:: ECONOMY :: РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС :: ECONOMY :: РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
:: ECONOMY :: РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 1



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС

 
30.01.2023 01:00
Автор: Звєкова Вікторія Корніївна, кандидат педагогічних наук, доцент, Ізмаїльський державний гуманітарний університет,
[3. Педагогічні науки;]


Найважливішим завданням для сучасної школи є розвиток творчого потенціалу підростаючого покоління. Соціально-економічні перетворення в суспільстві диктують необхідність формування творчо активної особистості. Однак навчально-виховний процес школи, орієнтований, в основному, на репродуктивний характер засвоєння знань, умінь і навичок, не здатний повною мірою розвивати творчість учнів. Але безумовно, кожна дитина наділений творчими задатками. В. Сухомлинський писав, що «дитина за своєю природою – допитливий дослідник, відкривач світу. Так нехай перед ним відкривається чудовий світ в живих фарбах, яскравих звуках, в казці і грі, у власній творчості, в прагненні робити добро людям. Через казку, фантазію, гру, через неповторну дитячу творчість – вірна дорога до серця дитини» [3, с. 28]. 

Метою дослідження, представленого в даній статті є розвиток творчих здібностей учнів у позаурочний час.

Творчість в нашому розумінні – це вища форма психічної активності, самостійності, здатність створювати щось нове, оригінальне. Виходячи з цього, творчі здібності – це сукупність психічних властивостей, що забезпечують творчість. Ці властивості характерні для особистості з оригінальним, нестандартним мисленням. До них відносять уяву, гнучкість розуму, дивергентне мислення, мотивації творчості і інші властивості [1]. 

Ми виявили три педагогічні умови, при дотриманні яких в освітньому процесі в учнів будуть розвиватися творчі здібності: 

1) у учнів буде сформована мотивація на розвиток творчих здібностей; 

2) учні будуть проявляти самостійність в освітньому процесі; 

3) у учнів буде формуватися креативність та оригінальність мислення. 

Діяльність без мотиву або зі слабким мотивом або не здійснюється взагалі, або виявляється вкрай нестійкою. Тому важливо, щоб весь процес навчання викликав у дитини інтенсивне і внутрішнє спонукання до знань. Мотивація – це система внутрішніх і зовнішніх мотивів, які змушують людину діяти певним чином.  Останнім часом в освіті все більший акцент робиться на підготовці творчої особистості, здатної нестандартно мислити і по-новому підходити до вирішення різних професійних і життєвих завдань. Як правило, розвиток такої особистості починається в дитячому віці, коли дитина через ігрову діяльність пробує себе в якості маленького дослідника, перетворювача, творця чогось нового. Помічником у цьому дитині виступає в певній мірі і промисловість, розробляючи і випускаючи розвиваючі, творчі ігри, в яких дитина, конструюючи якийсь об’єкт, на основі уяви може проявити свою фантазію і створити щось нове [4]. Так, екологічна освіта спрямована на розвиток загальної культури особистості розвиненим розумінням цінності природи та її ролі в житті людини. Поведінка, вчинки, взаємодія людини з природою залежать від її екологічної культури. Це можна досягти вирішенням таких завдань, як розвиток здібностей до екологічної культури, оволодіння школярем знаннями про розвиток природи, розвиток психологічних, естетичних якостей особистості, виражених почуттям, естетичним сприйняттям, смаком, оцінкою та іншими категоріями.

Список використаних джерел:

1. Карпова Л.Г. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у позанавчальній діяльності: дис. канд. психол. наук. Київ, 2011. 215 с.

2. Левін В.А. Виховання творчості.. Кривий Ріг, 2015. С. 3-7.

3. Сухомлинський В.А. Серце віддаю дітям. Київ, 2004. 288 с.

4. Яковлєва Є.Л. Психологія розвитку творчого потенціалу особистості. Київ, 2007. 224 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
THE USE OF FORMATIVE ASSESSMENT TECHNIQUES IN COVID-19 AND WAR TIME TERMS
27.01.2023 13:21
КРАЄЗНАВЧІ ЕКСКУРСІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
25.01.2023 17:50
СУЧАСНІ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У США
24.01.2023 20:43
ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
24.01.2023 19:37
ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ
19.01.2023 15:03
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ “ТРАВМИ ОРГАНА ЗОРУ” ІНТЕРНАМИ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ “ЗАГАЛЬНА ПРАКТИКА-СІМЕЙНА МЕДИЦИНА”
17.02.2023 18:36
EXPERIENCE OF PREPARING STUDENTS FOR TAKING AN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION
17.02.2023 16:46
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
17.02.2023 16:01
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
17.02.2023 12:04
ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
16.02.2023 22:55




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.273 сек. / Mysql: 1570 (0.213 сек.)