У зв’язку з надзвичайними обставинами, зокрема такими як стихійні лиха, вимушена міграція, світова пандемія тощо, більшість професорсько–викладацького складу ЗВО вимушені проводили заняття, в тому числі і лабораторні роботи (фізика, математика. математичне моделювання, економіка тощо) дистанційно (онлайн).
Викладачами вивчався вплив диференційного оцінювання знань на якісну успішність студентів. Окрім усного пояснення критеріїв оцінювання, студентам, які зокрема вивчають дисципліну «фізика» було надіслано авторську мотиваційну алгоритм-модель диференційного оцінювання дистанційного (онлайн) виконання лабораторних робіт (рис. 1), яка була розроблена викладачами з урахуванням власного багаторічного педагогічного досвіду.
Рис.1 Мотиваційна алгоритм-модель диференційного оцінювання дистанційного (онлайн) виконання лабораторних робіт
У даній роботі, зокрема розглянуто результати дослідження щодо впливу алгоритм-моделі диференційного оцінювання Результати дослідження засвідчили, що при впровадженні зазначеної моделі (вибірка становить 2354 захищених лабораторних робіт і стовідсоткова загальна успішність) якісна успішність при проведенні лабораторних робіт, наприклад з дисципліни «Фізика» збільшилась на 3,73% і становила 88,7% (табл. 1).
Таблиця 1
Результати дослідження якісної успішності захищених лабораторних робіт
Список використаних джерел:
1.Моделі оцінювання. Матеріал з Timo Wiki - Режим доступу: http://timo.com.ua/wiki/index
|