:: ECONOMY :: МНЕМОТЕХНІКА – ЯК МЕТОД ШВИДШОГО ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТА :: ECONOMY :: МНЕМОТЕХНІКА – ЯК МЕТОД ШВИДШОГО ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТА
:: ECONOMY :: МНЕМОТЕХНІКА – ЯК МЕТОД ШВИДШОГО ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МНЕМОТЕХНІКА – ЯК МЕТОД ШВИДШОГО ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТА

 
11.04.2023 15:39
Автор: Перешивайлова Ірина Олександрівна, асистент, Харківський національний медичний університет; Томілін В'ячеслав Генадійович, кандидат медичних наук, доцент, Харківський національний медичний університет; Кричка Наталя Василівна, кандидат медичних наук, доцент, Харківський національний медичний університет; Дюдіна Ірина Леонідівна, кандидат медичних наук, доцент, Харківський національний медичний університет; Мовчан Ольга Володимирівна, кандидат медичних наук, асистент, Харківський національний медичний університет
[18. Медичні науки;]


ORCID: 0000-0002-1305-8397 Вячеслав Томилин



ORCID: 0000-0002-7911-0522 Наталія Кричка

ORCID: 0000-0002-4025-2371 Iрина Дюдіна

ORCID: 0000-0003-3036-4246 Ольга Мовчан

Ми живемо в інформаційну епоху, а тому кожен з нас в навчанні, роботі і побуту стикається з необхідністю сприймати, структурувати та запам’ятовувати великий об’єм інформації. Незважаючи на те, що можливості людського мозку майже безмежні, вміти користуватися ним максимально ефективно – це окрема наука.


Коли студент готується до презентації, доповіді або іспиту, працює з великою кількістю джерел інформації або займається будь-якою іншою справою від якої повільно «закипає мозок», важливо знати особливу техніку, яка допомагає запам’ятовувати та структурувати інформацію. Завдяки перевіреним мнемотехнікам, прийомам аналізу і структуризації даних студент зможе максимально розвинути здібності свого мозку і набагато легше справлятися з рідного роду завданням.

Мнемотехніка – це система, що покращує і допомагає пам'яті. Цей метод навчання широко використовується у різних галузях. Вивчення стоматології не є винятком для використання цієї техніки. 

Назва цього методу походить від грецької богині пам'яті. Мнемосини (гр. Mneme – пам'ять і techne – мистецтво). Мнемотехніка – найстаріша з прикладних дисциплін. Перші письмові роботи з мнемотехніки датуються 86-82 рр. до н.е. Незважаючи на значний вік даної дисципліни, в XXI ст. інтерес до мнемотехніки збільшується час от часу. У медичній літературі зустрічається велика  кількість публікацій щодо застосування мнемотехніки, а в інтернет-просторі створюються сайти, де можна вивчати мнемотехніку. Цьому є розумне пояснення: студентам-медикам необхідно швидко та ефективно запам'ятовувати і обробляти великі обсяги інформації, а мнемоніка допомагає їм у цьому.

У даній статті ми використовували наступні мнемотехнічні прийоми.

Мнемотехніка за першими літерами або акроніми. Цей метод складається з того, що береться перша літера з назви кожного слова в ланцюжку, яку потрібно запам'ятати в певній послідовності, і складається нове слово або фраза. Для найкращого результату при відтворенні в пам'яті фраза повинна мати сенс; вона також повинна бути дотепною і не надто довгою.

Мнемотехніка методом римування. Складання римованих фраз або невеликих віршів, в яких є необхідна інформація.

Зорова мнемоніка. Знаходження яскравих незвичайних асоціацій (картинка, образ), які поєднуються з інформацією, що запам'ятовується.

Метод римської кімнати. Суть методики : об'єкти запам'ятовуються таким чином, що треба подумки розставляти їх в добре знайомому приміщенні в строго певному порядку.

Після цього вам буде досить згадати це приміщення, щоб відтворити необхідну інформацію. Наприклад, ви можете представити свою кімнату, навіть знайому вулицю або робочий стіл. Головне, щоб вибраний простір був вам дуже добре знайомий.  

Метод ментальних карт Бьюзена. Ще один популярний метод структуризації запом'ятання нової інформації полягає в зображенні структури інформації за допомогою блок-схем. Цей спосіб називають по-різному, наприклад, методом ментальних карт, майндмеппингом, діаграмою зв'язків, ментальною і асоціативною картою. 

Для правильної побудови ментальної карти необхідно зробити наступне: взяти матеріал, який треба вивчити (статтю, підручник, текст, таблицю і т.д.), аркуш паперу, ручки і кольорові фломастери, у центрі листа намалювати будь-який символ з назвою або змістом усього матеріалу від центру до країв листа, накреслити лінії (ланцюжки зв'язків), які повинні відображати структуру матеріалу, що вивчається. 

Таким чином: замість списків або неорганізованого тексту з масою зайвих даних у вас вийде структурована схема з головною ідеєю в центрі листа і логічними ланцюжками інформації.

Використання різноманітних прийомів мнемотехніки дозволяє студентам засвоїти потрібну інформацію значно краще та зберегти її на довий термін, а пригадування її не викликає у студента значних зусиль. Тому даний метод можна використовувати в процесі навчання студентів  стоматологічного факультету.

Література

1. McCabe, J. A., Osha, K. L., Roche, J. A., & Susser, J. A. (2013). Psychology Students' Knowledge and Use of Mnemonics. Teaching of psychology, 40 (3), 183-192.

2. Ranzini, A. C. (2017). The anterior complex: A visual mnemonic to aid in identification of normal structures. J. Clin. Ultrasound, 45 (8), 477-479.

3. Sarah, Bellham (2019). Histology-world http://www.histology- world.com/.

______________________________________________________________________

Науковий керівник: Янішен Ігор Володимирович, доктор медичних наук, професор

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕРИ ЗАПАЛЕННЯ У ЩУРІВ В УМОВАХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО МОДЕЛЮВАННЯ МЕТАБОЛІЧНОГО СИНДРОМУ
20.04.2023 20:46
ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ФОТОТЕРАПІЇ В КОМПЛЕКСІ З МІКРОСТРУМАМИ НА ЛІКУВАННЯ ПСОРІАЗУ
20.04.2023 18:56
NEGLECT AS A MANIFESTATION OF CHILD ABUSE WITH OVERWEIGHT AND OBESE CHILDREN
20.04.2023 18:30
РОЛЬ ВІТАМІНУ В₉ У РОСТІ ТА РОЗВИТКУ КЛІТИН ЗАВДЯКИ УЧАСТІ У МЕТАБОЛІЗМІ АМІНОКИСЛОТ ТА НУКЛЕОТИДІВ
19.04.2023 21:43
A CLINICAL CASE OF HERPETIC INTERCOBAL NEURALGIA
19.04.2023 20:52
ПРИНЦИПИ СУЧАСНОГО ЛІКУВАННЯ МІГРЕНІ
19.04.2023 19:49
ОСОБЛИВОСТІ ЗМІН СИСТЕМИ ОКСИДУ АЗОТУ ПРИ АДРЕНАЛОВОМУ ПОШКОДЖЕННІ МІОКАРДА ТА ЇХ КОРЕКЦІЯ L-АРГІНІНОМ
19.04.2023 00:31
ЗАЛЕЖНІСТЬ ТЯЖКОСТІ ПЕРЕБІГУ ГЕМОЛІТИЧНОЇ ХВОРОБИ НОВОНАРОДЖЕНИХ ВІД ФАКТОРІВ ПЕРИНАТАЛЬНОГО РИЗИКУ
18.04.2023 23:43
ВИКОРИСТАННЯ ЛАЗЕРНОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ В МЕДИЦИНІ
13.04.2023 23:25
ПЛАНОВЕ ХІРУРГІЧНЕ ЛІКУВАННЯ ВАГІТНИХ З ПЕРВИННИМ СИМПТОМНИМ ХРОНІЧНИМ ЗАХВОРЮВАННЯМ ВЕН НИЖНІХ КІНЦІВОК ТА ПРОМЕЖИНИ З КОРОТКОТЕРМІНОВИМ ПЕРЕБУВАННЯМ В АКУШЕРСЬКОМУ СТАЦІОНАРІ
12.04.2023 16:31




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.656 сек. / Mysql: 1570 (0.56 сек.)