:: ECONOMY :: СУЧАСНІ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНІМИ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ В ІТ-КОМПАНІЇ :: ECONOMY :: СУЧАСНІ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНІМИ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ В ІТ-КОМПАНІЇ
:: ECONOMY :: СУЧАСНІ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНІМИ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ В ІТ-КОМПАНІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СУЧАСНІ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНІМИ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ В ІТ-КОМПАНІЇ

 
13.03.2023 23:08
Автор: Варакін Дмитро Олегович, аспірант кафедри економіки та підприємництва імені професора І.М. Брюховецького, спеціальність 073 Менеджмент, Сумський національний аграрний університет
[1. Економічні науки;]


Запорукою ефективного управління компанією є досконало побудовані та автоматизовані бізнес-процеси, тобто певні процедури та алгоритми всередині компанії, які допомагають ефективно вирішувати бізнес-задачі та збільшувати капітал [3]. Управління бізнес-процесами має бути спрямоване також і на досягнення стратегічних цілей компанії, забезпечуючи її адаптивність існуючим умовам зовнішнього середовища. Отже, вивчення досвіду та впровадження сучасних підходів до управління бізнес-процесами в ІТ секторі постає сьогодні як важливе науково-практичне завдання. 

Існує ряд підходів до управління внутрішнім середовищем в IT-компаніях. Agile підхід, який базується на частій взаємодії замовника з командою розробників та на поетапному розвитку продукту, дозволяє швидко реагувати на зміни вимог та забезпечувати високу якість продукту [5;6]. DevOps – підхід до управління процесом розробки та випуску програмного продукту, який забезпечує більш ефективну співпрацю між командами розробників та операторами [5]. Lean управління, яке ставить за мету максимально оптимізувати робочі процеси та знизити витрати компанії. 

Важливим аспектом управління бізнес-процесами в ІТ секторі є формування належної організаційної культури. У цьому контексті на особливу увагу заслуговує розвиток культури співпраці та комунікації, яка спрямована на підвищення рівня співпраці між командами та розробниками, а також на забезпечення ефективної комунікації між всіма учасниками процесу розробки. В даному аспекті акцентується увага також на особливостях організації праці. Так, гнучкий графік роботи дозволяє розробникам працювати з будь-якого місця, забезпечує більш ефективний розподіл робочого часу, кращу мотивацію, а отже –  збільшення продуктивності. Слід наголосити на важливості формування та розвитку культури інновацій, яка спрямована на створення атмосфери, що сприяє створенню та розробці нових ідей, втіленню змін та постійним покращенням процесів. Культура інновацій дозволяє компанії залишатися конкурентоспроможною та розвиватися відповідно до вимог ринку. Не менш важливим аспектом успішного управління інноваціями в ІТ секторі є розвиток команди та підвищення її кваліфікації. Розвиток команди включає в себе навчання, тренінги, менторство та інші заходи, які допомагають команді розвиватися та створювати кращі продукти. Такі заходи можуть реалізовуватися окремо або в комбінації для досягнення максимальної ефективності та розвитку компанії. 

Кожен процес в ІТ компанії має бути налаштований таким чином, щоб забезпечувати безпосередній результат (сприяти вирішенню конкретного завдання) і в той же час, підвищувати ефективність усього бізнесу. Постійне коригування, налаштування та оптимізація бізнес-процесів, відтак, постають як передумова успішності компанії в довгостроковій перспективі. Для вирішення питання оптимізації бізнес-процесу необхідно розглядати його крізь призму чотирьох дій, а саме: сприйняття інформації, прийняття рішення, здійснення рішення та контроль результату. Це допоможе краще зрозуміти роль процесу, необхідність його оптимізації та реалізації загалом. 

Підсумовуючи, слід відмітити, що ІТ компанії характеризуються різноманітністю та унікальністю бізнес-процесів. Разом із тим, кожен бізнес-процес має бути налаштований у найкращий спосіб і цьому сприяють такі «універсальні» заходи як моделювання, аналіз, трансформація (удосконалення, оптимізація, автоматизація). Саме це дасть змогу забезпечити успішне функціонування ІТ компанії в довгостроковій перспективі.

Список використаних джерел:

1. Сушко Н., Автоматизация бизнес-процессов продуктовой IT-компании, 2019. URL https://neaktor.com/blog/2019/05/21/biznes-protsessy-it-kompanii?utm_source=yandex&utm_campaign=yandex.fr&utm_medium=organic , (дата звернення 7.03.2023).

2. Яценко Р.М., Баликов О.Г. Комплекс моделей управління бізнес-процесами сервісної ІТ-компанії. Бізнесінформ, 2017. № 10. С. 191-197.

3. Bourgeois D. T., Smith J.L., Wang S., Mortati J. Information Systems for Business and Beyond. Biola University, 2019.

4. Kissflow. The Extensive Guide to Business Processes, 2022.  URL: https://kissflow.com/workflow/bpm/business-process/ (дата звернення 7.03.2023).

5. Srivastava S. How Can DevOps and Agile Work Together to Help Your Business Grow?, 2023. URL https://appinventiv.com/blog/agile-devops/ (дата звернення 7.03.2023).

6. Zakrivashevich A. Overcoming Chaos. Business Process Management in Software Development, 2021. URL https://xbsoftware.com/blog/business-process-management-in-software-development/ (дата звернення 7.03.2023).

____________________

Науковий керівник: Коблянська Інна Ігорівна, кандидат економічних наук, доцент, Сумський національний аграрний університет



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ВІТЧИЗНЯНИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ ВІЙНИ
18.03.2023 23:45
ФОРМУВАННЯ ЗГУРТОВАНОГО ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
18.03.2023 23:17
MODERN FACTORING IN UKRAINE
18.03.2023 20:28
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
17.03.2023 11:29
ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
16.03.2023 20:29
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ
16.03.2023 12:53
УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЙОГО УДОСКОНАЛЕННЯ
16.03.2023 11:53
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС ПРОЦЕСАМИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В БУДІВЕЛЬНІЙ ГАЛУЗІ
16.03.2023 10:50
РОЛЬ МОРАЛІ ТА ЕТИКИ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БУХГАЛТЕРІВ
16.03.2023 10:19
АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ ТА ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ ПОВОЄННОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
15.03.2023 23:18




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.251 сек. / Mysql: 1599 (0.196 сек.)