:: ECONOMY :: СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

 
10.07.2023 13:47
Автор: Дейнека Владислав Сергійович, магістрант кафедри менеджменту та економіки Льотної академії Національного авіаційного університету, Кропивницький, Україна
[1. Економічні науки;]

В сучасних умовах швидких змін на ринку загальна увага з боку підприємств до стратегій розвитку стрімко росте. Стратегія розвитку підприємства є ефективною діловою концепцією, яка доповнена набором реальних дій, що здатні привести цю ділову концепцію до досягнення реальних конкурентних переваг, спроможних зберігатися тривалий час. Єдиної стратегії для підприємства не існує. Кожна стратегія підприємства (навіть однієї галузі) є унікальною, тому індивідуальне визначення напрямків стратегії залежить від його потенціалу та розміру підприємства. Аналізуючи стан підприємства, можна виділити кілька видів взаємозалежних та взаємодіючих стратегій (рис. 1):

 

Рисунок 1 Види стратегій підприємства

Розглядаючи стратегії розвитку підприємства слід зазначити, що виробнича стратегія є найважливішим інструментом розвитку підприємства. Дана стратегія є системою узгодженої координації діяльності підрозділів в умовах динамічно змінюваного, диверсифікованого виробництва.

Фінансова стратегія підприємства охоплює всю його діяльність та призвана забезпечити відповідність фінансово-економічних можливостей підприємства умовам, що склалися на ринку продукції, з урахуванням фінансових можливостей підприємства та характеру внутрішніх та зовнішніх факторів. 

Стратегія управління персоналом логічно переростає в стратегію управління людськими ресурсами та є складовою частиною розвитку виробничих ресурсів (наряду з фінансовими, матеріальними, технологічними).

В якості маркетингової стратегії підприємства слід розглядати обґрунтовані на перспективу дії в майбутній економічній кон’юнктурі, моніторинг ринку покупців та постачальників. Маркетингова стратегія підприємства спрямована на розвиток ринкового потенціалу підприємства та його реалізацію.

Під інноваційною стратегією підприємство передбачає здійснення змін шляхом впровадження чогось нового у виробництво. 

Кожне підприємство є складною багатофункціональною системою, тому функціональну стратегію діяльності підприємства можна вважати генеральною стратегією, яка відображає конкретні шляхи досягнення специфічних цілей підприємства та його розвиток.

Таким чином, сукупність стратегій, які реалізуються підприємством, демонструють особливий план його розвитку.

Список використаних джерел

1. Бондар Ю.А., Легінькова Н.І. Оптимізація системи стратегічного управління підприємством. Економіко – правові дискусії : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів та молодих учених, 30 квіт. 2020 р. Кропивницький. 2020. С. 27-30.

2. Дудар Т.Г., Волошин Р.В., Дудар В.Т. Менеджмент : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2013. 336 с.

3. Налобина Ю.І. Оптимальна система стратегічного управління підприємством. Молодий вчений. 2016. №8. С. 629-632.

_____________________

Науковий керівник: Бондар Юлія Анатоліївна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту та економіки Льотної академії Національного авіаційного університету



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗНАЧЕННЯ КЛАСТЕРНИХ СТРУКТУР ДЛЯ ПІДТРИМКИ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ РЕГІОНУ
14.07.2023 14:24
ФІНТЕХ КОМПАНІЇ НА РИНКУ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ: ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ В УКРАЇНІ
12.07.2023 22:41
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ КАПІТАЛ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЕКОНОМІКИ ЗНАНЬ
12.07.2023 16:25
МЕТОДИКА НАПИСАННЯ НАУКОВОЇ СТАТТІ: АКТУАЛЬНІСТЬ ВИБОТУ ТЕМИ
10.07.2023 16:48
WOJNA ROSJI NA UKRAINIE: WYZWANIA DLA ŚWIATA
10.07.2023 16:28
THE ROLE OF THE STATE IN SUPPORTING FOREIGN BUSINESS DURING THE WAR PERIOD
10.07.2023 16:03
КОШТОРИСНЕ ФІНАНСУВАННЯ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ
10.07.2023 15:19
ВЕРБАЛЬНІ ІНСТРУМЕНТИ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
01.07.2023 09:34




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.202 сек. / Mysql: 1599 (0.158 сек.)