:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ

 
19.04.2023 19:31
Автор: Давидова Марина Олександрівна, доцент, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
[3. Педагогічні науки;]


Досліджуючи питання формування мотивації інноваційної діяльності майбутніх вихователів у закладах дошкільної освіти, слід зазначити, що в науково-педагогічній літературі існують значні розбіжності у трактуванні поняття «інновація».

У контексті вивчення змін в освітньому середовищі поняття «інновація» часто вживають у таких значеннях: організаційні форми інноваційної діяльності, комплекс професійних дій педагогів, спрямованих на вирішення актуальних освітніх і виховних проблем з точки зору освіта, орієнтована на людину, зміни в освіті на практиці, складний процес створення, розповсюдження та використання нових і корисних інструментів у техніці, технології, педагогіці та наукових дослідженнях, а також результат інноваційних процесів. [1, с. 57]. Вчені вважають освітню інновацію процесом створення, розповсюдження та використання нових способів оригінального, нестандартного вирішення педагогічних завдань.

Вчені розглядають інновацію в освіті як способи розв’язання певних педагогічних проблем оригінальними, нестандартними підходами [2, с. 73]. Отже, освітні інновації зазвичай тлумачать, як покращені чи кардинально нові освітні, навчальні, виховні, адміністративно-управлінські складові освітнього процесу; технології освіти, що забезпечують вагоме підвищення результативності освітнього процесу. 

Очевидно, що в сенсі педагогічної діяльності інновація завжди пов’язана з глибинними професійними змінами й особистісним зростанням освітянських кадрів, з досягненням педагогами достатнього рівня прагнення і мотивації до змін.

Сьогодні, орієнтуючись на принципи інноваційної діяльності, відображені у Законах України, наказах та розпорядженнях Міністерства освіти і науки України, заклади освіти на засадах автономії формують політику наукової й інноваційної діяльності, яка здійснюється безпосередньо педагогами, які працюють і мають бути вмотивованими до втілення освітніх інновацій. 

Освітні інновації, що сьогодні впроваджуються в дошкільній освіті, торкаються всіх сфер освітнього процесу: форм, змісту, методів, технологій виховання, стратегій та технологій управління закладом дошкільної освіти.

Створення інноваційного середовища, що визначається як педагогічний, зручно організований життєвий простір, що сприяє розвитку індивідуальних інноваційних ресурсів, є комплексним засобом накопичення та реалізації інноваційного потенціалу закладів освіти і сьогодні є орієнтиром освітньої діяльності у світ освіти.

Підкреслимо, що інноваційну компетентність педагога часто пов’язують саме з його творчою вмотивованістю.

Тому не дивно, що саме інноваційна спрямованість (потреби, мотиви інноваційної діяльності та інноваційні цінності), разом з іншими характеристиками, складають структуру творчої особистості. Освітні інновації, що за сучасних умов реалізуються в дошкільній освіті України, мають складний системний характер, торкаючись усіх сфер освітнього процесу, а, відповідно, потребують підвищення рівня інноваційної компетентності фахівців. 

Список використаних джерел:

1.Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: підручник, 2-е вид. допов. «Академвидав». 2012. 352 с.

2.Інновації у вищій освіті: глосарій термінів і понять / за ред. І.В. Артьомова. Ужгород: ПП «АУТДОР-ШАРК», 2015. Вип. 25. 160 с.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ
24.04.2023 18:30
ПЕРЕВАГИ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
21.04.2023 00:41
ON THE ISSUE OF FORMING TECHNIQUES OF WORKING WITH A GEOGRAPHICAL TEXT IN STUDENTS WITH INTELLECTUAL DISABILITIES
18.04.2023 17:56
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
13.04.2023 13:03
СОЦІАЛІЗАЦІЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ АРТПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНІК
04.04.2023 17:54
МІСЦЕ ЕСТЕТИЧНОГО КОМПОНЕНТУ У РОЗВИТКУ ДУХОВНОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
02.04.2023 23:20
ЕКОЛОГІЧНА СТЕЖКА У ФОРМУВАННІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
01.04.2023 23:17




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 3.977 сек. / Mysql: 1570 (3.693 сек.)