:: ECONOMY :: ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ- ІНОЗЕМЦІВ НА КАФЕДРАХ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ :: ECONOMY :: ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ- ІНОЗЕМЦІВ НА КАФЕДРАХ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
:: ECONOMY :: ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ- ІНОЗЕМЦІВ НА КАФЕДРАХ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ- ІНОЗЕМЦІВ НА КАФЕДРАХ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ

 
16.02.2023 23:20
Автор: Янішен Ігор Володимирович, професор, доктор медичних наук, завідувач кафедри ортопедичної стоматології Харківського національного медичного університету; Перешивайлова Ірина Олександрівна, асистент кафедри ортопедичної стоматології Харківського національного медичного університету; Дюдіна Ірина Леонідівна, кандидат медичних наук, доцент кафедри ортопедичної стоматології Харківського національного медичного університету; Томілін Вячевлав Геннадійович, кандидат медичних наук, доцент кафедри ортопедичної стоматології Харківського національного медичного університету; Мовчан Ольга Володимирівна, кандидат медичних наук, асистент кафедри ортопедичної стоматології Харківського національного медичного університету
[18. Медичні науки;]


ORCID: 0000–0003-4278-5355 I. Yanishen

ORCID: 0000-0002-9360-1600 I. Pereshivaylova

ORCID: 0000-0002-4025-2371 I. Dyudina

ORCID: 0000-0002-1305-8397 V. Tomilin

Підготовка якісних фахівців в галузі стоматології серед студентів-іноземців має важливе значення для підвищення престижу нашого університету серед вищих закладів медичної світової освіти та отримання конкурентоспроможних лікарів на ринку медичних послуг. Завдяки цьому, ми зможемо залучати більшу кількість бажаючих отримувати освіту у нашому вузі, а це додаткові кошти, які можуть бути використані для підвищення стимуляції якості викладання, проведення високоякісних наукових досліджень з провадженням їх результатів у практичну медицину і тим підвищення якості вітчизняного рівня медичних послуг. Данна концепція відповідає стратегії розвитку медичної освіти в Україні, а саме в ній вказується на необхідність готувати лікарів фаховими, етичними, вмотивованими, вищий заклад освіти має бути місцем створення нових ідей та пошуку нових знань, тому якість підготовки важливіша за кількість і медична освіта повинна базуватися на найновіших здобутках медичної науки [1].


З урахуванням різного рівня мовної та загальної підготовки абітурієнтів з різних країн, з метою підвищення їх підготовки можливо використовувати різні сучасні методи викладання, які допоможуть легше освоювати дисципліну. Ці методи повинні бути більш візуалізованими та наочними, що дозволить більш зрозуміти студентам предмет, який вони вчать не на рідній мові. Одним з таких методом, ще є більш дієвим - оптимізація навчання іноземних студентів, і вирішення описаної вище проблеми за допомогою технології «mind mapping». Вона дозволяє структурувати великі обсяги інформації у вигляді ментальних карт.

Ментальні карти – це техніка візуалізації мислення; спосіб запису, за допомогою списків та схем (наприклад, «дерев» або діаграм зав’язків). Головна відмінність ментальних карт від інших способів візуалізації полягає в тому, що ментальні карти активізують пам'ять.

Діаграма зав’язків реалізується у вигляді дерева схеми, на якій зображені слова, ідеї, завдання або інші поняття, пов'язані гілками, що відходять від центрального поняття чи ідеї [1].

Ментальні карти вносять третій вимір до процесу запам’ятовування – інформацію в них зручно організовувати, а її елементи легко пов'язуються між собою. Карти «оживляють», візуалізують, фіксують інформацію за допомогою різних прийомів (картинок, значків, кольорів, контурів та ін.). Це дуже допомагає як при запам’ятовуванні так і при відтворенні її.

Щоб намалювати ментальну карту потрібно:

1. Взяти аркуш паперу і записати в центрі одним словом головну тему, якій  присвячена карта. Укласти її в замкнутий контур.

2. Від центральної теми провести гілки та розмістити на них ключові слова, які з нею пов'язані.

3. Розширити карту, додаючи до вже намальованих гілок додаткові гілки з  ключовими словами, поки тема не буде вичерпана.

При складанні ментальних карт необхідно використовувати центральний образ для якого застосовувати три і більше кольорів. Якомога частіше користуватися графічними образами, надавати зображенню об'єм, а також використовувати опуклі букви. Необхідно варіювати розмірами букв, товщиною ліній і масштабом графіки, прагнучі до того, щоб відстань між елементами інтелект-карти була відповідною, використовувати асоціації; стрілки, коли необхідно показати зв'язки між елементами ментальних карт. Головні лінії можна робити плавними і більш жирними.

Ментальні карти можуть бути присвячені: класифікаціям захворювань, основним етіологічним факторам, ланкам патогенезу, способам діагностики (в т.ч. диференціальної), етапах лікування і т.п. Подібна технологія допомагає не тільки в розумінні та структуруванні матеріалу, але також у засвоєнні специфічної професійної лексики (тим більше мовою-посередником), що також має першорядне значення при підготовці до підсумкової атестації, коли за короткий проміжок часу необхідно повторити великий обсяг інформації. Слід зазначити, що створення ментальних карт – це чудовий посібник і для самих викладачів, що має величезну дидактичну цінність [2].

Велике значення принцип наочності має і при ілюструванні лекційного матеріалу. У медицині досить багато «емоційних» і, часто, образних порівнянь і назв при описі різних синдромів та симптомо-комплексів. Не є винятком і стоматологія. Наприклад, у підручниках можна зустріти такі формулювання: «бочкоподібна форма зубів», «емалеві перлини», «мармурові зуби», порівняння лейкоплакії з «цигарковим папером, наклеєним на слизову оболонку порожнини рота». І це далеко не повний перелік. Саме тому дуже важливо добре ілюструвати подібні описи. Роблячи слайди лекції яскравими, емоційно забарвленими, які добре описують дані порівняння, оскільки саме образна пам'ять є однією з основ більшості мнемотехнік [3].

Велику роль у навчанні англомовних студентів грає також ілюстрування в процесі аналізу теоретичного матеріалу на занятті семінарського типу. З цією метою добре підходять маркерна дошка (за допомогою якої викладач може зобразити необхідний приклад, малюнок, діаграму, формулу тощо в режимі «реального часу»), а також наочні посібники.

Таким чином, застосування сучасних, інноваційних, інтерактивних освітніх технологій є виправданим, ефективним та необхідним способом оптимізації процесу навчання іноземних студентів, особливо якщо йдеться про спеціальні дисципліни.

Література:

1. https://moz.gov.ua/uploads/1/8475-medical_education_analytics.pdf

2. Okada A. Knowledge cartography: software tools and mapping techniques. / A. Okada, Shum S. Buckingham, T. Sherborne T. – London: Springer Ltd, 2008. 

3. Carlos, E. Medina-De la Garza, Marisela, Garcia-Hernandez, Maria, de los Ingeles Castro-Corona. (2013). Visual mnemonics for serum protein electrophoresis. Med. Educ. Online, 18 (10). doi: 10.3402/meo.v18i0.22585. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗМІНА РІВНЯ ГОРМОНІВ ТРОФОБЛАСТА ПРИ НЕВИНОШУВАННІ ВАГІТНОСТІ
24.01.2023 20:28
ВАГІТНІСТЬ ТА СТРЕС У ЖІНОК В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
17.02.2023 20:19
ДВОХЕТАПНИЙ МЕТОД ЛІКУВАННЯ КОНТРАКТУРИ ДЮПЮІТРЕНА ВАЖКОГО СТУПЕНЯ
17.02.2023 19:51
НОВІТНІЙ ПІДХІД ДО ВИБОРУ ТЕРМІНУ ПРОВЕДЕННЯ ГІСТЕРОСКОПІЧНОЇ МЕТРОПЛАСТИКИ У ЖІНОК З НЕПОВНОЮ ВНУТРІШНЬОМАТКОВОЮ ПЕРЕТИНКОЮ
17.02.2023 19:32
ФІКСАЦІЇ СУХОЖИЛКА ГЛИБОКОГО ЗГИНАЧА ДО НІГТЬОВОЇ ФАЛАНГИ ПАЛЬЦЯ КИСТІ АВТОРСЬКИМ МЕТОДОМ
17.02.2023 18:08
NUTRITIONAL STATUS AND HYPERBILIRUBINEMIA IN THE FIRST MONTH OF LIFE CHILDREN: A PEDIATRIC VIEW
17.02.2023 11:27
ВПЛИВ РАЦІОНАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ НА СТАН ШКІРИ ОБЛИЧЧЯ
17.02.2023 09:51
ОКРЕМІ ПИТАННЯ ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОГО НАГЛЯДУ ЗА ІНФЕКЦІЙНИМИ ХВОРОБАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
16.02.2023 22:43
ОПТИМІЗАЦІЯ ВЕНТИЛЯЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ПРИ ГОСТРОМУ РЕСПІРАТОРНОМУ ДИСТРЕС-СИНДРОМІ
16.02.2023 21:04
СИСТЕМА ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ СТРЕСУ У ЖІНОК
16.02.2023 12:17




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.246 сек. / Mysql: 1570 (0.19 сек.)