За останні роки світ зазнав глобальних змін. Все це ставить певні вимоги перед людиною, потребує вміння швидко перебудовуватися та переоцінювати свої знання відповідно до вимог часу.
Змінюються і вимоги до навчальних закладів, що готують фахівців різного профілю та рівня. В першу чергу мова йде про те, що молодший спеціаліст не повинен бути обтяжений теоретичними знаннями, а бути відкритим до сприйняття інновацій.
Збільшення виробництва с/г продукції в Україні нерозривно пов’язане із водним господарством взагалі і меліорацією земель зокрема. Адже в Україні площа меліоративних земель становить біля 6 млн. га.
Зрозуміло, що забезпечення стійкого нарощування продовольчого фонду України залежить від науково обґрунтованого використання земель.
Успішне вирішення завдань по подальшому розвитку меліорації земель і підвищення її ефективності залежить від рівня підготовки кадрів.
Однією із суттєвих вимог до сьогоднішніх здобувачів освіти є вміння кваліфіковано застосовувати комп’ютерні технології для вирішення завдань, що виникають в процесі навчання та проходження виробничих практик.
Наразі, в умовах загальної інформатизації суспільства, використання хмарних технологій та Інтернет – ресурсів, залишається великий попит на спеціалістів, які вдало застосовують ці знання для розв’язання професійних завдань.
Одним із дієвих засобів формування професійної компетентності майбутніх фахівців є проведення бінарних занять. Такі заняття сприяють підвищенню навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти.
Методика проведення занять з технічних дисциплін із застосуванням комп’ютерної техніки дає змогу студентам поглибити свої знання щодо практичної діяльності, тобто швидко і ефективно зробити необхідні розрахунки та виконати графічну частину роботи.
Перспективним в якості середовища для вирішення технічних задач є пакет Microsoft Excel. Вивчення електронних таблиць Excel включено в базовий курс інформатики та комп’ютерної техніки. Це – простий і доступний програмний засіб. Електронні таблиці дають можливість автоматичного перерахунку, коли необхідно виправити помилку.
Таким чином, застосування електронних таблиць при вирішенні професійних задач допомагає здобувачам освіти на високому рівні, вивчити різні питання з технічних фахових дисциплін, дозволяє особливо при рутинних обчисленнях зберегти час, а також при виборі різних варіантів обрати більш результативний.
Даний табличний процесор сприяє підвищенню інтересу студентів до інформаційних технологій та встановленню міжпредметних зв’язків.
Отже, бінарне заняття дає можливість створити умови вмотивованого практичного застосування знань, навичок і умінь та дати студентам можливість побачити результати власної навчальної діяльності.
|