:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

 
15.02.2023 13:27
Автор: Вітвіцький Вадим Олександрович, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
[3. Педагогічні науки;]


Сьогодення освіти актуалізувало проблематику організації змішаного навчання. В контексті освітніх викликів апріорного значення набуло питання співпраці у системі «педагоги – здобувач – зацікавлені в якості освіти особи» на засадах рівності, поваги особистості, паритетності, системного зворотного зв'язку. Програма формування національної ідентичності майбутніх педагогів відповідно до Закону України Про основні засади державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності [1] передбачає поступовий відхід від апріорного значення ролі педагога – вихователя до співпраці і поступальної адаптації людини в освітній культурний простір національно насиченого контенту [2].

Змішане навчання диктує важливі орієнтири у формуванні національної ідентичності кожного здобувача освіти. Наведемо ті, які, на наш погляд, набули актуального звучання в реаліях нашого часу, провадження в Україні воєнного стану. А саме: відкритість, і публічність громадянської позиції вихователя, наставника; єдність цілей виховання і навчання, усвідомлення значення спільних дій у досягненні таких цілей, усвідомлена відповідальність у виборі ресурсів забезпечення виховної роботи, позитивна взаємозалежність суб’єктів, що виявляється у докладанні спільних зусиль для вирішення викликів освітнього процесу. В контексті змішаного навчання особливої уваги потребує питання реалізації права на автентичність кожного учасника виховного процесу, усвідомлення ролі внутрішньої і зовнішньої мотивації до спільної діяльності суб’єктів освітнього процесу. Не менш вартісним для формування національної ідентичності є можливість задовольняти міжособистісні потреби в процесі спільної діяльності та спілкування. Така можливість твориться засобами підтримуючої взаємодії, безумовного психологічного комфорту, системної роботи з розвитку соціально значимих компетентностей, досвіду спілкування.

Для формування національної ідентичності в умовах провадження воєнного стану, в контексті впливів інформаційної війни, від якої так само потерпають освітяни, значущим є рефлексивний аналіз кожною людиною власної поведінки в контексті поведінки інших суб’єктів. Таким чином формується необхідний базис спілкування на засадах соціальної відповідальності.

Педагог-вихователь матиме потужний ресурс творення національної ідентичності у кожного свого вихованця, якщо опікуватиметься практичною підтримкою натхнення і досліджуватиме освітні, культурні запити вихованців, на основі цих запитів і проявів натхнення формуватиме індивідуальну траєкторію прогресу. Національну ідентичність з перших виховних впливів формуємо морально виправданими засобами: безумовної любові і прийняття дитини, системної уваги до кожного вихованця і оцінки її вчинків, а не неї самої, створення академічно виправданого середовища успішного спілкування з ровесниками.

Список використаних джерел:

1. Закон України Про основні засади державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2834-20#Text (дата звернення: 04.01.2023)

2. Освітнє лідерство: від теорії до практики : монографія / авт. кол. ; за наук. ред. В. Р. Міляєвої ; Київський університет імені Бориса Грінченка [Електронне видання]. Київ ; Кривий Ріг : Вид. Р. А. Козлов, 2021. 296 с. – URL: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36659 

_____________________

Науковий керівник: Бойчук Ю.Д., доктор педагогічних наук, професор, ректор Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
30.01.2023 01:00
THE USE OF FORMATIVE ASSESSMENT TECHNIQUES IN COVID-19 AND WAR TIME TERMS
27.01.2023 13:21
КРАЄЗНАВЧІ ЕКСКУРСІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
25.01.2023 17:50
СУЧАСНІ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У США
24.01.2023 20:43
ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
24.01.2023 19:37
ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ
19.01.2023 15:03
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ “ТРАВМИ ОРГАНА ЗОРУ” ІНТЕРНАМИ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ “ЗАГАЛЬНА ПРАКТИКА-СІМЕЙНА МЕДИЦИНА”
17.02.2023 18:36
EXPERIENCE OF PREPARING STUDENTS FOR TAKING AN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION
17.02.2023 16:46
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
17.02.2023 16:01
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
17.02.2023 12:04




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.195 сек. / Mysql: 1599 (0.152 сек.)