:: ECONOMY :: СКЛАДОВІ ВИБОРУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ :: ECONOMY :: СКЛАДОВІ ВИБОРУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
:: ECONOMY :: СКЛАДОВІ ВИБОРУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СКЛАДОВІ ВИБОРУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

 
25.10.2022 16:59
Автор: Андрійчук Ярослав Ігорович, студент, Волинський національний університет імені Лесі Українки; Костєлова Ольга Василівна, кандидат біологічних наук, Волинський національний університет імені Лесі Українки
[18. Медичні науки;]

Актуальність теми дослідження. Закінчивши школу, кожен випускник вибирає навчальний заклад, у якому буде здобувати вищу освіту. Звичайно, вибір не є легким, і рішення, як правило, формується протягом тривалого часу. Сучасний інформаційний світ дозволяє знайти інформацію про більшість закладів вищої освіти (ЗВО) з відкритих джерел, з рекламних пропозицій у соціальних мережах, з повідомлень у засобах масової інформації. 

Також на вибір навчального закладу впливають відгуки здобувачів освіти, випускників, стейкхолдерів, рекомендації батьків, родичів, знайомих, профорієнтаційна робота в школах тощо. Фінальне рішення приймає абітурієнт, зваживши всі аргументи. 

Мета роботи ‒ проаналізувати  фактори, які впливали на вибір медичного факультету Волинського національного університету імені Лесі Українки для здобуття спеціальності 222 Медицина. 

В опитуванні взяли участь 31 першокурсник медичного факультету ВНУ імені Лесі Українки, які навчаються на спеціальності 222 Медицина. Серед опитаних: 73% дівчат (n=22) і 27% юнаків (n=8), що становить 81,6% всіх здобувачів освіти, які буди зараховані на перший курс спеціальності 222 Медицина. 19% респондентів навчаються на бюджеті, 81% ‒ обрали контрактну форму навчання. 

Умови вступу до навчальних закладів 2022 року, передбачали складання національного мультипредметного тесту (НМТ) та подання заяв з визначенням пріоритетності на державну форму навчання або за кошти фізичних і юридичних осіб. 

Вивчаючи питання, кількості поданих заяв на вступ, ми з’ясували, що 36% абітурієнтів подавали лише одну заяву, вибираючи першим пріоритетом ВНУ ім. Лесі Українки; 30% – подавали  5 заяв;  9,5% – подавали 4 заяви; по 6,5% вступників вказали, що подавали більше 10 заяв для вступу до ВНЗ; по 3% – подавали 2, 3, 6, 7, 8, 9 заяв (рис.1).





Рис.1. Розподіл першокурсників щодо кількості поданих заяв до ВНЗ,%   


Аналізуючи мотиваційні складові вибору ВНУ імені Лесі Українки, виявилось, що  для 39% абітурієнтів важливим було розташування навчального закладу, 28% ‒ взяли до уваги схвальні відгуки студентів про університет та про медичний факультет. 16% першокурсників вказали, що вирішальним фактором були поради батьків та родичів, а в 7% ‒ рекомендації вчителів зі школи, 10% опитаних вказали, що на їх вибір повпливав цілий комплекс чинників (рис. 2)







Рис. 2. Розподіл першокурсників щодо мотиваційних складових при виборі ВНЗ. Цифра на діаграмі вказує на відсоток опитуваних.   

Медичний факультет ВНУ імені Лесі України – наймолодший структурний підрозділ університету, який функціонує лише третій рік.  Відповіді першокурсників щодо  джерел отримання інформації про особливості навчання на факультеті розподілились таким чином: 68% опитаних вказали, що всю інформацію вони отримали з інтернет-сторінки університету; 29% зазначили, що друзі та знайомі розповіли їм про медичний факультет; 22,5% здобувачів освіти слідкують за стрічкою новин у Facebook та інших соціальних мерах. Для 19,5% першокурсників інформацію донесли їхні батьки, 13% – отримали переконливі аргументи про вибір спеціальності та ЗВО від представників приймальної комісії. 3% першокурсників зазначили, що дізнались про медичний факультет під час профорієнтаційних заходів, які були проведені в школі.   

Отже, вивчаючи та аналізуючи фактори, що впливали на вибір факультету та ЗВО, можна стверджувати, що важливе значення мають географічне місце розташування університету, відгуки студентів про особливості навчання, доступність та повнота відкритої інформації на офіційний сторінках і в соціальних мережах. Про переваги медичного факультету ВНУ імені Лесі Українки свідчить той факт, що більше третини абітурієнтів визначили його як перший пріоритет при подачі документів на вступ.




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
27.10.2022 00:57
КОМПЛЕКСНИЙ ЗАХИСТ І ПРОФІЛАКТИКА МІСЦЕВИХ УСКЛАДНЕНЬ ПІСЛЯ ОДОНТОПРЕПАРУВАННЯ ПІД НЕЗЙОМНІ КОНСТРУКЦІЇ ЗУБНИХ ПРОТЕЗІВ
25.10.2022 17:44
УРАЖЕНІСТЬ ЗУБІВ КАРІЄСОМ У ДІТЕЙ, НАРОДЖЕНИХ МАТЕРЯМИ, ХВОРИМИ НА ЦУКРОВИЙ ДІАБЕТ, В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ВАЖКОСТІ ЕНДОКРИННОЇ ПАТОЛОГІЇ ПІД ЧАС ВАГІТНОСТІ
21.10.2022 19:38
ГІГІЄНІЧНИЙ СТАН ПОРОЖНИНИ РОТА У ДІТЕЙ, ЩО ПРОЖИВАЮТЬ НА ЕКОЛОГІЧНО ЗАБРУДНЕНИХ ТЕРИТОРІЯХ
18.10.2022 20:19




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.489 сек. / Mysql: 1570 (0.396 сек.)