:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ :: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ

 
12.12.2022 20:59
Автор: Надьоха Юлія Олегівна, студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ
[1. Економічні науки;]

Підприємствам, компаніям і брендам беззаперечно відомо, що маркетинг може неймовірно впливати на купівельну спроможність і поведінку споживачів. Однак часто найефективніші інструменти, які залучають клієнтів до продуктів або послуг ненавмисно ігноруються. Серед багатьох інших ролей маркетинг покликаний переконувати та широко інформувати споживачів про продукти або послуги, які пропонує компанія. Отже, якщо споживачі емоційно чи фізично не пов’язані з брендом, пропозицією продукту чи послуги, найімовірніше, що цілі продажів навряд чи будуть досягнуті. Безліч досліджень показало, що існує ряд ефективних маркетингових інструментів, які компанія може використовувати для впливу на поведінку споживачів і купівельну спроможність[1]. Розглянемо кожен із них:

1. Платна реклама в ЗМІ.

Це передбачає купівлю рекламного місця на медіа-каналі для просування вашого бренду серед більшої аудиторії. Зазвичай це забезпечує гарантовану реакцію, оскільки засоби масової інформації є каналом з унікальною здатністю охоплювати велику кількість людей за дуже короткий проміжок часу. На додаток до традиційної тактики платної медіа-реклами, є новіша онлайн-платна медіа-реклама на веб-сайтах, у пошукових системах, у соціальних мережах, блогах тощо.

2. Цифровий маркетинг.

Ми живемо у світі цифрової економіки, яка дуже швидко розвивається. На додаток до рекламного вмісту на різних цифрових/онлайн-платформах, це також передбачає використання вмісту соціальних медіа, впливових осіб і рекламного маркетингу, тобто використання хеш-тегів (#), веб-сайтів компаній, блогів, пошукової оптимізації, пошукового маркетингу, серед іншого, щоб охопити аудиторії. Це дає можливість посилити взаємодію між брендом і споживачем.

3. Прямий маркетинг.

Це місце, де підприємства продають свою продукцію безпосередньо населенню за допомогою електронних листів, телефонних дзвінків, текстових повідомлень, фізичних продажів тощо. Це усуває посередників, а оскільки безпосередній контакт дає людині відчуття, що її цінують, і крім бренду, це допомагає налагодити тісний зв’язок із клієнтами та потенційними клієнтами[2].

4. Тактика зв'язків з громадськістю.

Зв’язки з громадськістю – це професійна підтримка компанією сприятливого суспільного іміджу, це також допомагає будувати відносини між компанією та її клієнтами. Це можна зробити за допомогою організації подій, постійного спілкування з громадськістю через засоби масової інформації, підтримки третьої сторони або того, що зазвичай називають використанням амбасадорів бренду, спонсорства, чудових партнерських відносин і, що найважливіше, корпоративної соціальної відповідальності. Вони сприяють підтримці сприятливого іміджу бренду, який у свою чергу впливає та підвищує довіру, а отже, в кінцевому результаті викликає позитивну поведінку споживачів[3].

5. Програми лояльності споживачів.

Вони передбачають винагороду клієнтів, які постійно використовують або взаємодіють із вашим продуктом. Це економічно ефективний захід, яким більшість компаній часто нехтують, але втримати споживачів важливіше та зручніше, ніж шукати нових[4].

Зрештою, компанії та підприємства мають широкий спектр ефективних маркетингових інструментів для використання, але, звичайно, зі знанням того, який інструмент найкраще підходить для вас і вашого цільового ринку.

Список використаних джерел:

1. Апопій В.В. Комерційна діяльність: підруч. К.: Знання, 2008. 

2. Старостіна А.О., Кравченко В.А. Сприймані ризики: теоретичні підходи // Маркетинг в Україні. – № 3. – 2003.

3. Пачковський Ю.Ф. Психологія підприємництва. – Львів: Афіша, 2001.

4. Джеймс Ф. Енджел, Роджер Д. Блекуелл, Пол У. Мініард. Поведінка споживачів, 2005.

__________________


Науковий керівник: Громова Ольга Євгенівна, доктор економічних наук, доцент, Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РЕГУЛЮВАННЯ ЗВІТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: ОГЛЯД ЗМІН У ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ
21.12.2022 19:28
ПРОБЛЕМИ УЧАСТІ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ПОСЛУГАМИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
21.12.2022 16:06
НЕОБХІДНІСТЬ І НАПРЯМКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВ
20.12.2022 20:24
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АГРАРНОГО ТИПУ
20.12.2022 19:38
АДАПТИВНИЙ ПІДХІД ДО ПИТАННЯ УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
20.12.2022 19:27
ЗНАЧЕННЯ «SOFT SKILLS» І «HARD SKILLS» У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
20.12.2022 19:20
ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ У ПРАКТИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ
20.12.2022 17:42
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
19.12.2022 22:19
ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ПЕРЕДУМОВА ЗМІЦНЕННЯ ЙОГО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
19.12.2022 18:20
ПЛАНУВАННЯ МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА
16.12.2022 19:41




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.216 сек. / Mysql: 1599 (0.164 сек.)