:: ECONOMY :: МОНІТОРИНГ ЕНЕРГОСПОЖИВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ :: ECONOMY :: МОНІТОРИНГ ЕНЕРГОСПОЖИВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ
:: ECONOMY :: МОНІТОРИНГ ЕНЕРГОСПОЖИВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МОНІТОРИНГ ЕНЕРГОСПОЖИВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ

 
19.03.2023 00:09
Автор: Нєженцев Олексій Борисович, кандидат технічних наук, доцент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
[26. Технічні науки;]


Об'єкти підвищеної небезпеки (вантажопідйомні крани, ліфти, підйомники і т.д.) в порівнянні з іншим промисловим устаткуванням мають дуже низькі енергетичні показники (ККД, втрати енергії, cosφ та ін.) тобто є найменш ефективними за енергоспоживанням машинами. Це обумовлено як використанням  застарілих систем управління електроприводів, неоптимальними режимами роботи механізмів, так і незадовільним технічним станом підйомно-транспортного обладнання. В першу чергу це стосується вантажопідйомних кранів, з яких більше 80% відпрацювали нормативний термін, але залишаються в експлуатації в даний час. Оскільки темпи оновлення парку об'єктів підвищеної небезпеки значно нижче за темпи зростання числа машин із простроченими нормативними термінами експлуатації, то з кожним роком вказана проблема загострюватиметься. 

Пропонується розроблена система моніторингу енергоспоживання об'єктів підвищеної небезпеки (на прикладі вантажопідйомних кранів) з урахуванням нормативних вимог безпечної експлуатації. Система моніторингу базується на встановленому нами функціональному зв'язку між змінами втрат енергії при експлуатації вантажопідйомних кранів і їх технічним станом. В процесі експлуатації кранів суттєво змінюються: стан підкранових колій, ходових коліс, гальм, канатних блоків, барабанів, вузлів тертя в механізмах, опір ізоляції та стан обмоток електродвигунів і релейно-контакторної апаратури, в'язкість і ін. властивості робочих рідин і т.д. Внаслідок цього в процесі експлуатації змінюються енергетичні показники кранів і насамперед - втрати енергії.

З метою проведення досліджень по підвищенню енергетичних показників кранових електроприводів, зниження динамічних навантажень і підвищення продуктивності кранів розроблені математичні моделі, які враховують перехідні процеси в кранових електроприводах, коливання металоконструкції, розгойдування вантажу і представляють сукупність нелінійних интегро-диференціальних рівнянь. Для вирішення останніх розроблено пакет комп'ютерних прикладних програм, що дозволяє досліджувати і оптимізувати різні процеси розгону і гальмування механізмів пересування кранів, підйому вантажів (зокрема: багатоступінчатий пуск по нелінійних характеристиках, пуск при частотному регулюванні, гальмування противключенням, електродинамічне гальмування, гальмування колодковим гальмом і ін.).

Проведені дослідження дозволили встановити міру впливу різних факторів на параметри енергоспоживання і продуктивності вантажопідйомних кранів. Залежності між величинами енергоспоживання і параметрами, які характеризують технічний стан вантажопідйомних кранів, встановлено за допомогою теорії планування експерименту. На основі багатофакторного аналізу визначені шляхи зниження втрат енергії в механізмах вантажопідйомних кранів. 

Вимірювання необхідних параметрів в процесі моніторингу енергоспоживання вантажопідйомних машин на підприємствах доцільно здійснювати в періоди проведення часткового або повного технічного огляду. Для зручності накопичення, обробки і аналізу результатів моніторингу вантажопідйомних кранів, а також довідково-статистичній інформації розроблено автоматизований програмний комплекс. Його використання суттєво полегшує систематизацію інформації, яка накопичується в результаті проведених експертних обстежень вантажопідйомних кранів, і дозволяє виконувати аналіз зміни їх технічного стану і втрат енергії при експлуатації.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЗРОБКА АВТОМАТИЗОВАНОГО СМАРТ КОМПЛЕКСУ ВИЗНАЧЕННЯ ЗАХВОРЮВАНЬ ОРГАНІВ ДИХАННЯ ЗА АКУСТИЧНИМИ ШУМАМИ
17.03.2023 12:13
НЕОБХІДНІСТЬ ПІДСИЛЕННЯ ФУНДАМЕНТІВ ПРИ ЗМІНІ НАВАНТАЖЕНЬ
16.03.2023 12:49
ДОСЛІДЖЕННЯ ІСНУЮЧИХ ФУНДАМЕНТІВ ПРИ НАДБУДОВІ МАНСАРДНОГО ПОВЕРХУ
16.03.2023 12:40
РОЗРОБКА МАЛОПОТУЖНОГО НАГРІВАЛЬНОГО ПРИСТРОЮ ЗДАТНОГО ПРАЦЮВАТИ НА РІЗНИХ ВИДАХ ПАЛИВА
16.03.2023 12:27
ВІДНОВЛЕННЯ РОБОТИ ПІСЛЯ КІБЕРАТАКИ: ПІДХОДИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
15.03.2023 21:55
ДОСЛІДЖЕННЯ РОБОТИ ФЕРМИ ПОКРИТТЯ ПРИ РУЙНАЦІЇ
15.03.2023 19:46
ПИТАННЯ ОПТИМАЛЬНОГО КОНСТРУКТИВНОГО РІШЕННЯ ФУНДАМЕНТУ БУДІВЛІ
15.03.2023 19:16
ПИТАННЯ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ БУДІВЕЛЬ
15.03.2023 18:42
РАЦІОНАЛЬНЕ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ ЯК ПОТУЖНИЙ РЕЗЕРВ ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
15.03.2023 17:28
PECULIARITIES OF LABOR PROTECTION IN FARMS
15.03.2023 12:56




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.288 сек. / Mysql: 1570 (0.221 сек.)