:: ECONOMY :: ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ДО ОЛІМПІАД З ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ :: ECONOMY :: ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ДО ОЛІМПІАД З ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
:: ECONOMY :: ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ДО ОЛІМПІАД З ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ДО ОЛІМПІАД З ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

 
22.06.2023 07:45
Автор: Рибачек Софія Михайлівна, студент, Рівненський державний гуманітарний університет; Полюхович Наталія Вікторівна, кандидат педагогічних наук, доцент, Рівненський державний гуманітарний університет
[3. Педагогічні науки;]

ORCID: 0000-0001-9312-8908  Nataliia Poliukhovych

ХХІ століття є періодом широкого використання електронних ресурсів, початком переходу до змішаної технології навчання, впровадження дистанційної форми навчання. Разом з дистанційним навчанням з’явилися і дистанційні олімпіади. Підготовка до олімпіад також може здійснюватися як очно так і дистанційно, тому вчитель має допомогти учням розібратися з різними засобами навчання. 

У підготовці до олімпіади з інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) учнів потрібно вчити виходити зі «скрутного» положення, коли він не знає як повністю розв’язати задачу. Для успіху необхідно використовувати кожну можливість набрати максимальну кількість балів. Саме на таких задачах учень вчиться виходити із складних ситуацій, що нерідко трапляються в повсякденному житті [2, с. 157]. А для цього потрібно правильно спланувати його підготовку.

Для цих цілей можна використовувати як наукову літературу так і різноманітні інтернет-ресурси. До них віднесемо авторські розв’язки задач, які зазвичай після оголошення результатів олімпіади виносяться у відкритий доступ з метою підготовки майбутніх учасників до наступного етапу чи олімпіади наступного року. Окрім того можна використовувати й інші матеріали, часто створені вчителями, що містять покрокові розв’язки тих чи інших задач або відеорозв’язки олімпіадних завдань з ІКТ. Останній варіант вважаємо найкращим під час самостійної підготовки, оскільки в youtube є багато відео розбору не лише олімпіадних задач, які щороку доповнюються, а можна знайти й короткі відео використання тих чи інших інструментів. У підтвердження своєї думки наведемо результати досліджень американського вченого Едгара Дейла, який започаткував використання аудіо-візуальних матеріалів у навчанні. В його дослідженнях йдеться про те, щоб покращити свою педагогічну діяльність вчителю варто використовувати відеоматеріали, адже перегляд відео та спостереження за демонстрацією є одним з найбільш ефективних методів пасивного сприйняття матеріалу [3].

Оскільки освітній процес постійно реформується, то вчителі мають пристосовуватися до нових умов навчання та підготовки учнів до олімпіад з ІКТ. Для того, щоб покращити свою педагогічну діяльність можна використовувати наступні відеоматеріали: професійні навчальні фільми, студійні і натурні відеолекції, відеоскрайбінг, відеоінфографіку, скрінкасти, демонстрації, інтерактивні відеоролики, 3D- візуалізацію, псевдовідео, відео-таймлайн та відеомаштабування [1].

У процесі підбору або створення відео потрібно враховувати наповнення та вікові особливості учнів. Під час використання відеороликів варто використовувати перевірені та якісні відео, які не перенасичені даними, мають допустимий таймінг та цікавий навчальний матеріал. 

Отже, у наш час використання відео в освітньому процесі займає вагоме місце і потребує постійного вкладу та розвитку. 

Список використаних джерел

1.Вембер В.П., Бучинська Д.Л. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі. Освітологічний дискурс. 2016. №1(13). С.19-29.

2.Жуковський С.С. Аналіз, дослідження та розв’язування конкурсних задач під час учнівських олімпіад з інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. Вип. 53. – С.153-157.

3.Wagner R. W. Edgar Dale: Professional. Theory Into Practice. Volume 9, 1970. P. 89-95. URL: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/00405847009542259 (дата звернення: 18.06.2023).

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ
30.05.2023 16:33
ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ АНДРАГОГІКИ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЦИКЛІВ ТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ
19.06.2023 19:27
ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ЗНАНЬ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
16.06.2023 19:19
ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ ДОСЛІДЖЕНЬ В ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК
14.06.2023 21:02
НЕОБХІДНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ФОНІАТРІЧНИХ НАВИЧОК У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ
14.06.2023 15:13
TODAY'S CHALLENGES REGARDING THE IMPLEMENTATION OF EUROPEAN STANDARDS OF POST-GRADUATE EDUCATION IN THE EDUCATION OF DOCTORS-INTERNS IN THE SPECIALTY OF "INTERNAL DISEASES"
13.06.2023 09:55
КОГНІТИВНЕ НАВАНТАЖЕННЯ НА РІЗНИХ РІВНЯХ ВИВЧЕННЯ ОТОЛАРИНГОЛОГІЇ
02.06.2023 23:22
THE ROLE OF READING FICTION IN THE DEVELOPMENT OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS' LITERARY COMPETENCE
02.06.2023 17:33




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.200 сек. / Mysql: 1599 (0.156 сек.)