178 сек.)