:: ECONOMY :: ПОЛІТИКА АВІАПІДПРИЄМСТВА В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ :: ECONOMY :: ПОЛІТИКА АВІАПІДПРИЄМСТВА В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ
:: ECONOMY :: ПОЛІТИКА АВІАПІДПРИЄМСТВА В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПОЛІТИКА АВІАПІДПРИЄМСТВА В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ

 
20.01.2023 11:48
Автор: Антонченко Мирослава Юріївна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу ім. А.Ф.Павленка КНЕУ
[1. Економічні науки;]

Якість — це сукупність властивостей і характеристик продукції, що забезпечує цій продукції можливість задовольнити фактичні або передбачувані потреби споживачів.

Розуміння змісту та складових категорії якості, зафіксоване в спеціальному термінологічному стандарті Міжнародної організації зі стандартизації (ІСО), передбачає необхідність розгляду термінів «якість» і «продукція (послуги)» у їхньому взаємному поєднанні.

Політика авіакомпанії в області якості  - гарантія безпеки всіх авіаційних перевезень,  високий рівень сервісу та технічного обслуговування при конкурентоспроможних цінах за допомогою поєднання висококваліфікованого персоналу, надійного устаткування і використання нових технологій і методів управління .

Система якості авіакомпанії відповідає вимогам САА України та направлена на досягнення політики та цілей організації в області якості. Політика в області якості та її стратегічна лінія складається з надання послуг високої якості для задоволення зростаючих вимог клієнтів, в дотриманні та просуванні найбільш обгрунтованих та досяжних стандартів, що стосуються безпечної експлуатації повітряних суден, в роботі по поліпшенню авіаційної діяльності та в забезпеченні комплексу вимог експлуатаційної діяльності.

Система якості авіапідприємства - сукупність організаційної структури авіапідприємства, розподіл обов'язків і відповідальності, процедур (методів), процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального керівництва якістю, що забезпечують проведення визначеної політики і досягнення поставлених цілей в області якості.

Служба якості - документально оформлена організаційна структура з переліком розподілених обов'язків і механізмів функціонування, а також ресурсів для впровадження і підтримки на належному рівні системи якості.

Керування якістю - методи і види діяльності оперативного характеру, використовувані для виконання вимог до якості. Керування якістю включає методи і види діяльності оперативного характеру, спрямовані як на керування процесом, так і на усунення причин незадовільного функціонування, на всіх етапах виробничого циклу для досягнення безпеки польотів і економічної ефективності.

Цілі системи якості :

1. Підтвердження безпеки льотних операцій.

2. Підтвердження безпеки робіт що виконуються з обслуговування ПС.

3. Безперервний контроль над готовністю ПС до польотів.

4. Виконання вимог САА.

5. Постійне дотримання розроблених та затверджених керівництвом авіакомпанії правил та процедур.

6. Підтримання високого рівня обізнаності усіх працівників авіакомпанії, пов’язаної з вимогами САА у сфері діяльності авіакомпанії.

7. Контроль над виконанням робіт пов’язаних з процесом льотної експлуатації, підтриманням льотної придатності та технічним обслуговуванням.

8. Роль людського фактору в процесі експлуатації та обслуговування ПС.

Політика авіакомпанії в області якості здійснюється за рахунок досягнення поставлених цілей. 

Основними вимогами до системи якості є адекватне і беззупинне управління та контроль всіх дій, які впливають на безпеку і якість послуг. Ця вимога забезпечується в системі якості за допомогою реалізації комплексних заходів, щодо попередження невідповідностей у всіх підрозділах авіакомпанії та на протязі основних процесів:

- сертифікації;

- маркетингу;

- організації та розробки технологій;

- наданні послуг.

Список використаних джерел:

1. Міжнародна організація цивільної авіації // Юридична енциклопедія : [у 6 т.] / ред. кол. Ю. С. Шемшученко (відп. ред.) [та ін.] — К. : Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 2001. — Т. 3 : К — М. — 792 с. — ISBN 966-7492-03-6.

2. Офіційний веб-сайт Міжнародної організації цивільної авіації (ІСАО) / [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.icao.int.

3. Про затвердження Положення про систему управління безпекою польотів на авіаційному транспорті 25.11.2005 № 895 .- Наказ Державної слжби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації / Електронний ресурс. – Режим доступу: http://www.zakon.rada.gov.ua

4. TRACECA Civil Aviation Safety and Security. – Офіційний веб-сайт. – Режим доступу: http://www.tracecacivilaviation.org/.

5. Токарев В.І., Касперович Г.Й., Карпенко М.В. Безпека польотів: Навч. посібник /  В.І. Токарев, Г.Й. Касперович, М.В. Карпенко. – Національний авіаційний ун-т. — К. : НАУ, 2004. — 175с.

6. Франчук Г.М., Ісаєнко В.М. Екологія, авіація і космос: Навч. посіб. для студ. ВНЗ / Г.М. Франчук, В.М. Ісаєнко. – Національний авіаційний ун-т. — К. : НАУ, 2005. — 455с.

7. Цивільна авіація України. Державна авіаційна адміністрація Міністерства транспорту України. Електронний ресурс. Режим доступу: http://www.ukraviatrans.gov.ua/



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
E-MOBILITY MANAGEMENT FOR CLIMATE CONSERVATION
30.01.2023 14:46
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ
20.01.2023 13:26
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА ШЛЯХОМ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ
20.01.2023 13:11
DIGITALIZATION OF THE ECONOMY: WAY OF DIGITALIZATION, ADVANTAGES, DISADVANTAGES
17.02.2023 19:59
ВИКОРИСТАННЯ ЕМПІРИЧНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ АНАЛІЗУ МОДЕЛЕЙ ДОДАНОЇ ВАРТОСТІ
17.02.2023 18:41
МОТИВАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС ТА ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ
17.02.2023 16:23
PECULIARITIES AND CHARACTERISTIC FEATURES OF SPECIAL ECONOMIC ZONES FORMATION AND DEVELOPMENT IN UKRAINE
17.02.2023 11:40
ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ЗМІНИ У НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТАХ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
16.02.2023 20:55
РОЗВИТОК ОПОДАТКУВАННЯ СПОЖИВАННЯ В НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ
16.02.2023 12:39
ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ БЕЗВІДХОДНОГО ВИРОБНИЦТВА В УКРАЇНІ
16.01.2023 18:03




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.217 сек. / Mysql: 1599 (0.168 сек.)