:: ECONOMY :: РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ДОСТУПНОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ :: ECONOMY :: РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ДОСТУПНОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ
:: ECONOMY :: РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ДОСТУПНОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ДОСТУПНОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ

 
02.03.2023 12:46
Автор: Великдан Юлія Віталіївна, старший викладач кафедри теорії і методики технологічної освіти та комп’ютерної графіки, Університет Григорія Сковороди в Переяславі
[3. Педагогічні науки;]


За останні роки Інтернет значно змінив наш спосіб життя, включаючи навчання. Мережа Інтернет є сучасним засобом надання однакового доступу охочим навчатися до якісної освіти, а також є невід'ємною складовою освітнього процесу як державних, так і приватних навчальних закладів [1].

Застосування саме інтернет-технології в навчанні може мати багато переваг для учнів. Перш за все, Інтернет дає можливість доступу до величезної кількості інформації. Учні можуть швидко та ефективно знайти потрібну інформацію для виконання завдань або роботи над проектами. Крім того, вони можуть використовувати різноманітні інтерактивні ресурси, які допоможуть їм зрозуміти складні матеріали. Також, Інтернет дозволяє спілкуватися та співпрацювати з учителями та іншими учнями з усього світу. Це може бути корисно для здобуття нових знань та поглиблення розуміння різних культур та мов. І одна з великих переваг на сьогоднішній день – інтернет-технології дають можливість навчатися в будь-який час та в будь-якому місці.

Інтернет-технології можуть бути ефективним інструментом для індивідуалізації навчання. Вчителі можуть використовувати різноманітні програмні засоби, які дозволяють адаптувати матеріал до індивідуальних потреб та інтересів учнів. 

Застосування інтернет-технологій в навчальному процесі може бути великим кроком у покращенні ефективності та доступності навчання для учнів. Наприклад, використання електронних підручників та онлайн-курсів може допомогти учням збільшити свої знання та навички у більш доступний та зручний спосіб. Крім того, використання інтернет-технологій може допомогти створити більш інтерактивне та цікаве навчання, що сприяє залученню уваги учнів та підвищенню їх мотивації до вивчення матеріалу. Інтернет-технології можуть бути використані для створення інтерактивних завдань, відеоуроків, онлайн-ігор, веб-квестів та інших форматів, які дозволяють учням активно взаємодіяти з матеріалом та вчителем. Це може допомогти зробити процес навчання більш цікавим та зрозумілим для учнів, а також сприяти їхньому пізнавальному розвитку

Отже, застосування інтернет-технологій в навчанні може мати багато  переваг для учнів. Однак, також важливо враховувати потенційні ризики та виклики, пов'язані з використанням інтернет-технологій у навчанні. Наприклад, може виникати проблема з надмірним використанням Інтернету, що може призвести до зниження продуктивності та здоров'я учнів. Також можуть виникати проблеми з приватністю та конфіденційністю даних, що потребують уважного відношення до цих питань. Наприклад, забезпечення доступу до відповідних ресурсів та захисту персональних даних учнів. Вчителі та педагоги повинні бути добре підготовлені щодо безпеки в Інтернеті та знати, як вирішувати можливі проблеми та конфлікти в мережі. А також, повинні дбайливо планувати свої уроки та навчальні програми з використанням інтернет-технологій, забезпечувати належне навчання з використанням цих інструментів та навчити учнів використовувати їх належним чином.

Загалом, інтернет-технології можуть бути корисним інструментом для навчання, але їх слід використовувати з урахуванням індивідуальних потреб учнів та їхнього здоров'я і розвитку.

Список використаних джерел:

1. Грицюк, Ю. І., & Дяк, Т. П. (2021). Застосування інтернет-технологій для організації навчального процесу у вищих навчальних закладах. Науковий вісник НЛТУ України, 31(1), 137-146.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНА ОСВІТА ЗАСУДЖЕНИХ АЛБАНІЇ
28.02.2023 16:26
МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ
18.03.2023 23:29
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ
18.03.2023 21:25
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА
17.03.2023 11:05
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИКЛАДНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ
17.03.2023 10:31
ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ЯКІСТЬ ОСВІТИ
16.03.2023 20:42
ЕФЕКТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЗМІСТОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ ДІВЧАТ ПРОТЯГОМ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ У ВІЙСЬКОВІЙ АКАДЕМІЇ
16.03.2023 16:26
РОЛЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ
02.03.2023 12:22




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.442 сек. / Mysql: 1570 (0.374 сек.)