:: ECONOMY :: ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ :: ECONOMY :: ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ
:: ECONOMY :: ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 37

Термін подання матеріалів

23 січня 2025

До початку конференції залишилось днів 25



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ

 
30.05.2023 16:33
Автор: Довбешко Максим Леонідович, аспірант, Університету Григорія Сковороди в Переяславі
[3. Педагогічні науки;]

В епоху зростання обсягу інформації, проблем її засвоєння і розуміння, виникає необхідність оновлення системи освіти. На задоволення означеного вектору націлені, зокрема, комп’ютерні технології, які формують новий візуальний спосіб сприйняття інформації [1], [2]. Візуалізація допомагає зрозуміти складні концепти, покращує запам’ятовування та сприяє активному залученню учнів до навчального процесу. Основні переваги візуалізації освітнього контенту: 

‒ покращення зрозумілості: візуальні елементи допомагають краще розуміти складні концепції та взаємозв’язки між ними; графіки, схеми та ілюстрації можуть доповнити або уточнити текстовий опис матеріалу, роблячи його більш доступним для сприйняття;

‒ запам’ятовування: створюють асоціації та зв’язки, що полегшують утримання та відтворення матеріалу;

‒ залучення та мотивація: сприяють зацікавленості та мотивації до вивчення нових знань;

‒ стимулювання творчого мислення: візуальні елементи можна використовувати для створення власних концепцій, діаграм та ілюстрацій, що підтримує розвиток творчих навичок;

‒ варіативність та адаптивність: візуальні елементи можуть бути використані в різних форматах та засобах, таких як презентації, відеоуроки, інтерактивні завдання, вебсторінки тощо, що дає можливість адаптувати освітній контент до різних стилів навчання та індивідуальних потреб учнів.

Візуалізація освітнього контенту є важливим елементом сучасного освітнього середовища, що сприяє підвищенню ефективності навчання та залученню учнів до активного інтерактивного процесу здобуття знань.

Візуалізація контенту в професійній освіті допомагає студентам засвоювати та розуміти професійну інформацію більш ефективно. Основні аспекти візуалізації освітнього контенту у професійній освіті включають: графіки та діаграми, використання яких уможливлює візуально представити дані, статистику, тренди та іншу професійну інформацію, що допомагає краще розуміти складні концепції та відношення між різними елементами.; схеми та моделі, використання яких допомагає зрозуміти послідовність процесів, зв’язки між елементами та структуру професійних концепцій, що особливо корисне у випадках, коли потрібно візуально представити складні механізми, процедури або алгоритми; ілюстрації та фотографії, використання яких допомагає конкретизувати поняття та реалізувати професійні ідеї; відео та анімація, використання яких дає можливість бачити процеси у дії, спостерігати реальні сценарії та інтерактивно взаємодіяти з матеріалом; інтерактивність та віртуальна реальність, використання яких може включати вправи з вирішення задач, симуляції реальних ситуацій, віртуальні лабораторії тощо.

Усі ці елементи візуалізації допомагають студентам легше сприймати, запам’ятовувати та застосовувати професійну інформацію. Вони створюють активну та залучальну навчальну атмосферу, сприяють розвитку мовно-комунікативних навичок та покращують загальну якість професійної освіти.

Література:

1. Малихін О., Ліпчевська І.  Візуалізація навчальної інформації як складова професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи.  URL: https://lib.iitta.gov.ua/734163/1/text.pdf (дата звернення 21.04.2023).

2. Клепар М, Кузнєцова К., Нич О. Використання інфографіки для візуалізації освітнього контенту в закладі вищої освіти. URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/1406156.pdf (дата звернення 22.04.2023).

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ДО ОЛІМПІАД З ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
22.06.2023 07:45
ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ АНДРАГОГІКИ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЦИКЛІВ ТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ
19.06.2023 19:27
ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ЗНАНЬ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
16.06.2023 19:19
ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ ДОСЛІДЖЕНЬ В ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК
14.06.2023 21:02
НЕОБХІДНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ФОНІАТРІЧНИХ НАВИЧОК У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ
14.06.2023 15:13
TODAY'S CHALLENGES REGARDING THE IMPLEMENTATION OF EUROPEAN STANDARDS OF POST-GRADUATE EDUCATION IN THE EDUCATION OF DOCTORS-INTERNS IN THE SPECIALTY OF "INTERNAL DISEASES"
13.06.2023 09:55
КОГНІТИВНЕ НАВАНТАЖЕННЯ НА РІЗНИХ РІВНЯХ ВИВЧЕННЯ ОТОЛАРИНГОЛОГІЇ
02.06.2023 23:22
THE ROLE OF READING FICTION IN THE DEVELOPMENT OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS' LITERARY COMPETENCE
02.06.2023 17:33




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.226 сек. / Mysql: 1599 (0.175 сек.)