:: ECONOMY :: ПОПИТ НА РИНКУ ПРАЦІ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ :: ECONOMY :: ПОПИТ НА РИНКУ ПРАЦІ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ
:: ECONOMY :: ПОПИТ НА РИНКУ ПРАЦІ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПОПИТ НА РИНКУ ПРАЦІ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ

 
22.06.2023 12:05
Автор: Жуковська Валентина Миколаївна, доктор економічних наук, професор, Державний торговельно-економічний університет; Юр Тетяна Максимівна, здобувач вищої освіти, Державний торговельно- економічний університет
[1. Економічні науки;]

ORCID: 0000-0001-5033-711X Валентина Жуковська

Попит на маркетологів в Україні щороку зростає, більшість компаній усвідомлюють важливість маркетингу у цифровому вимірі для розвитку та конкурентоспроможності свого бізнесу. За останні кілька років зріс попит й у роботодавців малого та середнього бізнесу, які також шукають маркетингові послуги. На міжнародному ринку праці зростає також популярність маркетологів[1].

Український ринок праці для маркетологів є конкурентним, з високим попитом на цих фахівців у різних галузях. Згідно з даними Work.ua, за останні кілька років попит на маркетологів значно зріс, оскільки компанії усвідомлюють важливість маркетингу для розвитку бізнесу та підвищення конкурентоспроможності. Рекрутери та HR менеджери акцентують увагу про потребу фахівців у сфері маркетингу з різними цифровими навичками та спеціалізаціями на міжнародному та національному ринках праці [2]. Більше того, з розвитком нових технологій та соціальних мереж, маркетологи мають нові можливості для просування бренду та продукту. Клієнти все більше усвідомлюють, наскільки конкурентний ринок, і тому збільшують свої зарплатні пакети, щоб вони більше відповідали ринку. 

 Аналіз попиту та пропозиції на фахівців у сфері маркетингу в різних країнах дає змогу зрозуміти світовий ринок праці: число вакансій для маркетологів і суміжних спеціалістів перевищує понад 480 тисяч, з багатьма пропозиціями роботи в цифрових та медіаагенціях [2,3]. Навички, які вимагають роботодавці, включають розуміння пошукової оптимізації, SMM, продуктовий маркетинг, обробка зображень у різних графічних редакторах, роботу з аналітичними системами та налаштування реклами. 

Аналіз пропозицій щодо оплати праці фахівців у сфері маркетингу свідчить про неоднозначність соціальних і компенсаційних пакетів на різних ринках. Середня річна зарплата маркетологів у Європі становить 95 тисяч доларів на рік. У країнах Європи, таких як Німеччина, Франція, Великобританія, Польща та Литва, мінімальна річна зарплата маркетолога коливається від 15 тисяч до $60 тис, а максимальна зарплата може сягати від $100 тис до $160  тис., рис.1. [1,3]





Рис. 1 Середньорічна заробітна плата на вакансії у сфері маркетингу 


Джерело: розраховано за даними, work.ua, jobgether.com, https://ua.jooble.org/


Професія маркетолога має великий потенціал для розвитку як на українському, так і на міжнародному ринку праці. Зростання конкуренції та розвиток нових технологій вимагають від маркетологів постійного удосконалення та володіння новими навичками. 


Список використаних джерел


1.Work.ua: URL:https://www.work.ua.


2.Zhukovska V., Piatnytska G., Raksha N., Lukashova L. Salimon O. HR-manager: Prospects for Employment in the Labor Markets.  SHS Web of Conf. 111 (2021) 01011  https://doi.org/10.1051/shsconf/202111101011


3.jooble.org. : URL:https://www. jooble.org.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПРОВЕДЕННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
30.05.2023 17:22
ЯКІСНО-ЦІНОВЕ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ВИРОБНИКІВ В СТРУКТУРІ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА РИНКУ ГАЗОБЕТОНУ УКРАЇНИ
20.06.2023 17:50
СИСТЕМНО-ДИНАМІЧНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ МЕХАНІЗМУ ФІНАНСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
20.06.2023 13:54
ПОТЕНЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ ГІДРОЛОГІЧНИХ РЕКРЕАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ
20.06.2023 13:08
ОСОБЛИВОСТІ РЕКРЕАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ
20.06.2023 13:05
RECONSTRUCTION OF CUSTOMER PREFERENCE IN DIGITAL MARKETING BASED ON KERNEL MACHINE LEARNING
20.06.2023 10:17
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ РЕАЛІЯХ
14.06.2023 15:40
ІНСТИТУЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
13.06.2023 23:14
GLOBAL TRADE POLICY WITHIN RADICAL CHANGES IN THE 21ST CENTURY: POSSIBILITIES OF UKRAINE'S EUROPEAN INTEGRATION
13.06.2023 10:06
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ ТА АНАЛІЗ ВИТРАТ ПЕРІОДУ МЕТАЛУРГІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА
10.06.2023 23:41




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.174 сек. / Mysql: 1599 (0.137 сек.)