:: ECONOMY :: СУЧАСНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМ ДОКУМЕНТООБІГОМ :: ECONOMY :: СУЧАСНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМ ДОКУМЕНТООБІГОМ
:: ECONOMY :: СУЧАСНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМ ДОКУМЕНТООБІГОМ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СУЧАСНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМ ДОКУМЕНТООБІГОМ

 
22.10.2022 18:36
Автор: Андреєва Наталія Михайлівна, викладач вищої категорії, ВСП «Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ»
[2. Інформаційні системи і технології;]

Питання розвитку електронного документообігу України набуває сьогодні особливої актуальності. Постійне збільшення кількості інформації, необхідної для прийняття адекватних управлінських рішень, призводить до того, що традиційні методи роботи з документами стають все більше нерентабельними.

На підприємствах одним із елементів автоматизації є системи електронного документообігу, які допомагають оптимізувати й спростити роботу з документами. 

Нині електронний документообіг має ґрунтуватися на таких принципах: одноразова реєстрація документа, що дозволяє його ідентифікувати в будь-якій підсистемі та можливість паралельного виконання операцій, що дає змогу скоротити час руху документів і підвищити оперативність їх виконання; безперервність руху документа, що дозволяє ідентифікувати відповідального за його виконання (завдання) в кожен момент життєвого циклу документа (процесу) та ефективно організована система пошуку документів, що забезпечує пошук документів, володіючи мінімальною інформацією про них [1, с. 43].

Варто відзначити, що сучасний вітчизняний ринок пропонує велику кількість систем електронного документообігу.

MASTER: Документообіг. КОМПЛЕКСНЕ РІШЕННЯ - це програмний продукт, який включає необхідний набір функціональних можливостей, бізнес-процесів обробки всіх видів документів згідно з вимогами чинного законодавства України та дозволяє вести загальний електронний документообіг усіх видів документів: вхідних, вихідних, внутрішніх [3].

"BAS Документообіг КОРП" є сучасним широкофункціональним рішенням для управління бізнес-процесами і спільною роботою співробітників. Перевірені методики і практики, які допоможуть організувати електронний документообіг, налагодити процеси, забезпечити контроль виконання завдань, регламентувати управлінську діяльність і підвищити її ефективність.

Програмний комплекс вирішує широкий спектр завдань автоматизації обліку документів, взаємодії співробітників, контролю та аналізу виконавської дисципліни, підтримує багатокористувацьку роботу в локальній мережі або через Інтернет, відповідає всім законодавчим і нормативним вимогам, що регламентують порядок роботи з документами [2].

СОТА - зручний мобільний сервіс для електронної звітності та документообміну, створений для підприємств з будь-якою системою оподаткування. Дозволяє легко відправляти та отримувати документи в електронному вигляді без встановлення додаткових програм, а для початку роботи потрібен лише КЕП (кваліфікований електронний підпис) та доступ до Інтернет [4].

Отже, системи електронного документообігу дозволяють автоматизувати операції з електронними документами та удосконалити діловодство підприємства, створити єдине сховище даних, збільшити швидкість і якість роботи користувачів.  

Список використаних джерел:

1. Кукарін О. Б. Електронний документообіг та захист інформації: навчальний посібник. Київ: НАДУ, 2015. 84 с.

2. BAS Документообіг КОРП. URL: https://www.bas-soft.eu/soft/bas-corp/bas-dokumentoobig/ (дата звернення: 21.10.2022).

3. MASTER: Документообіг. URL: https://masterbuh.com/ (дата звернення: 21.10.2022).

4. СОТА. URL: https://sota-buh.com.ua/ (дата звернення: 21.10.2022).



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗАСТОСУВАННЯ МНОГОЗНАЧНИХ КОДІВ БЧХ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЗАВАДОСТІЙКОСТІ БАГАТОКОЛІРНИХ ШТРИХОВИХ КОДІВ
30.10.2022 21:37
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЮЗАБІЛІТІ УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ ВЕБСАЙТІВ
26.10.2022 21:04
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СТАТИСТИЧНОЇ ОБРОБКИ ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК НА ЕТАПІ КОНЦЕПТУАЛЬНОГО ПРОЕКТУВАННЯ БАГАТОСТУПІНЧАСТИХ АВІАЦІЙНИХ СИСТЕМ
25.10.2022 11:47
ЕКОСИСТЕМИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: СУТНІСТЬ ТА ТИПИ
24.10.2022 22:06
МЕТРИКИ ВИМІРЮВАННЯ НАДІЙНОСТІ ВЕБСАЙТІВ
24.10.2022 21:30




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.343 сек. / Mysql: 1570 (0.262 сек.)