:: ECONOMY :: ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГОПЕДІЇ. «STORY CUBES» :: ECONOMY :: ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГОПЕДІЇ. «STORY CUBES»
:: ECONOMY :: ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГОПЕДІЇ. «STORY CUBES»
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГОПЕДІЇ. «STORY CUBES»

 
12.12.2022 20:07
Автор: Туренко Наталія Миколаївна, кандидат педагогічних наук, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
[3. Педагогічні науки;]


Дошкільний вік  являє собою період, в якому діти набувають необхідних знань, умінь, навичок, які у подальшому вдосконалюються і виступають  базою для розвитку та соціалізації дітей. Саме в цей період педагоги ЗДО, вчителі-логопеди та батьки значну увагу звертають на формування та розвиток мовлення дітей. Одним із видів мовлення,  розвиток якого  вимагає багато різноманітних засобів та часу, - зв’язне мовлення. Монологічне мовлення, яке є його складовою, формує у дошкільника вміння самостійно висловлювати свої думки, відображати у власних висловах зв’язки між предметами та явищами, уточнювати знання і уявлення про явища та навколишній світ. Відносно новою технологією, спрямованою на розвиток монологічного мовлення, в основі якої лежить ігрова діяльність є «Story cubes».

В основі  «Story cubes» лежить маркетинговий прийом storytelling (від англ. story — «історія» и to tell — «розказувати») який був використаний головою міжнародної компанії Armstrong International Девидом Армстронгом. 

Мета «Story cubes» -  збагачення словника дітей, розвиток уміння складати розповіді. У грі приймають участь дорослий (батьки, вихователь, логопед) та діти (1-5 дітей). Матеріал- 9 (12) кубиків із зображенням  тварин, одягу, явищ природи, овочів, фруктів тощо.





Варіантів гри може бути декілька:

1. Одна дитина бере 3-4 кубики, перемішує їх у долонях, кидає на стіл, роздивляється зображення на сторонах кубика і складає за ними розповідь. Дозволяється розкладання зображень у вільному порядку.

2. Дитина бере образу усі кубики в долоні, перемішує, кидає на стіл і складає розповідь із урахуванням запитань інших дітей, які беруть участь у грі і чекають своєї черги для ходу.

3. Одна дитина бере один кубик, кидає його на стіл і починає свою розповідь з того зображення, яке намальовано на лицьовій стороні кубика. Потім, інші діти кидають кубики та продовжують розповідь не змінюючи її ідеї.

Для дітей із порушеннями мовлення, у яких в процесі гри може виникнути труднощі,  з’являється потреба в уточненні та спрощенні завдань. Цього можна досягти  орієнтуючи їх на обов’язкову наявність складових розповіді – вступ, основна частина та висновки. Для спрямування мислення дитини у створенні вступної частини розповіді, можна запропонувати підказки:

- Якось жабенятко…..

- Багато років тому…

- Минулого літа

- Сталося це під час подорожі;

При складанні основної частини, де висвітлюється основний сюжет, корисними будуть навідні запитання:

- Що трапилось з головним героєм  розповіді?

- Що він знайшов?

- Кого зустрів?

- Як він планує це використати?

- У кого попросить допомогу?

Заключна частина, яка потребує розв’язання певної проблеми та формулювання висновків, також потребує допоміжних запитань:

- Що вдалося зробити головному герою?

- Хто йому допоміг?

- Чи досягнуто мети подорожі? Тощо

Отже, використання «Story cubes» у корекційно-розвитковій роботі з  дітьми дошкільного віку, що мають порушення мовлення,  сприятиме  розвитку   уваги, пам’яті, уяви, мислення, словникового запасу, вмінню грати в команді та дотримуватись правил гри, комунікувати з дорослими та однолітками. Дошкільники набуватимуть тих умінь і навичок, які їм будуть корисними  для подальшого навчання у школі.

Список використаних джерел:

1. Story dise - https://davebirss.com/storydice-creative-story-ideas

2. Rory’s Story Cubes https://gamewright.com/product/Rorys-Story-Cubes

3. Кубики історій https://doshkilnyk.in.ua/category/teoretychnyj-material




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЛЕКЦІЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ: ВІДМІНИТИ ЧИ ЗАЛИШИТИ?
21.12.2022 19:18
MODERN ASPECTS OF INTERNATIONALIZATION OF THE EDUCATIONAL PROCESS
21.12.2022 15:53
МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК АКАДЕМІЧНА ДИСЦИПЛІНА У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
20.12.2022 16:47
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
19.12.2022 21:45
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ПОДОЛАННЯ ЗАЇКАННЯ У ДОШКІЛЬНЯТ
19.12.2022 18:50
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
19.12.2022 12:00
ІНТЕРАКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ «НАВЧАННЯ ЗА СТАНЦІЯМИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
16.12.2022 18:14
АДЕКВАТНЕ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ, ЯК ЧИННИК АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
16.12.2022 17:23
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В КОНТЕКСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
15.12.2022 15:58
ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ БІЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СЕРЕДНІХ ШКОЛАХ США
13.12.2022 05:30




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.216 сек. / Mysql: 1599 (0.169 сек.)