:: ECONOMY :: ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ МІГРАЦІЙНИМИ ПОТОКАМИ: ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ :: ECONOMY :: ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ МІГРАЦІЙНИМИ ПОТОКАМИ: ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ
:: ECONOMY :: ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ МІГРАЦІЙНИМИ ПОТОКАМИ: ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ МІГРАЦІЙНИМИ ПОТОКАМИ: ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ

 
27.10.2022 02:47
Автор: Фітковський Василь, аспірант ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», Інститут післядипломної освіти та довузівської підготовки, Кафедра управління та бізнес-адміністрування
[1. Економічні науки;]

Розвиток економічних систем має безпосередній зв'язок із демографічними процесами в країні. Формування потенціалу працездатного населення є одним із ключових завдань публічного управління. Процеси формування потенціалу працездатного населення можна поділити на наступні види:

- природний приріст населення,

- міграційний приріст населення.

Міграційний приріст населення пов'язаний із рядом важливих соціально-економічних чинників, зокрема [1-2]:

- наявність значної кількості робочих місць із вищим рівнем оплати праці, ніж у країні-донорі робочої сили,

- кращі умови життєдіяльності населення: соціальне забезпечення, комфортність проживання шляхом надання належного рівня житлово-комунальних послуг,

- розвиток сфери послуг, що забезпечує додаткові потреби населення,

- можливості до саморозвитку та підвищення кваліфікації, отримання високого рівня освіти, знань, умінь та навичок,

- безпека життю та здоров’ю людини,

- дотримання прав та свобод людини і громадянина.

Отже, варто зазначити, що міграційні потоки направляються із місць зі слабким рівнем соціально-економічного забезпечення до центрів із високим рівнем соціально-економічного розвитку. При цьому, спостерігається дуальна залежність: місця із високим рівнем розвитку соціально-економічного забезпечення привертають до себе міграційні потоки, як наслідок, формуються додаткові умови для забезпечення подальшого соціально-економічного розвитку у геометричній прогресії. Це пов’язано із зростанням кількості робочої сили, що може бути використана як фактор зростання ВВП країни, відповідно покращення позицій на риках та створення додаткових умов конкурентоспроможності. Країни, які мають негативне міграційне сальдо навпаки втрачають частину свого економічного потенціалу, що впливає на умови життєдіяльності населення та посилює відтік працездатного населення у інші країни. 

Отже, питання міграційних процесів є важливим фактором соціально-економічного розвитку держави, відповідно повинні мати пріоритетний вплив у реалізації механізмів публічного управління. Доцільно розглянути завдання системи публічного управління, спрямовані на підвищення ефективності державної міграційної політики з метою забезпечення соціально-економічного розвитку, зокрема [3-4]:

- створення сприятливих умов для працевлаштування мігрантів у разі нестачі робочої сили,

- підтримка балансу між міграційними потоками та реальними потребами економіки у додаткові робочій силі,

- встановлення відповідності між запитами ринку праці на працездатне населення, обсягами внутрішньої пропозиції та кваліфікаціями, навиками та уміннями людей, що прибувають через міграційні потоки,

- формування умов для підвищення кваліфікації, перекваліфікації мігрантів відповідно до потреб внутрішнього ринку праці,

- забезпечення безпеки та формування ефективних законодавчих основ управління міграційними потоками,

- формування умов безпекової політики держави в умовах наростання міграційних потоків.

Важливо зазначити, що розроблені рекомендації для забезпечення системи публічного управління міграційною політикою можуть бути використання як на рівні окремих держав, так і на рівні міждержавних утворень. Зокрема, актуальною проблема залучення та роботи з мігрантами є у країнах Європейського Союзу. Відповідно, доцільно визначити можливості імплементації рекомендованих заходів на рівні національних систем публічного управління окремих країн ЄС, та шляхом імплементації у системи союзного законодавства. 

Список використаних джерел:

1. Андрейко В. Розвиток міграційних процесів в Європі та Україна. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Історія». 2019. Вип. 2 (41). С. 134-142.

2. Вімон П. Міграція в Європі: подолання кризи солідарності. Брюссель, 2017. URL: http://carnegie.ru/2017/02/09/ru-pub-67923

3. Стрілець М. Політика Європейського Союзу та провідних європейських держав щодо зниження рівня нелегальної міграції / Науково-дослідний центр проблем національної безпеки. URL: http://nicpnb.ru/analytics/politika-evropejskogo-soyuza-i-vedushhihevropejskih-gosudarstv-po-snizheniyu-urovnyanelegalnoj-migratsii/

4. Europe’s Migration and Asylum Policy, Eurostat // Official site of the European Commission. URL: http://ec.europa.eu/eurostat/statisticsexplained/index.php/Asylum_quarterly_report



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
PECULIARITIES OF CAPITAL INVESTMENT ACCOUNTING
27.10.2022 03:34
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
27.10.2022 02:59
INFORMATION CHANNELS COMMUNICATIONS OF MODERN COMPANY
27.10.2022 02:07
РОЛЬ ЦИФРОВИХ ФІНАНСОВИХ ТА БІЗНЕС-АКТИВІВ В ЕКОНОМІЧНОМУ ЗРОСТАННІ КРАЇНИ
27.10.2022 01:38
ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ В УМОВАХ КРИЗОВОЇ СИТУАЦІЇ
27.10.2022 00:42
ВПЛИВ РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ НА ДЕРЖАВНИЙ БЮДЖЕТ УКРАЇНИ
26.10.2022 20:22
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ ПІД ЧАС ВІЙНИ
26.10.2022 18:00
СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ВІЙНИ
26.10.2022 17:41
КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ УГРУПУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЗА РОЗМІРОМ
26.10.2022 16:12
ІНФЛЯЦІЯ – ГОСТРА ПРОБЛЕМА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
25.10.2022 17:58




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.368 сек. / Mysql: 1599 (0.301 сек.)