:: ECONOMY :: ІТ-МАРКЕТИНГ, ЯК СПОСІБ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ТОРГІВЛІ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ :: ECONOMY :: ІТ-МАРКЕТИНГ, ЯК СПОСІБ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ТОРГІВЛІ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ
:: ECONOMY :: ІТ-МАРКЕТИНГ, ЯК СПОСІБ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ТОРГІВЛІ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІТ-МАРКЕТИНГ, ЯК СПОСІБ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ТОРГІВЛІ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ

 
18.04.2023 19:10
Автор: Маркова Дар’я Олександрівна, студент, Державний торговельно-економічний університет
[1. Економічні науки;]

Маркетинг є важливою складовою економічної системи України. Але наразі через активні військові дії певна кількість українських підприємств зазнала значних збитків і руйнувань. Ці події призвели до розкриття проблем маркетингової сфери з новою силою. Переміщення клієнтів, відсутність маркетингової стратегії та системної програми лояльності у більшості підприємств, недооцінені можливості інтернаціоналізації операцій, низький рівень вивчення нових потреб і потенційного ринку – це неповний список поточних проблем [1]. Вони вирішуються через приділення уваги маркетинговим кампаніям і виділення на них певну суму грошей та часу. 

Але за статистикою більшого успіху досягає ІТ-маркетинг через розвиток електронної комерції [2, с. 397-398]. Певні напрями цього виду маркетингу допомагають швидше розповсюджувати інформацію про продукт і, охоплюючи більшу або чітко вказану групу споживачів, спонукати їх до покупки.

Стрімкий розвиток електронної комерції сприяє виникненню і швидкому освоєнню нових технологій в сфері інтернет-маркетингу. Маркетингові ІТ мають основні напрями, що відповідають за певні обов’язки.

•Creative маркетинг. Одне з завдань такого напряму є створення креативів «під ключ» – від ідеї до кінцевого готового матеріалу. Прикладами таких креативів можуть бути будь-які елементи рекламного оголошення – картинка, текст або й сам банер. Друге завдання цього напряму – це розробка креативної стратегії просування продукту та продумування нових концепцій, адаптування креативів під різні категорії користувачів, спираючись на аналітику рекламних кампаній. Цей напрям допоможе візуально привабити потенційного покупця.

•Performance-маркетинг передбачає собою закупівлю трафіку через різні платформи (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads тощо) і роботу з аналітикою та креативами для реклами – банерами, відео, текстом. Головне завдання спеціалістів цього напряму – це просування в розміщення реклами на платформах з найбільшою кількістю потенційних покупців.

•SEO-оптимізація. Цей напрям відповідальний за виведення сайтів на верхівку органічного пошуку Google або інших пошукових систем. Щоб цього досягти фахівці цього напряму займаються оптимізацією контенту (тобто, роблять текст таким, що відповідає критеріям пошуковиків), створенням семантичних ядер (підбірки ключових слів), аналізом результатів та конкурентів. Такий напрям ІТ-маркетингу допоможе зробити сайти виробників помітнішими на фоні конкурентів.

•E-mail маркетинг. Розробляє стратегії просування продукту за допомогою поштових розсилок, працює з клієнтською базою, аналізує показники та оптимізує їх. Він має зробити так, щоб листи підприємств читали. Такий напрям призначений для привернення уваги лояльних покупців.

•Аналітика. Завдання цього напряму полягає в правильній інтерпретації даних маркетинговим аналітиком й наданні іншим маркетологам інсайди: яка аудиторія найкраще окупається, на яку платформу чи країну варто звернути увагу та інвестувати в неї більше ресурсів тощо. Розвиток такого напряму дозволить мати більшу кількість інформації для гарного функціонування інших основних напрямів [3].

Отже, для подальшого розвитку підприємств і пожвавлення їх маркетингової активності в умовах війни доцільно використовувати головні напрями ІТ-маркетингу. Враховуючи їх різну функціональну роль, кожному з цих напрямів треба приділяти увагу рівноцінно. Активний інтернет-маркетинг допоможе охопити більшу кількість потенційних покупців і збільшити обсяг продажу.

Список використаних джерел:

1. Маркетинг у воєнний та післявоєнний час. URL: – https://iib.com.ua/ru/novosti-mib/item/5884-marketing-u-voenniy-ta-pislyavoenniy-chas.html (дата звернення 18.03.2023).

2. Плоскіна А. А., Лялюк А. М. Тенденції та перспективи розвитку інтернет-маркетингу в Україні // ХІV Міжнародної науково-практичної конференції аспірантів і студентів «Молода наука Волині: пріоритети та перспективи досліджень» (12−13травня 2020 року). 2020. С. 397-398.

3. Генератори ідей та рішень: чим: займаються маркетологи в IT-компаніях. URL: – https://happymonday.ua/chym-zajmayutsya-marketology-v-it#:~:text=Performance-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3,%D0

%B1%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8%2C%20%D0%B2%

D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE%2C%20%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82

%D0%BE%D0%BC (дата звернення 17.03.2023).

_______________________________________________________

Науковий керівник: Іванова Ірина Миколаївна,  кандидат економічних наук,  доцент

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМАНДНОЇ МОДЕЛІ РОБОТИ ОРГАНІЗАЦІЇ
20.04.2023 23:20
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ
20.04.2023 17:54
ВЗАЄМОДІЯ ДЕРЖАВИ ТА БІЗНЕСУ В РАМКАХ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА
19.04.2023 22:14
ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ ПРЯМИМИ ПРОДАЖАМИ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ СУБ’ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ
18.04.2023 22:28
EFFICIENCY OF USING DRONES IN LOGISTICS: RESEARCH OF ECONOMIC ASPECTS
18.04.2023 17:41
ТУРИСТИЧНИЙ СЕКТОР ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ: СТАН, ЗАГРОЗИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
14.04.2023 21:02
РОЛЬ МІЖБЮДЖЕТНИХ ТРАНСФЕРТІВ У ФОРМУВАННІ РЕСУРСІВ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
14.04.2023 12:42
АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНОСТІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ТРАНЗИТИВНОСТІ ЕКОНОМІКИ
12.04.2023 00:08
ЕВОЛЮЦІЯ КОНКУРЕНЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТА РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
11.04.2023 23:50
БЮДЖЕТНИЙ ДЕФІЦИТ УКРАЇНИ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОДОЛАННЯ
06.04.2023 15:52




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.360 сек. / Mysql: 1599 (0.298 сек.)