:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 1



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

 
16.02.2023 22:55
Автор: Марусич Оксана Олександрівна, Полтавський державний медичний університет
[3. Педагогічні науки;]


Організація освітнього процесу у вищих медичних закладах освіти змінилася разом і з новою стратегією освіти в цілому. З впровадженням карантину більшість навчальних закладів почали активно застосовувати дистанційні форми навчання. За умов війни дистанційна освіта і надалі залишається актуальною. 

Дистанційне навчання вимагає від усіх учасників процесу нових умінь та навичок, швидкого пристосування та реагування, обрання дієвих онлайн-інструментів для проведення навчальних занять. Використання електронних підручників, інтерактивних дошок, новітніх комп’ютерних програм контролю рівня знань є передумовою сучасної трансформації класичних методів навчання. 

З впровадженням дистанційного навчання підхід до викладання стає більш творчим, методи викладання переважно обираються проблемні, використовуються активні форми навчання. Нові технології що покладені в основу дистанційного навчання, змінюють характер взаємодії викладача і здобувача вищої освіти, орієнтуючи їх на рівноправну колективну навчальну роботу завдяки застосуванню інтерактивних, телекомунікаційних та інформаційно-комунікативних навчальних технологій. [1, с. 32]. 

Моделі дистанційного навчання з використанням Інтернет ресурсів різноманітні. Здобувачі освіти прямо одержують інформацію і опрацьовують її, спілкуються з колегами, викладачами, почуваючись активними учасниками подій у віртуальному середовищі. Перевагами дистанційного навчання є: модульність – в основу програми дистанційного навчання покладено модульний принцип, тобто здобувач вищої освіти може самостійно працювати із запропонованим матеріалом, який обов’язково містить методичні рекомендації щодо виконання завдань; гнучкість – здобувач освіти може вчитися згідно зі своїм темпом, особистими можливостями та потребами; створення комфортних умов навчання, що сприяє його продуктивності; самоконтроль набутих знань, саморозвиток, моралізація, творчість; отримання освіти людьми з обмеженими фізичними можливостями.

Дистанційне навчання можна здійснювати в таких формах: 

– навчальні заняття, які передбачають самостійне вивчення навчального матеріалу здобувачами освіти; 

– виконання проектних та індивідуально-дослідних завдань, що здійснюється здобувачем освіти самостійно при консультуванні з керівниками проектів; 

– практична підготовка відбувається за навчальними планами за умов професійної діяльності під організаційно-методичним керівництвом; 

– контрольні заходи, які передбачають самоконтроль, вхідний, поточний, рубіжний і семестровий контроль [4, с. 271]. 

Перевірка якості засвоєних знань і вмінь спонукає до щоденної роботи здобувачів освіти, вироблення в них уміння чітко само організовуватися, а викладачу – вчасно виявляти недостатнє засвоєння матеріалу тих чи інших здобувачів, проводити додаткові індивідуальні консультації. Провідна роль у системі контролю належить тестовим завданням, які дають змогу провести об’єктивну оцінку набутих знань, умінь, навичок і уникнути можливого суб’єктивізму з боку викладача. Дистанційне навчання допомагає ширше застосовувати таку форму оцінювання, адже безліч сервісів надають таку можливість. Одним із прикладів таких платформ є Google Classroom, а найпростішим варіантом тестування є відповіді у Google-опитування, що створює можливість викладачеві протягом досить обмеженого часу перевірити якість знань у значної кількості здобувачів освіти одночасно, одразу дати оцінку й обговорити складні запитання [4, с. 271]. 

На жаль, незадовільне технічне оснащення здобувачів освіти може обмежувати доступ до освітніх програм. Недостатня потужність технологій і ресурсів за умов надання якісного контенту з боку закладу вищої освіти може призводити до мінімального рівня надання освітніх послуг. Однією з вимог до здобувача освіти на дистанційному навчанні є високий стартовий рівень освіти та наявність навичок самостійної роботи, що часто не відповідає дійсності [4, с. 272]. 

БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК: 

1. Використання дистанційних методів навчання в медичній освіті / І.М. Скрипник, Г.С. Маслова, Н.П. Приходько, О.Ф. Гопко, О.А. Шапошник. Медична освіта. 2020. № 3. С.29–32. 

2. Шевченко  Т.І. Застосування технологій електронного навчання як засіб підвищення ефективності навчального процесу. Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах. Полтава, 2016. С. 242–243. 

3. Дистанційне навчання: сутність, особливості та технології: рек. покажч. / упоряд. : Н.А. Арустамова,  О.М. Блінова, С.М. Соболь; Херсонський держ. ун-т.  Херсон : ХДУ, 2020. 47 с. 

4. Сисоєва С.О., Осадча К.П. Стан, технології та перспективи дистанційного навчання у вищій освіті України. Інформаційні технології і засоби навчання. 2019. Вип. 2. С. 271–284. 

5. Лєнкова О.О. Особливості дистанційного навчання у вищих медичних навчальних закладах України / Інноваційна педагогіка. 2021р. Вип 34, Том 1. С. 184-187.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
30.01.2023 01:00
THE USE OF FORMATIVE ASSESSMENT TECHNIQUES IN COVID-19 AND WAR TIME TERMS
27.01.2023 13:21
КРАЄЗНАВЧІ ЕКСКУРСІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
25.01.2023 17:50
СУЧАСНІ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У США
24.01.2023 20:43
ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
24.01.2023 19:37
ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ
19.01.2023 15:03
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ “ТРАВМИ ОРГАНА ЗОРУ” ІНТЕРНАМИ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ “ЗАГАЛЬНА ПРАКТИКА-СІМЕЙНА МЕДИЦИНА”
17.02.2023 18:36
EXPERIENCE OF PREPARING STUDENTS FOR TAKING AN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION
17.02.2023 16:46
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
17.02.2023 16:01
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
17.02.2023 12:04




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.206 сек. / Mysql: 1570 (0.163 сек.)