:: ECONOMY :: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЛАСТИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ У СТУДЕНТІВ, ЯКІ ПОВ’ЯЗАНІ З ПЕРІОДОМ СЕСІЇ :: ECONOMY :: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЛАСТИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ У СТУДЕНТІВ, ЯКІ ПОВ’ЯЗАНІ З ПЕРІОДОМ СЕСІЇ
:: ECONOMY :: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЛАСТИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ У СТУДЕНТІВ, ЯКІ ПОВ’ЯЗАНІ З ПЕРІОДОМ СЕСІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЛАСТИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ У СТУДЕНТІВ, ЯКІ ПОВ’ЯЗАНІ З ПЕРІОДОМ СЕСІЇ

 
26.09.2023 10:21
Автор: Ночнюк Аліна Олександрівна, магістрантка спеціальності «Психологія», Поліський національний університет, м. Житомир
[4. Психологічні науки;]

Стресові стани є серйозним фактором, проблемою, яка позначається на емоційному і фізичному рівні. Одним з періодів стресового стану є сесія. Це інтелектуальне навантаження, фізичне навантаження (брак сну, неповноцінне харчування, невнормований відпочинок), погіршується здоров’я загалом. До цього накладається емоційне навантаження, яке зумовлене сесійним стресом.

Одні й ті ж зовнішні події можуть бути або не бути стресогенними для різних людей. Це залежить від особистої когнітивної оцінки зовнішніх подій та ступеню їх стресового значення для конкретного суб'єкта. Також, одні і ті ж люди можуть в одному випадку сприймати одну і ту ж подію як стресову, а в іншому – як звичайну, нормальну. Такі відмінності в реакції пов'язані зі змінами у фізіологічному стані і психічному статусі конкретного суб'єкта.

Головною характеристикою стресу є його крайня нестійкість. За сприятливих умов цей стан може трансформуватися в оптимальний стан, але при несприятливих умовах перерости в стан нервово-емоційної напруги. Нервово-емоційна напруга характеризується зниженням працездатності та ефективності функціонування систем і органів, виснаженням енергетичних ресурсів.

А.Г. Маклаков дає таке визначення стресу – це неспецифічна відповідь організму на пропоновані йому зовнішні або внутрішні вимоги [1]. Несприятливі події та виниклі в результаті різні психічні стани (наприклад такі як: холод, втома, страх, приниження, біль тощо), викликають в організмі людини запуск певних захисних реакцій. В проміжку між таким зовнішнім впливом і відповіддю організму на цю ситуацію, розгортаються певні психологічні процеси, які ми називаємо адаптаційними. Вони включають безпосередню реакцію на зовнішній вплив.

На першій фазі – фазі тривоги – мобілізуються всі захисні сили організму, що підвищує стійкість організму. При цьому організм функціонує з великою напругою. До кінця першої фази людина може відзначити деяке підвищення працездатності.

Друга фаза, яка включається відразу після першої, називають фазою резистенції (стабілізації). Це етап максимально ефективної адаптації. На даному етапі відзначаємо збалансованість витрачання адаптаційних резервів організму. Всі параметри, які були виведені з рівноваги на першій фазі, на цій фазі закріплюються на новому рівні, забезпечують реагування організму на вплив різних факторів зовнішнього середовища. 

Однак, якщо стрес триває занадто довго, або впливають надзвичайно інтенсивні стресори, то неминуче настає третя фаза – фаза виснаження. В організмі людини можуть фіксуватися вичерпання функціональних резервів ще на першій і другій фазах. В такому разі, в організмі відбуваються структурні перебудови, але коли для нормального функціонування не вистачає і їх, подальше пристосування до змінених умов середовища і діяльності здійснюється за рахунок використання резервних енергетичних ресурсів організму. Таке використання «резерву»  закінчується виснаженням [1].

Стрес – це захисна реакція організму на будь-який досить сильний зовнішній вплив. Стрес – зовсім не обов'язково нервова напруга. Рівень резистивності може підвищити будь-яка зміна зовнішніх умов. Стрес може бути як негативним, так і позитивним. Головне, що при впливі будь-якого стресора запускається один і той же механізм, тобто закономірності розвитку будь-якого виду стресу однакові.

Список використаних джерел:

1. Пагава О. В., Гарькавець С. О., Харченко В. Є., Рачок О. Л. Стратегія подолання стресових станів учасниками навчально-виховного процесу: науково-методичний посібник. Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. 124 с.

____________________________________________________________________________--

Науковий керівник: Гречуха Ірина Анатоліївна, доктор філософії (спеціальність «Психологія»), доцент кафедри психології, Поліський національний університет

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
28.09.2023 09:33
ПСИХОЛОГІЧНІ КОНЦЕПЦІЇ ВИВЧЕННЯ ХАРИЗМАТИЧНОЇ ОСОБИСТОСТІ
26.09.2023 10:15
ПОНЯТТЯ «ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ» В ДОСЛІДЖЕННІ ОСОБИСТОСТІ
26.09.2023 10:08
ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ЧОЛОВІКІВ ТА ЖІНОК-ВІЙСЬКОВИХ
26.09.2023 10:00
АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ЖІНОК У ШЛЮБІ З ПРЕДСТАВНИКАМИ ІНШИХ КОНФЕСІЙ
21.09.2023 09:11
РОЗВИТОК ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
20.09.2023 13:41




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.560 сек. / Mysql: 1570 (0.491 сек.)