:: ECONOMY :: РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ :: ECONOMY :: РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ
:: ECONOMY :: РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ

 
23.10.2023 21:42
Автор: Гудзь Вікторія Сергіївна, студентка, Хмельницький університет управління та права ім. Л.Юзькова
[1. Економічні науки;]

У період кризи багато компаній йдуть з ринку через втрату фінансової стійкості. Щоб зберегти свої позиції та зміцнити своє становище, підприємства вдаються до застосування антикризового управління, тобто управління в умовах високого ризику. Тому надзвичайна увага приділяється розробці ефективної антикризової маркетингової стратегії, що базується на маркетингових дослідженнях. Вони допомагають діагностувати можливості та позиції компанії на ринку, оцінити її сильні та слабкі сторони, а також виявити можливі загрози. 

Проблематиці формування та функціонування маркетингу в системі антикризового управління підприємством присвячено наукові праці таких учених: Л.М. Курбацька, М.С. Трайніна, Ф. Котлер, Д.В. Райко та інші [1, c.3]. 

Маркетингові можливості організації оцінюються через аналіз цін, попиту та пропозицій. Ці показники відображають вплив законів економіки на ринку та їхні наслідки для організації. Основною задачею маркетингу в антикризовому управлінні є дослідження зовнішнього ринкового середовища організації, а також стану мікросередовища: постачальників, партнерів і конкурентів [2, c.3].  Від їх надійності дуже багато залежить, особливо коли організація в кризовому стані. Необхідно аналізувати наявні зв’язки і взаємини, формувати нові, більш вигідні умови взаємодії. 

Роль маркетингу в системі антикризового управління полягає у: 1. Аналізі ринку і мікросередовища: Маркетинг допомагає вивчити вплив зовнішніх чинників (конкурентів, постачальників, споживачів тощо) на діяльність підприємства. Це дозволяє визначити можливості та загрози, що виникають в кризових умовах. 2. Розробці антикризових маркетингових стратегій: На основі аналізу маркетингових даних та зовнішнього середовища, маркетинговий відділ спільно з управлінням розробляє стратегії, спрямовані на забезпечення стабільності та відновлення бізнесу. 3. Реагуванні на зміни в попиті та споживчих уподобаннях: У кризових умовах попит та уподобання споживачів можуть змінитися. Маркетинговий відділ повинен вчасно виявити ці зміни та адаптувати продуктову лінійку та маркетингові стратегії. 4. Ефективному використанні маркетингових ресурсів: В умовах кризи важливо оптимізувати витрати, включаючи маркетингові. Маркетинговий відділ повинен ретельно аналізувати та обирати найбільш ефективні інструменти та канали просування. 5. Підтримці і побудові відносин з клієнтами: Важливо забезпечити високий рівень обслуговування для існуючих клієнтів, щоб зберегти їхню лояльність, а також залучити нових клієнтів. 6. Моніторингу та аналізі результатів: Маркетинг вимагає постійного моніторингу ефективності проведених заходів та аналізу їх впливу на фінансові показники підприємства. 7. Створенні позитивного іміджу та комунікації: Важливо підтримувати позитивний імідж підприємства в очах споживачів та партнерів. Ефективна комунікація важлива для збереження довіри та підтримки клієнтів.

Отже, роль маркетингу в антикризовій діяльності підприємства виявляється в ретельному вивченні тенденцій ринку, залученні нових клієнтів,  підтриманні позитивного іміджу компанії та у збільшенні обсягу, що сприяє стабілізації ринкової ситуації, підвищенню конкурентоспроможності підприємства та його продукції, покращанню ефективності його функціонування, виходу з фінансово-економічної кризи та усуненню її негативних наслідків.

Список використаних джерел

1.Бараннікова Н. Маректингові інструменти антикризового управління підприємством в сучасному науково-технічному середовищі. URL: https://core.ac.uk/reader/60843410

2.Кузнецова К. Роль маркетинга в антикризовому управлінні підприємством. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства. 2020, с. 109-111.

_______________________________________________________________

Науковий керівник: Кудельський Віталій Едуардович, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, фінансів, банківської справи та страхування, Хмельницький університет управління та права ім. Л.Юзькова

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСНОГО ПІДХОДУ ДО УПРАВЛІННЯ
25.10.2023 00:10
ПРОЦЕСНА ІНТЕГРАЦІЯ В ЛАНЦЮГАХ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
24.10.2023 17:20
ФАКТОРИ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ
23.10.2023 18:41
ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ СТІЙКІСТЮ ТА АДАПТИВНІСТЮ ЛАНЦЮГІВ ПОСТАЧАННЯ РОЗДРІБНИХ І ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ
23.10.2023 17:59
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТУ БАНКУ
23.10.2023 17:44
СИСТЕМА РИЗИК МЕНЕДЖМЕНТУ У КОМЕРЦІЙНОМУ БАНКУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
23.10.2023 14:35
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ ПІДПРИЄМСТВ ПІД ВПЛИВОМ РИЗИКІВ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
22.10.2023 22:00
ПЛАНУВАННЯ АУДИТУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ЯК ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП АУДИТУ
22.10.2023 18:05
ОСОБЛИВОСТІ ПІДТРИМКИ МОЛОДІЖНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА У ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ
22.10.2023 17:23
РОЗРАХУНКИ НА РИНКУ ЕЛЕКТОРННОЇ КОМЕРЦІЇ
17.10.2023 19:13




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.339 сек. / Mysql: 1570 (0.274 сек.)