:: ECONOMY :: ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ :: ECONOMY :: ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
:: ECONOMY :: ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ

 
16.03.2023 20:29
Автор: Майборода Владислав Михайлович, аспірант кафедри економіки, Львівський торговельно-економічний університет
[1. Економічні науки;]

Зміни в економічній структурі - це зміни, пов'язані з великими діапазонами в якому головну роль починають відігравати високі технології. На європейській та світовій арені технології стають найважливішим товаром у міжнародному обміні та формуванні конкурентної позиції.

Водночас, керуючись досвідом і сучасними тенденціями розвитку, а також припускаючи раціональну поведінку всіх учасників економічного життя, визначити деталі змін надзвичайно важко навіть у середньостроковій перспективі. В даний час зміни відбуваються уривчасто, і технічний прогрес змушує розвивати галузі, які кілька років тому мали невелике значення або були невідомі. Створюючи сьогодні рішення в перспективі 10 років, необхідно робити певні припущення та визначати пріоритетні напрямки розвитку. В основі такого кроку можуть лежати проривні зміни в глобальному масштабі (глобальні винаходи) [1].

У розвинутих економіках основною рушійною силою зростання конкурентоспроможності є інновації, що базуються на трьох основних стовпах: дослідження та розробки (НДДКР), знання та освіта. Таким чином, ефективність впровадження інноваційних процесів все більше стає одним із ключових показників конкурентоспроможності. Інноваційна діяльність створює значну додану вартість для промисловості та послуг і сприяє зміцненню конкурентоспроможності національної економіки на міжнародному ринку. Інновації є ключовим елементом підвищення продуктивності та економічного зростання, особливо в епоху швидких технологічних змін. Тенденції розвитку високорозвинутих країн свідчать про те, що лише створення конкурентної переваги на основі знань та ефективно впроваджених інновацій може гарантувати сталий розвиток [2].

В даний час під інноваційним розвитком сфери послуг потрібно розуміти сукупність адміністративних методів, які забезпечують впровадження всіх видів нововведень і формування умов, що стимулюють інновації на підприємствах даної сфери [3].

Розвиток інноваційної діяльності у сфері послуг визначається багатьма чинниками різного характеру. Інновації можуть бути як результатом впливу зовнішнього середовища на діяльність компанії, так і ініційованими внутрішніми факторами. Зовнішні джерела включають, серед іншого: технологічний прогрес, постачальників, зміну вимог клієнтів, інфраструктуру знань, скорочення життєвого циклу продукту/послуги або зростання конкуренції в глобальному масштабі. Серед внутрішніх факторів, що стимулюють інноваційну діяльність у сфері послуг можна виділити: працівників, керівний склад, методи менеджменту компанії (включаючи стратегії розвитку компанії), тип бізнесу, розмір компанії та час роботи на ринку.

Інноваційна діяльність у сфері послуг також може бути ініційована постачальниками та конкурентами. Зростаючий попит на конкретну послугу визначає бажання придбати технологію, яка б гарантувала можливість її надання. Крім того, коригування стратегії можуть знадобитися для збереження частки ринку або зміцнення позиції компанії

Клієнти є важливим джерелом інновацій у сфері послуг. Побудовані мережі зв’язків із клієнтами, партнерами та зовнішніми експертами дозволяють ідентифікувати можливості, що з’являються в середовищі, потреби клієнтів та стимулювати інновації партнерів. Створенню інновацій у співпраці з клієнтами сприяють нові технології, які водночас є цінними інструментами для генерації ідей. Вони полегшують доступ і надають можливість швидкого пошуку в базах даних, що містять інформацію про патенти, попередні відкриття, винаходи, а також є цінним джерелом інформації про клієнтів або конкурентів. Отримана інформація допомагає генерувати ідеї щодо створення нових послуг та вдосконалення існуючих на ринку [4].

Оцінка ефективності інноваційного розвитку підприємств сфери послуг потребує відповідного методичного підходу на основі обґрунтованої системи показників, які у максимальній мірі об’єктивно забезпечують проведення необхідних розрахунків, виявлення недоліків та переваг і обґрунтування комплексу заходів для підвищення конкурентоспроможності. При оцінюванні можна використати монофакторну систему, що складається із незначної кількості факторів таких як економічні, науково-технічні та соціальні та багатофакторну, яка включає економічні, фінансові, організаційні, інституційні, екологічні, соціальні, маркетингові групи показників ефективності інноваційного розвитку підприємств сфери послуг.

Підвищення соціально-економічної ефективності сфери послуг на основі інноваційного розвитку можливе шляхом створення необхідного нормативно-правого, інфраструктурного забезпечення господарювання суб'єктів, а також інтеграції підприємств сфери послуг з іншими господарюючими суб'єктами ринку.

Список використаної літератури

1. DYNAMICZNA POLSKA 2020 URL: https://kigeit.org.pl/FTP/PRCIP/Literatura/006_1_Strategia_Innowacyjnosci_i_Efektywnosci_Gospodarki_2020.pdf

2. Norek, Tomasz. "Efektywność procesów innowacyjnych realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa sektora MSP. Rezultaty badań empirycznych." Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 386 (2015): 209-229.

3. Бокова З.Ю., Гринько Т.В. Стратегічні напрямки інноваційного розвитку підприємств сфери послуг URL: http://www.confcontact.com/2016-ekonomika-i-menedzhment/7_bokova.htm

4. Skórska A. Innowacyjność sektora usług w Polsce. Studia Ekonomiczne 272 2016. С.153-164.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ВІТЧИЗНЯНИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ ВІЙНИ
18.03.2023 23:45
ФОРМУВАННЯ ЗГУРТОВАНОГО ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
18.03.2023 23:17
MODERN FACTORING IN UKRAINE
18.03.2023 20:28
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
17.03.2023 11:29
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ
16.03.2023 12:53
УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЙОГО УДОСКОНАЛЕННЯ
16.03.2023 11:53
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС ПРОЦЕСАМИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В БУДІВЕЛЬНІЙ ГАЛУЗІ
16.03.2023 10:50
РОЛЬ МОРАЛІ ТА ЕТИКИ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БУХГАЛТЕРІВ
16.03.2023 10:19
АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ ТА ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ ПОВОЄННОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
15.03.2023 23:18
CURRENT ISSUES OF MANAGEMENT AND ADMINISTRATION OF STRATEGIC DEVELOPMENT OF AGRICULTURAL ENTERPRISES
15.03.2023 12:16




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.634 сек. / Mysql: 1599 (0.547 сек.)