:: ECONOMY :: ВЗАЄМОДІЯ ДЕРЖАВИ ТА БІЗНЕСУ В РАМКАХ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА :: ECONOMY :: ВЗАЄМОДІЯ ДЕРЖАВИ ТА БІЗНЕСУ В РАМКАХ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА
:: ECONOMY :: ВЗАЄМОДІЯ ДЕРЖАВИ ТА БІЗНЕСУ В РАМКАХ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВЗАЄМОДІЯ ДЕРЖАВИ ТА БІЗНЕСУ В РАМКАХ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА

 
19.04.2023 22:14
Автор: Гордієнко Анна Вікторівна, студент, Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна
[1. Економічні науки;]

На сьогоднішній день відносини між державою та бізнесом мають великий вплив на економічну систему. Вони зосереджуються на одних і тих же цілях, що дає ефективний союз бізнесу та держави. Держава завжди намагається створювати для бізнесу сприятливі умови, такі як : економічну, правову та інфраструктурну забезпеченість. Також держава може інвестувати в підприємство, таким чином відбувається збільшення економічного потенціалу країни. Метою роботи є вивчення та аналіз сучасного стану та взаємовідносин між державою та бізнесом.

Партнерство між державою та бізнесом - це процедура відносин між органами держави та бізнес-партнерами, спільні зусилля та інтереси яких об‘єднуються заради взаємовигідної та довгострокової співпраці.  Цей тандем співпраці бізнесу та держави втілює в життя нові проєкти, реставрації, залучають інвестиції, відбудовуючи або посилюючи економічний капітал того чи іншого суспільства. За допомогою таких проєктів, досвід показує, що можливо відновити або ж підняти економіку на новий високий рівень, залучивши достатньо приватного капіталу в короткі строки [1]. 

Взаємовідносини між державою та бізнесом грають велику роль, як для державного так і для приватного партнера. Їх обов’язки прописуються в законі України “Про державно-приватне партнерство”, їх інтереси захищаються на державному рівні. 

Державно-приватне партнерство це новизна для нашої країни, хоча різні форми співпраці бізнесу та держави дуже відомі в Україні. Вибір державно-приватної форми управління проєктами постає тоді, коли держава самотужки не може виконати проєкт або має обмежені властивості у реалізації своїх завдань, в цих випадках приватний сектор надає допомогу, швидку та ефективну [2]. 

Існує чотири види договорів державно-приватного партнерства: концесія, управління майном, спільна діяльність, інші види договорів. Найбільш поширеним є договір концесії. За його умовами орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування передає підряднику право виробництва або управління об’єктом за гроші та на певний строк.

Ефективність державно-приватного партнерства характеризують на підставі показників, які вказують який результат ми отримали після використання ресурсів державного та приватного сектору під час реалізації проєкту, рівень задоволення споживачів наданими послугами, вчасність здійснення будівельних, ремонтних, реконструйованих робіт, вкладення по часу та в кількості ресурсів при цьому.  Можна виділити основні переваги партнерства бізнесу та державних органів:

-підвищення ефективності управління державним і комунальним майном;

-підвищення якості державних послуг для населення та бізнесу;

-зміцнення фінансового та технічного стану підприємств;

-використання нових технологій;

-застосування комбінованої моделі управління бізнесом.

Основними перешкодами для розвитку взаємодії держави та бізнесу:

-низький рівень довіри та співпраці між партнерами;

-складні та конфліктні правила партнерства;

-корупція, неефективна система державного та місцевого управління, бюрократія;

-брак коштів, некоректне витрачання їх;

-недостатньо реалізований інвестиційний клімат та складні умови функціонування проектів;

-некомпетентність держави щодо підготовки партнерських проектів [3].

Отже, можна зробити висновок, що змістом державно-приватного партнерства є консолідація ресурсів державного та приватного секторів для задоволення суспільних інтересів на основі взаємної вигоди. Основною метою державно-приватного партнерства є фінансування капіталомістких або низько прибуткових секторів економіки. Особливості державно-приватного партнерства полягають у тому, що партнери переслідують різні цілі, вирішують свої конкретні завдання Особливості державно-приватного партнерства полягають у тому, що партнери переслідують різні цілі, вирішують свої конкретні завдання, проте їх об’єднують спільні мотиви. Державно-приватне партнерства стане особливо ефективним після війни, за для відбудови інфраструктури України. 

Список літератури:

1. Види взаємодії бізнесу з органами державної влади та управління [Електронний ресурс].  –  Режим доступу:  http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=611 

2. Закон України Про концесію [Електронний ресурс].  – Режим доступу: https://ips.ligazakon.net/document/T190155?an=1

3. Розвиток державно-приватного партнерства у сфері водопостачання в Україні: переваги та недоліки / Т. М. Сугак; Вісник Дніпропетровського університету, 2016. - вип. 10(1). - С. 33-40. - [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2016_24_10(1)__6

___________________________________________________________

Науковий керівник: Самофалова Т.О., кандидат наук з державного управління, доцент, Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМАНДНОЇ МОДЕЛІ РОБОТИ ОРГАНІЗАЦІЇ
20.04.2023 23:20
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ
20.04.2023 17:54
ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ ПРЯМИМИ ПРОДАЖАМИ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ СУБ’ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ
18.04.2023 22:28
ІТ-МАРКЕТИНГ, ЯК СПОСІБ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ТОРГІВЛІ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ
18.04.2023 19:10
EFFICIENCY OF USING DRONES IN LOGISTICS: RESEARCH OF ECONOMIC ASPECTS
18.04.2023 17:41
ТУРИСТИЧНИЙ СЕКТОР ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ: СТАН, ЗАГРОЗИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
14.04.2023 21:02
РОЛЬ МІЖБЮДЖЕТНИХ ТРАНСФЕРТІВ У ФОРМУВАННІ РЕСУРСІВ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
14.04.2023 12:42
АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНОСТІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ТРАНЗИТИВНОСТІ ЕКОНОМІКИ
12.04.2023 00:08
ЕВОЛЮЦІЯ КОНКУРЕНЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТА РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
11.04.2023 23:50
БЮДЖЕТНИЙ ДЕФІЦИТ УКРАЇНИ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОДОЛАННЯ
06.04.2023 15:52




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.417 сек. / Mysql: 1599 (0.354 сек.)