:: ECONOMY :: МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ВИКОРИСТАННЯМ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ :: ECONOMY :: МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ВИКОРИСТАННЯМ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
:: ECONOMY :: МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ВИКОРИСТАННЯМ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ВИКОРИСТАННЯМ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ

 
12.07.2023 14:00
Автор: Бекус Ірина Романівна, кандидат біологічних наук, Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського; Кирилів Марія Володимирівна, кандидат біологічних наук, Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського; Загричук Григорій Ярославович, кандидат хімічних наук, Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського; Качур Оксана Ігорівна, кандидат біологічних наук, Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського; Демид Анна Євгенівна, кандидат хімічних наук, Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського
[3. Педагогічні науки;]

Одним із найскладніших соціально-економічних механізмів є система охорони здоров’я. Адже саме вона забезпечує принципи збереження здоров’я і надання допомоги людям. Важливим моментом також має бути ще й формування прихильності медичних працівників до робочої організації. На сьогодні зростає необхідність переходу на партнерський, рівний підхід, сприяючи формуванню автономії лікарів та пацієнтів. Університети розвиваються тільки за умови, що зможуть залучати та утримувати тих співробітників і ті «команди»,  які готові висувати ініціативи, запускати проекти, вибудовувати партнерські відносини.

Корпоративна культура як система цінностей та принципів у Тернопільському національному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського, які поділяються і підтримуються членами університетської спільноти, об’єднує професійну, організаційну, правову, економічну, комунікативну, інформаційну, екологічну, моральну культуру, а також елементи освітянської та студентської субкультури, що реалізуються традиціями, переконаннями, етичними нормами та звичаями [2]. Університетське середовище повинно сприяти діяльності різних  ініціативних груп. Перетворення класичного академічного університету на університет іншого типу потребує глибокої трансформації його корпоративної культури. Можливості позиціонування нового вишу визначаються суттєвими змінами його корпоративної культури. При цьому персонал та керівництво по-новому реалізують себе та свою діяльність. Саме завдяки корпоративній культурі університет підбирає кадри, визначає можливості університету як суб'єкта ринку. На даний час немає багато системних уявлень про корпоративну культуру. Багато фахівців роблять акценти на її поведінкових, ціннісних чи регулятивних аспектах [1]. Системна модель корпоративної культури повинна мати свої рівні, зокрема, ті, що вище – мають бути певними рамками для тих, що розташовані в основі. Неможливо скласти повний перелік об'єктів чи ситуацій, які є «носіями» корпоративної культури. Доступними для спостереження та аналізу корпоративної культури університету є: дизайн будівель та інтер'єрів; інформаційне поле будівель та інтернет-сайт; програмні та типові документи; заяви керівників та співробітників; моделі поведінки персоналу та студентів. Як відомо, корпоративна культура вищого закладу освіти формується роками і несе на собі відбитки різних подій, ситуацій.  За аналізом експертів було відмічено кілька видів корпоративної культури. Один з яких це – те, що  вона відображає наявність цілей розвитку, високих бажань та амбіцій майбутнього. Важливим є і те, що колектив університету та здобувачі вищої освіти обговорюють проблеми та перспективи розвитку університету, тому домінують цінності відкритості, довіри, взаєморозуміння та партнерства. Існують також і програмні та типові документи, що регламентують розвиток та діяльність університету. Внутрішній та зовнішній символічний простір університету (стенди, інтер'єри, корпоративний сайт, газети, журнали, буклети та ін.) формується та відображає ідеї розвитку. Корпоративна культура , це «найм’якіший матеріал з усіх, що існують» [3]. Вона робить відносини між людьми більш гармонічними, зачіпаючи особистісні, національні та суспільні системи цінностей.

Список використаних джерел:

1. Jaspers, K. (1959). The idea of the University. Beacon Press, Boston, 149 p.

2. Кодекс корпоративної культури Тернопільського національного медичного університету імені І.Я. Горбачевського МОЗ України.

3. Корпоративне управління: сучасні світові тенденції розвитку та проблеми впровадження в Україні [Текст] : збірник матеріалів І Всеукраїнської наукової конференції студ. та молодих вчених, 9-10 листопада 2011 р. / Ред. 318 кол.: З.Є. Шершньова, С.М. Соболь, О.М. Мозговий та ін. К. : КНЕУ, 2011. 83 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
НЕПЕРЕРВНИЙ РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЗЗСО
14.07.2023 14:20
СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБОВИМИ ПОТРЕБАМИ
13.07.2023 13:12
А.С.МАКАРЕНКО – ЙОГО ВНЕСОК У ПЕДАГОГІКУ
12.07.2023 22:54
РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
03.07.2023 22:58




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.198 сек. / Mysql: 1599 (0.154 сек.)