:: ECONOMY :: МОДЕЛЬ КАНО ДЛЯ ОЦІНКИ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕФЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ :: ECONOMY :: МОДЕЛЬ КАНО ДЛЯ ОЦІНКИ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕФЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
:: ECONOMY :: МОДЕЛЬ КАНО ДЛЯ ОЦІНКИ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕФЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МОДЕЛЬ КАНО ДЛЯ ОЦІНКИ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕФЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ

 
11.05.2023 14:19
Автор: Богачова Ася Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Пазич Аліна Павлівна, студентка, Київський національний лінгвістичний університет
[1. Економічні науки;]


ORCID: 0009-0004-8487-887X Asia Bogachova


Забезпечення позитивного клієнтського досвіду (Customer Experience, CX) – мета будь-якого успішного бізнесу. Але, незважаючи на недавню появу концепції CX, найвірнішим і найціннішим виміром клієнтського досвіду залишається задоволеність клієнтів (TTI Global Research, 2022) [1].

Задоволеність споживачів є ключовим показником успіху будь-якого бізнесу. У сучасному світі потужної конкуренції, продукти та послуги повинні не тільки задовольняти базові потреби клієнтів, а й пропонувати щось унікальне і привабливе. Для цього бізнесам потрібно розуміти, які функції та можливості продукту найбільш важливі для споживачів та як вони впливають на рівень задоволеності клієнтів (Bogachova, 2021) [2]. 

Розглянемо використання моделі Кано при дослідженні споживчих вподобань користувачів інтеренет-магазину книжок. Цей маркетинговий інструмент допомагає оцінити задоволеність споживачів функціями продукту.

Для проведення дослідження була розроблена спеціальна форма анкетування. В табл.1 представлена характеристика респондентів за гендерною ознакою та віком.

Таблиця 1

Характеристика респондентів, які приймали участь в дослідженні споживчих вподобань за моделлю Канo





Аналіз характеристик респондентів, які взяли участь в дослідженні виявив, що опитування частіше заповнювали жінки (65% відповідей). Важливу інформацію про потенційних клієнтів було отримано при аналізі віку респондентів. Люди старшого (50–60 років) та похилого віку (старше 60 років) не було встановлено серед респондентів. Ці люди рідше користуються Інтернетом і соціальними мережами. Також можна припустити, що це був елемент цифрового виключення. Респондентами були переважно молоді люди, віком до 45 років. Найчастіше опитування заповнювали штатні працівники (45%) та студенти (40%). Дослідження охопило інтернет-магазин книжок, які можуть бути популярними особливо серед молоді, для тих, хто прагне до саморозвитку, корисного дозвілля.

За результатами анкетування Кано, атрибути інтернет-магазину були розподілені за ступенем лояльності таким чином [3]:

•A—attractive (привабливі); 

•M—must-have (обов’язкові);

•O—one-dimensional (одномірні);

•I—indifferent (неважливі); 

•R—reverse (небажані).

Таблиця 2

Розподілення  атрибутів за ступенем лояльності по методу Кано






ЛІТЕРАТУРА

1. TTI Global Research (2020). Measure, track and analyse Customer Satisfaction for CX transformation.

URL: https://www.tti-global-research.co.uk/customer-satisfaction-index-csi-research

2. Bogachova, A. (2021). Improving living standards in a globalized world: opportunities and challenges. Monograph (846 p).

URL: https://www.wszia.opole.pl/wp-content/uploads/2020/05/2021_10_2.pdf

3. MDPI (2022). How to Make E-Commerce More Successful by Use of Kano’s Model to Assess Customer Satisfaction in Terms of Sustainable. 

URL:   https://www.mdpi.com/2071-1050/11/18/4830

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
24.05.2023 11:07
ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
24.05.2023 10:13
АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ
23.05.2023 13:34
МІЖНАРОДНІ ПРОГРАМИ СПРИЯННЯ ЕКСПОРТУ ТОВАРІВ З УКРАЇНИ
22.05.2023 20:22
СТАН ТА АНАЛІЗ РИНКУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ В УКРАЇНІ
22.05.2023 19:49
УКРАЇНСЬКА МОДЕЛЬ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ
22.05.2023 18:02
КОРИСНІСТЬ СУХИХ СНІДАНКІВ У ДИТЯЧОМУ ХАРЧУВАННІ
22.05.2023 13:35
THE IMPACT OF HRYVNIA INFLATION ON THE LIVES OF UKRAINIANS. CAUSES OF HRYVNIA INFLATION
21.05.2023 22:03
FEATURES OF EXPORT AND IMPORT OPERATIONS DURING THE FULL-SCALE WAR IN UKRAINE
19.05.2023 13:17
IMPACT OF GLOBALIZATION ON SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES
04.05.2023 18:12




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.253 сек. / Mysql: 1599 (0.206 сек.)