:: ECONOMY :: МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ З ПЕРЕВАНТАЖЕННЯМ :: ECONOMY :: МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ З ПЕРЕВАНТАЖЕННЯМ
:: ECONOMY :: МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ З ПЕРЕВАНТАЖЕННЯМ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ З ПЕРЕВАНТАЖЕННЯМ

 
23.10.2023 13:24
Автор: Кравченко Валерій Іванович, кандидат технічних наук, доцент, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ; Прошкін Максим Сергійович, магістр, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ
[2. Інформаційні системи і технології;]


Ефективність функціонування усіх видів виробництв, промислового, сільськогосподарського та інших залежить від розвитку логістичної інфраструктури – транспортно-логістичних систем (ТЛС). Тому застосування математичного моделювання для оптимізації логістичної системи перевезень з перевантаженням є актуальною проблемою. Метою дослідження є моделювання основних показників процесу вантажних перевезень з перевантаженням шляхом застосування методів теорії ймовірності [1]. Завдання дослідження - розробити математичну модель ТЛС вантажних перевезень з урахуванням динаміки процесів транспортного обслуговування виробництва на прикладі транспортування цукрових буряків.


Моделювання процесів вантажних перевезень під час збирання буряків ґрунтується на розгляді вантажоутворюючих (поле-А), вантажопоглинаючих (завод-С) і логістичних (В) пунктів, які представляються у вигляді графу станів ТЛС (рисунок).






Рисунок - Граф станів ТЛС, (1,4 – умовний зсув в обробці даних, хвл.) 


Застосовуючи до ТЛС правило Колмогорова, [2], та вводячи позначки ймовірності того, що: рз –завод (С, див.рис.) приймає буряки і черги на заводі немає; рП – підприємство (А) виробляє вантаж (йде збирання буряків); рСКЛ – на складі виробника є запас вантажу (буряків); рЛЦ – логістичний (В) центр  обробляє заявки на перевезення вантажу; рТЗ – транспорт везе вантаж, розробимо математичну модель у вигляді системи звичайних диференціальних рівнянь, яка характеризує ймовірність станів даної ТЛС:






Основною умовою – обмеженням, що накладається при вирішенні даної системи рівнянь, є відсутність на заводі черги на приймання вантажу, тобто за-вод готовий прийняти вантаж. Отже, в початковий момент часу при t=0, рЗ=1, а решта pi=0. Тоді опускаючи проміжні обчислення отримаємо математичну модель ТЛС у вигляді виразу для визначення ймовірності того, що завод приймає буряки і черги на заводі немає (рз)






Отримана модель дозволяє визначити оптимальні ймовірності знаходжен-ня ТЛС в робочому стані при перевантаженні.


Подальший напрямок розвитку тематики – виконання досліджень та прое-ктування автоматизованих робочих місць для операторів логістичних центрів ТЛС.


Список джерел


1. Вентцель Є.С. Дослідження операцій/Є.С. Вентцель. - М.: «Радянське радіо», 1972. - 552с.


2. Попов А.В. Вірогідне моделювання системи вантажоперевезень / А.В. Попов, Є.Р. Обрізанова, Є.Ю. Синебрюхова // Радіоелектронні та комп'ютерні системи. - 2012. - №1 (53). - С. 144-151.




 

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ТА ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ В СФЕРУ КОМУНАЛЬНИХ РОЗРАХУНКІВ
24.10.2023 23:52
ЗАСТОСУВАННЯ СКЛАДНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРИВАТНОМУ САДІВНИЦТВІ
24.10.2023 23:32
ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДЛЯ ОЦІНКИ СПРОМОЖНОСТІ ПОКУПЦІВ
24.10.2023 23:20
АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМИ ПЕРВИННОЇ ДІАГНОСТІКИ ТЕХНІЧНИХ СИСТЕМ
24.10.2023 23:10
ЗАСТОСУВАННЯ СКЛАДНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ РІШЕНЬ В ПРОЦЕДУРІ ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ
24.10.2023 22:53
ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНУ ГАЛУЗЬ АГРОПРОМИСЛОВОГО ХОЗЯЙСТВА УКРАЇНИ
24.10.2023 20:45
АКТУАЛЬНІСТЬ ІНТЕГРАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМИ ПІДБОРУ ЕНЕРГЕТИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ
24.10.2023 20:39
ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ДО ГАЛУЗІ ПРИВАТНОГО ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ
24.10.2023 20:34
АЛГОРИТМ АНАЛІЗУ КЛІЄНТСЬКОГО ПОТОКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
23.10.2023 20:48
ВИКОРИСТАННЯ АЛГОРИТМУ XGBOOST ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ЧАСОВИХ РЯДІВ
23.10.2023 19:55




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.170 сек. / Mysql: 1599 (0.136 сек.)