:: ECONOMY :: ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНА ОСВІТА ЗАСУДЖЕНИХ АЛБАНІЇ :: ECONOMY :: ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНА ОСВІТА ЗАСУДЖЕНИХ АЛБАНІЇ
:: ECONOMY :: ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНА ОСВІТА ЗАСУДЖЕНИХ АЛБАНІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНА ОСВІТА ЗАСУДЖЕНИХ АЛБАНІЇ

 
28.02.2023 16:26
Автор: Пахомов Ілля Володимирович, старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
[3. Педагогічні науки;]


В  умовах  реформи пенітенціарної системи,  яка  відбувається в Україні,  особливої  актуальності  набувають завдання  пошуку  нових  методів  ресоціалізації засуджених, які можуть бути  впроваджені в Україні.  Для  цього  надзвичайно  важливим  та актуальним  є  вивчення  досвіду  інших  країн,   можливість його адаптації до реалій України, аналіз проблемних питань,  які  можуть виникати при цьому, та можливих шляхів їх розв’язання.

Спрямованість роботи із засудженими на їх ресоціалізацію є пріоритетним напрямом реформування кримінально-виконавчої системи України. В  умовах  глобалізаційних процесів ХХІ ст. проблеми професійного навчання засуджених доцільно розглядати порівняно з практикою її застосування в інших державах. Безумовно, існують відмінності в соціально-економічному та політичному розвитку кожної держави, однак проблеми професійного навчання засуджених загальнопоширені. Особливо цікавим для нас є досвід посттоталітарних країн, однією з яких є Албанія.

В’язнична адміністрація Албанії входить до складу Міністерства юстиції. Всього в 23 пенітенціарних установах цієї країни перебуває понад 4 тис. осіб (157 на 100 тис. населення), з них: 43% - особи, взяті під варту, 2% - жінки, 0,3% - неповнолітні, 2% - не громадяни Албанії.

До складу пенітенціарної служби Албанії входять: три слідчі ізолятори, одна установа для тримання засуджених жінок, одна – для тримання неповнолітніх засуджених, три – для засуджених, які мають психічні вади, дві – для засуджених, які мають проблеми з алкогольною та наркотичною залежністю.

В пенітенціарних установах Албанії засуджені мають право працювати на виробництві чи об’єктах життєзабезпечення (виробничі майстерні, пральня, їдальня, кухня тощо) (ст. 34 Закону Албанії № 8328 від 16.04.1994 «Про права та поводження з ув'язненими та затриманими»). Зароблені гроші засуджені можуть надсилати рідним (ст. 22 Наказу Міністерства юстиції Албанії № 303 від 25.03.2009 «Загальне регулювання в'язниць»). Дільниці сільськогосподарського призначення мають великі угіддя (поля, ферми, сади та городи).

Засуджені Албанії можуть проходити різні професійні курси (комп’ютерні, виробничі чи курси в сфері обслуговування) (ст. 37 Закону).

Кожен засуджений Албанії по прибуттю до установи проходить процедуру оцінки ризиків та потреб за психологічними, соціальними, медичними, культурними та економічними факторами (ст. 10 Закону). На її підставі фахівці соціально-психологічної служби складають індивідуальну програму корекційної роботи із засудженим, яка включає певні професійно-технічні курси та залучення до праці (ст. 86 Наказу).

Результати професійного навчання засуджених враховуються при наданні засудженим заохочень (ст. 53 Закону), особливого режиму нагляду (ст. 55 Закону), а також при наданні відпусток (ст. 59 Закону).

Засуджені Албанії мають право брати участь у корекційно-реабілітаційних програмах професійної підготовки та зайнятості (ст. 32 Закону). Засуджений, який бере активну участь у професійному навчанні, може отримувати щорічні відпустки (ст. 59 Закону), а також скорочення терміну покарання до 3 місяців за кожний рік відбування покарання (ст. 63 Закону). 

Література:

1. Офіційний сайт кримінально-виконавчої служби Албанії (албанська мова). URL: http://www.dpbsh.gov.al/newweb/index.php

2. Исследование образования и профподготовки в европейских тюрьмах (подготовлено компанией GHK в сотрудничестве с Э. Костелло, Т. Лангелид  и А. Уилсон).  Совет Европы. 2012. 106 с.    



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ
18.03.2023 23:29
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ
18.03.2023 21:25
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА
17.03.2023 11:05
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИКЛАДНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ
17.03.2023 10:31
ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ЯКІСТЬ ОСВІТИ
16.03.2023 20:42
ЕФЕКТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЗМІСТОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ ДІВЧАТ ПРОТЯГОМ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ У ВІЙСЬКОВІЙ АКАДЕМІЇ
16.03.2023 16:26
РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ДОСТУПНОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ
02.03.2023 12:46
РОЛЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ
02.03.2023 12:22




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.905 сек. / Mysql: 1570 (0.8 сек.)