:: ECONOMY :: РОЛЬ ВЕБ-АНАЛІТИКИ В УПРАВЛІННІ ІНФОРМАЦІЙНИМИ СИСТЕМАМИ ТА ТЕХНОЛОГІЯМИ :: ECONOMY :: РОЛЬ ВЕБ-АНАЛІТИКИ В УПРАВЛІННІ ІНФОРМАЦІЙНИМИ СИСТЕМАМИ ТА ТЕХНОЛОГІЯМИ
:: ECONOMY :: РОЛЬ ВЕБ-АНАЛІТИКИ В УПРАВЛІННІ ІНФОРМАЦІЙНИМИ СИСТЕМАМИ ТА ТЕХНОЛОГІЯМИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЛЬ ВЕБ-АНАЛІТИКИ В УПРАВЛІННІ ІНФОРМАЦІЙНИМИ СИСТЕМАМИ ТА ТЕХНОЛОГІЯМИ

 
17.11.2023 11:48
Автор: Ковтун Анна Олексіївна, студентка, Державний торговельно-економічний університет
[2. Інформаційні системи і технології;]


ORCID: 0009-0001-6466-9868 Анна Ковтун

ORCID: 0000-0003-3532-8332 Ігор Пономаренко


В сучасних умовах переважна чисельність компаній взаємодіє з користувачами в Інтернеті, що призводить потреби у використанні різноманітних інструментів цифрового маркетингу. Реалізація різноманітних маркетингових стратегій передбачає їх оцінювання на основі комплексної інформації, яку можливо отримати на основі сучасних сервісів у цифровому середовищі. Представлений інструмент цифрового маркетингу називається веб-аналітика та представляє собою це збір, розпізнавання та аналіз інформації про відвідувачів сайту для подальшої оптимізації його роботи. Зібрана інформація допоможе проаналізувати активність користувачів на сайті та зрозуміти їхні потреби. Це дозволить розробити конкретний план дій для підвищення ефективності та функціональності сайту, щоб відповісти на потреби потенційних клієнтів [1].

Веб-аналітика відноситься до важливого елементу інформаційних систем та дозволяє  збирати комплексні дані про ключові явища та процеси. Комплексний аналіз отриманих результатів виступає у якості підґрунтя для формування управлінських рішень щодо оптимізації діяльності компанії. Серед оснівних напрямів використання веб-аналітики необхідно звернути увагу на наступні:

1. Оцінка ефективності веб-сайтів полягає у зборі та аналізі даних про поведінку користувачів. Даний напрям включає відстеження показників, таких як: відмови; час, проведений на сторінці; показники конверсії тощо. Ці дані надають компаніям можливість приймати рішення щодо покращення взаємодії з користувачем, оптимізації дизайну та контенту сайту, поліпшення роботи та навігації сторінок.

2. Виявлення проблем веб-сайтів, таких як помилки, неефективний дизайн або невідповідність потребам цільової аудиторії. Вирішення зазначених питань допомагає покращити користувацький досвід та виправити проблеми.

3. Оцінка ефективності маркетингових кампаній важлива. Наприклад, аналіз даних про трафік може вказати на найбільш ефективні маркетингові канали для привернення нових користувачів на веб-сайт. Ця інформація може бути використана для оптимізації маркетингових стратегій та досягнення кращих результатів [2].

Веб-аналітика застосовується у різних сферах, включаючи бізнес, освіту, державний сектор та неприбуткові організації. Цей інструмент є цінним для управління інформаційними системами та технологіями, дозволяючи отримувати дані про використання веб-сайтів і приймати рішення для їх оптимізації.

Підприємства можуть використовувати інструменти веб-аналітики для визначення популярних сторінок веб-сайту у конкретних географічних областях, а також для виявлення інтересів та поведінкових моделей відвідувачів. Це дозволяє виробляти стратегії щодо адаптації контенту, пропозицій та маркетингових заходів до потреб та цілей аудиторії цих регіонів.

Застосування інструментів веб-аналітики дозволяє досліджувати ефективність функціонування веб-ресурсів компанії у режимі 24/7. Отримання комплексної інформації дає можливість ідентифікувати потенційні ризики.

Список літератури:

1.Пономаренко І. В. Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – Вип. 4 (15). – С. 231-235. – Режим доступу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/15-2018-ukr 

2.Web-аналітика: що це і як її використовувати? URL: https://blog.admixer.academy/ua/shcho-take-web-analityka-i-navishcho-vona-potribna/

___________________________________________________________

Науковий керівник: Пономаренко Ігор Віталійович, кандидат економічних наук, доцент, Державний торговельно-економічний університет

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПОБУДОВА МЕТОДІВ КЛАСИФІКАЦІЇ ЗОБРАЖЕНЬ НА ОСНОВІ АРХІТЕКТУРИ НЕЙРОМЕРЕЖ
21.11.2023 20:52
АКТУАЛЬНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ТА МЕТОДИ ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
21.11.2023 16:35
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛЮВАННЯ В AGILE-ПІДХОДАХ
21.11.2023 13:43
НЕЧІТКА СИСТЕМА ПРІОРИТЕТНОСТІ РОБІТ ІТ-ПРОЕКТУ
21.11.2023 11:50
OLAP-ТЕХНОЛОГІЇ: СТРУКТУРА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ
21.11.2023 00:11
МАТЕМАТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ВИБІР БАЗИ ДАНИХ
20.11.2023 19:58
ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
20.11.2023 18:35
ПРОГНОЗУВАННЯ ТЕНДЕНЦІЙ ПРОДАЖІВ У ГАЛУЗІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ЗА ДОПОМОГОЮ АНАЛІЗУ ЧАСОВИХ РЯДІВ І АЛГОРИТМІВ МАШИННОГО НАВЧАННЯ
19.11.2023 21:15
LEVERAGING OF BUSINESS PROCESS MANAGEMENT PERFORMANCE INDICATORS IN SAFE IT PROJECTS
19.11.2023 19:54
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ
18.11.2023 11:06




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.547 сек. / Mysql: 1570 (0.468 сек.)