:: ECONOMY :: ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ У ПРАКТИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ :: ECONOMY :: ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ У ПРАКТИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ
:: ECONOMY :: ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ У ПРАКТИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ У ПРАКТИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ

 
20.12.2022 17:42
Автор: Гуменюк Анжела Михайлівна, аспірантка, кафедра міжнародного туризму і готельного бізнесу, Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль, Україна
[1. Економічні науки;]

У процесі реалізації євроінтеграційного курсу України у системі соціально-економічних факторів важливе місце займає адаптація індустрії гостинності до європейських та світових норм і правил. Домінуючим інструментом послуг сфери гостинності  є клієнтоорієнтований маркетинг, що передбачає створення споживчої цінності, збільшення емоційного залучення клієнтів до процесу вибору готелю чи ресторану, а також є генератором технічного прогресу в індустрії гостинності.

Поняття CRM-система (з англ. Customer Relationship Management -  управління взаємовідносинами з клієнтами) – це стратегія, метою якої є створення довгострокових, взаємовигідних і прибуткових відносин з клієнтами за допомогою розуміння і задоволення індивідуальних потреб.

Створення інтерактивних мобільних додатків, інтегрованих із CRM-системами, дає змогу  підприємствам сфери гостинності безконтактно вплинути на позитивне створення клієнтського досвіду ще на стадії попереднього вибору сервісного продукту, а також сприяє закріпленню позитивного клієнтського досвіду вже після виїзду гостя з готелю чи виходу з ресторану. Крім того, імплементація CRM-систем дає змогу ефективно управляти маркетингом взаємовідносин, що є складовим елементом економіки вражень.

Конструктивні підходи до розвитку сфери послуг свідчать, що CRM-система є інструментом генерування споживчої зацікавленості, наслідком чого є формування взаємної цінності в процесі виробництва та реалізації послуг індустрії гостинності. CRM-система передбачає реалізацію напрямів діяльності, які спрямовані на задоволення й утримання клієнтів, оптимізацію діяльності підприємства, результатом чого є скорочення витрат, які виникають у зв’язку з пошуком інформації, її обробкою, аналізом даних, управлінням продажами тощо. Реалізація клієнтоорієнтованої моделі бізнесу підприємства сфери гостинності найчастіше передбачає великі, глобальні зміни та інновації. Це стосується бізнес-процесів, які відповідають за взаємодію з клієнтами: продажі, післяпродажний сервіс і маркетинг, а також всіх основних бізнес-процесів. Поява та поширення CRM-системи обумовлені різношвидкісною реакцією сучасного бізнесу на запити клієнтів, які поступово ускладнюються, що призводить до нерівномірного прогресу окремих сегментів індустрії гостинності. Передбачається, що впровадження заходів та інструментів CRM-системи сприятиме вирішенню таких завдань підприємств сфери гостинності: зростання рівня лояльності клієнтів шляхом надання сервісу найвищої якості; збільшення продажів за рахунок більш глибокого розуміння і задоволення потреб клієнтів; підвищення ефективності маркетингових заходів на основі ефективного планування, моніторингу і корекції; зберігання всієї інформації про клієнтів в одній базі даних; можливість порівняльного аналізу та оцінки роботи менеджерів; проектування та реалізація проектів, які мають значення для соціально-економічного розвитку підприємства сфери гостинності.

Отже, можна зробити висновок, що у умовах турбулентного глобального середовища з метою забезпечення сталої конкурентної позиції підприємства сфера гостинності необхідна розробка та імплементація дієвої CRM-системи, що враховує вплив як зовнішніх чинників, так і внутрішніх ресурсів. CRM-система є сукупністю дій, що передбачають поглиблення партнерських зв’язків підприємства сфери гостинності з клієнтами Крім того CRM-система стимулює дієві трансформації вітчизняних підприємств індустрії гостинності, що пришвидшить реалізацію на практиці ідей сервісної економіки.

Список використаних джерел:

1. Buttle F.  Customer Relationship Management: Concepts and Technologies. 2nd Ed. USA: Elsevier Ltd, 2019. 415 р.

2. Wang Y., Feng H. Customer Relationship Management: Measurement and Consequences. Management and Science. 2020. No. 15 (61). P. 112-123.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РЕГУЛЮВАННЯ ЗВІТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: ОГЛЯД ЗМІН У ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ
21.12.2022 19:28
ПРОБЛЕМИ УЧАСТІ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ПОСЛУГАМИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
21.12.2022 16:06
НЕОБХІДНІСТЬ І НАПРЯМКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВ
20.12.2022 20:24
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АГРАРНОГО ТИПУ
20.12.2022 19:38
АДАПТИВНИЙ ПІДХІД ДО ПИТАННЯ УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
20.12.2022 19:27
ЗНАЧЕННЯ «SOFT SKILLS» І «HARD SKILLS» У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
20.12.2022 19:20
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
19.12.2022 22:19
ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ПЕРЕДУМОВА ЗМІЦНЕННЯ ЙОГО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
19.12.2022 18:20
ПЛАНУВАННЯ МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА
16.12.2022 19:41
СУТНІСТЬ ФОРЕНЗІКУ ТА ЙОГО ЗВ’ЯЗОК ІЗ ПРАКТИКОЮ ОБЛІКУ, АУДИТУ, ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ
16.12.2022 19:32




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.621 сек. / Mysql: 1570 (0.555 сек.)