:: ECONOMY :: ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ :: ECONOMY :: ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
:: ECONOMY :: ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ

 
18.04.2023 22:01
Автор: Герман Катерина Вікторівна, студент, Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця
[16. Державне управління;]

Постановка проблеми. В даний час система державного управління має низку складних проблем, які є перешкодою стабільному розвитку. Основними з яких є: корумпованість, низький професійний рівень держслужбовців, маса бюрократичних процедур, відсутність можливості оперативно вирішувати нагальні питання, криза довіри суспільства до влади, наростання соціальної напруженості в суспільстві.

Актуальність. Найважливішим аспектом управління державою є інформаційно-комунікаційні технології. Поточний стан державного управління тісно взаємодіє з вирішенням його проблем у напрямку зростання якості та ефективності державного менеджменту. ІКТ дозволяють бути адмініструванню більш прозорим у роботі та надати населенню послуги вчасно та з граничною точністю, отже підвищити інформаційну транспарентність, партисипативність та результативність діяльності інституту влади у системі державного управління, який має відкритий для суспільства механізм прийняття рішень, узгоджений з його ж інтересами.

Дослідники: А. В. Ліпінська, А. А. Волосюк, І. П. Міщенко,  В. Бакуменко, Л. Донець, В. Дорофієнко, Я. Клейнер, Г. Климовицька, Т. Куценко, В. Степанов, Р. Абдеєв, Т. Дейнеко, О. Іванов та ін.

Мета. Дослідження процесу використання інформаційно-комунікаційних технологій у сфері управління на ефективність.

Виклад основного матеріалу. В епоху світової інформатизації інформаційно-комунікаційних технологій (далі ІКТ) – це величезний інформаційний потенціал, який постійно удосконалюється та зростає.

У роботі служб державного управління ключову роль відіграє участь ІКТ, які значно спрощують процес захисту, контролю та управління стандартними операціями, що стосуються як громадянина індивідуально, так і держави загалом.

Наприклад, громадянин, за допомогою елементарного домашнього гаджета та інтернету, не виходячи на вулицю, може здійснювати будь-які дії: оплачувати послуги, купувати, продавати, мати будь-яку інформацію, як особисту, так і громадську і маніпулювати нею.

Основними пріоритетами ІКТ у системі державного управління є зниження адміністративних кордонів, зростання ефективності державного та муніципального обслуговування, налагодження стандартних процедур, удосконалення єдиних стандартів у роботі з населенням.

ІКТ у сфері управління проявляються у вигляді:

- внутрішнього адміністрування, що включає офіційне представництво, взаємодія з контрагентами, договірний супровід, ведення документообігу, справа провадження, що дозволяє цілеспрямовано мобілізувати ресурси для розробки та застосування сучасних підходів, роблячи акцент безпосередньо на громадян;

- планування та прийняття рішень, що означає спрощення ведення записів, їх передачу та контроль, на підставі чого паралельно прискорюючи процес прийняття рішень;

- надання громадянам послуг, таких як: реєстрація на прийом до лікаря, запис до навчального закладу, відстеження штрафів, посилок, заборгованостей чи будь-яких судових рішень, оформлення деяких документів тощо.

Вирішення проблеми професійного рівня державних службовців супроводжується організацією курсів щодо навчання роботі з новітніми розробками ІКТ та надання послуг дистанційно населенню, у тому числі з обмеженими можливостями.

Ключовим завданням залишається розробка нових методик забезпечення кіберзахисту. Поряд з використанням логіну, пароля та СМС-підтвердження, можливе впровадження контрольного автоматичного дзвінка від міжнародної організації захисту ІКТ та пов'язаної з ним ресурсністю.

Висновки. Роль ІКТ у житті населення та у роботі держави значно зростає, паралельно збільшується споживча здатність у її розвитку, контролі та захисті. Однією з головних проблем залишається кіберзахист ІКТ та інтересів населення, процес пошуку рішень якого у постійному русі. Основними досягненнями в галузі наростання прогресії ефективності використання ІКТ у сфері управління є прозорість та комфортність, що дозволяє адміністрації триматися на висоті.

Список використаних джерел:

1.Бакуменко, В.Д. Формування державно-управлінських рішень: проблеми теорії, методології, практики [Текст]. – К.: Вид-во УАДУ, 2000. – 328 с.

2.Брожик, Л. Інформаційні технології та ефективність державного управління [Текст] // Персонал. – 2007. – № 8. – С. 81–84.

3.Гнатцов О. Політико-управлінські аспекти інформаційних ресурсів у системі забезпечення державної безпеки / О. Гнатцов // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2004. - № 3. - C. 485-492. 

4.Матвієнко, О.В. Інформаційне забезпечення державного управління [Текст]: навч. посібник. / О.В. Матвієнко, М.Н. Цивін. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 152 с.

5.Нижник Н. Р. Інформаційні технології в структурах державної служби / Нижник Н. Р., Леліков Г. І. // Інформаційні технології та захист інформації : збірник наукових праць. – Запоріжжя, 1998. – C. 97. 

6.Петруня, Ю.Є. Прийняття управлінських рішень [Текст]: навч. посіб./ Ю.Є. Петруня, В.Б. Говоруха, Б.В. Літовченко. – 2-ге вид. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 216 с.

____________________________________________________________________

Науковий керівник:  Соболев Вадим Григорович, кандидат економічних наук, доцент 

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ВЛАДИ ЯК ЧИННИКА МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ
20.04.2023 08:27
ПРОБЛЕМАТИКА НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ
18.04.2023 22:47
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
18.04.2023 17:01
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕТИКИ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ
18.04.2023 13:29




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.188 сек. / Mysql: 1599 (0.144 сек.)