:: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ ЯК ДІЄВИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ :: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ ЯК ДІЄВИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ
:: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ ЯК ДІЄВИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ ЯК ДІЄВИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ

 
13.03.2023 16:58
Автор: Ляшенко Ольга Володимирівна, викладач, Прилуцький технічний фаховий коледж; Сафронова Ірина Андріївна, викладач, Прилуцький технічний фаховий коледж
[26. Технічні науки;]

За останні роки світ зазнав глобальних змін. Все це ставить певні вимоги перед людиною, потребує вміння швидко перебудовуватися та переоцінювати свої знання відповідно до вимог часу.

Змінюються і вимоги до навчальних закладів, що готують фахівців різного профілю та рівня. В першу чергу мова йде про те, що молодший спеціаліст не повинен бути обтяжений теоретичними знаннями, а бути відкритим до сприйняття інновацій.

Збільшення виробництва с/г продукції в Україні нерозривно пов’язане із водним господарством взагалі і меліорацією земель зокрема. Адже в Україні площа меліоративних земель становить біля 6 млн. га.

Зрозуміло, що забезпечення стійкого нарощування  продовольчого фонду України залежить від науково обґрунтованого використання земель.

Успішне вирішення завдань по подальшому розвитку меліорації  земель і підвищення її ефективності залежить від рівня підготовки кадрів.

Однією із суттєвих вимог до сьогоднішніх здобувачів освіти є вміння кваліфіковано застосовувати комп’ютерні технології для вирішення завдань, що виникають в процесі навчання та проходження  виробничих практик. 

Наразі, в умовах загальної інформатизації суспільства, використання хмарних технологій та Інтернет – ресурсів, залишається великий попит на спеціалістів, які вдало застосовують ці знання для розв’язання професійних завдань.  

Одним із дієвих засобів формування професійної компетентності майбутніх фахівців є проведення бінарних занять. Такі заняття сприяють підвищенню навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти. 

Методика проведення занять з  технічних дисциплін із застосуванням комп’ютерної техніки дає змогу студентам поглибити свої знання щодо практичної діяльності, тобто швидко і ефективно зробити необхідні розрахунки та виконати графічну частину роботи.

Перспективним в якості середовища для вирішення технічних задач є пакет Microsoft  Excel. Вивчення електронних таблиць Excel включено в базовий курс інформатики та комп’ютерної техніки. Це – простий і доступний програмний засіб. Електронні таблиці дають можливість автоматичного перерахунку, коли необхідно виправити помилку.

Таким чином, застосування  електронних таблиць при вирішенні професійних задач допомагає здобувачам освіти на високому рівні, вивчити різні питання з технічних фахових дисциплін,  дозволяє особливо при рутинних обчисленнях зберегти час, а також при виборі різних варіантів обрати більш результативний.

Даний табличний процесор сприяє підвищенню інтересу студентів до інформаційних технологій та встановленню міжпредметних зв’язків. 

Отже, бінарне заняття  дає можливість створити умови вмотивованого практичного застосування знань, навичок і умінь та дати студентам можливість побачити результати власної навчальної діяльності.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МОНІТОРИНГ ЕНЕРГОСПОЖИВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ
19.03.2023 00:09
РОЗРОБКА АВТОМАТИЗОВАНОГО СМАРТ КОМПЛЕКСУ ВИЗНАЧЕННЯ ЗАХВОРЮВАНЬ ОРГАНІВ ДИХАННЯ ЗА АКУСТИЧНИМИ ШУМАМИ
17.03.2023 12:13
НЕОБХІДНІСТЬ ПІДСИЛЕННЯ ФУНДАМЕНТІВ ПРИ ЗМІНІ НАВАНТАЖЕНЬ
16.03.2023 12:49
ДОСЛІДЖЕННЯ ІСНУЮЧИХ ФУНДАМЕНТІВ ПРИ НАДБУДОВІ МАНСАРДНОГО ПОВЕРХУ
16.03.2023 12:40
РОЗРОБКА МАЛОПОТУЖНОГО НАГРІВАЛЬНОГО ПРИСТРОЮ ЗДАТНОГО ПРАЦЮВАТИ НА РІЗНИХ ВИДАХ ПАЛИВА
16.03.2023 12:27
ВІДНОВЛЕННЯ РОБОТИ ПІСЛЯ КІБЕРАТАКИ: ПІДХОДИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
15.03.2023 21:55
ДОСЛІДЖЕННЯ РОБОТИ ФЕРМИ ПОКРИТТЯ ПРИ РУЙНАЦІЇ
15.03.2023 19:46
ПИТАННЯ ОПТИМАЛЬНОГО КОНСТРУКТИВНОГО РІШЕННЯ ФУНДАМЕНТУ БУДІВЛІ
15.03.2023 19:16
ПИТАННЯ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ БУДІВЕЛЬ
15.03.2023 18:42
РАЦІОНАЛЬНЕ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ ЯК ПОТУЖНИЙ РЕЗЕРВ ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
15.03.2023 17:28




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.368 сек. / Mysql: 1570 (0.288 сек.)