:: ECONOMY :: СПІВБЕСІДА  В ОНЛАЙН ВИМІРІ: СКЛАДОВІ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ :: ECONOMY :: СПІВБЕСІДА  В ОНЛАЙН ВИМІРІ: СКЛАДОВІ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
:: ECONOMY :: СПІВБЕСІДА  В ОНЛАЙН ВИМІРІ: СКЛАДОВІ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СПІВБЕСІДА В ОНЛАЙН ВИМІРІ: СКЛАДОВІ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ

 
02.10.2022 00:54
Автор: Федоренко Наталія Іванівна, кандидат соціологічних наук, доцент кафедри соціології ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім.В.Гетьмана»; Молоціян Валерія Костянтинівна, студентка, «Соціальні та медіа-комунікації», ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім.В.Гетьмана»
[17. Соціальні комунікації;]

Сучасна ділова комунікація – це насамперед процес, що регулює офіційно-ділові відносини у ході яких відбувається обмін діяльністю, інформацією і досвідом, що передбачає досягнення конкретної мети або вирішення певної проблеми. Сьогодні в рамках ділової комунікації  онлайн-комунікація стає поширеним явищем. Це безпосередньо стосується і процесу працевлаштування та проходження співбесід. Результати досліджень демонструють позитивні тенденції розвитку ділової комунікації онлайн у напрямку проведення співбесіди з роботодавцем. Наприклад, згідно дослідження  KPMG (міжнародна мережа незалежних фірм, яка надає бізнес-консультації в різних сферах) у 2020 році 43% компаній перевели офлайн співбесіди в онлайн-форматі. У віддаленому режимі проходять не лише співбесіди. 52% респондентів організовують у такому форматі і процес працевлаштування співробітників. Підписання різних документів, трудових договорів проводиться або в електронному вигляді або за допомогою доставки додому [2].  

Проте,  онлайн співбесіди мають свої позитивні та негативні сторони. До переваг можна віднести: по-перше - економія коштів та часу як з боку роботодавця, так і претендента на робоче місце. HR-фахівцю не потрібно кожного разу шукати вільний кабінет, а кандидату виділяти додатковий час і кошти на дорогу до місця де буде співбесіда. По-друге, в онлайні кандидату легше впоратися з хвилюванням, оскільки він знаходиться в своїй зоні комфорту. По-третє, процес пошуку кандидатів можна автоматизувати, що зменшить затрати на рекрутерів. 

Щодо недоліків, то до них можна віднести збої в інтернет-з'єднанні, які здатні знизити якість комунікації. Дослідження від «АгроРобота» ілюструє, що існує інша проблема під час співбесід – нечесність з боку потенційних робітників. Роботодавці занепокоєні тим, що під час онлайн інтервʼю кандидати на робоче місце можуть шукати відповіді у відкритих джерелах. Крім цього, ще одним недоліком при пошуку нових підлеглих в онлайн форматі є часткова відсутність такої важливої складової комунікацій як вербальні та невербальні реакції потенційного робітника на питання роботодавця та проблемність налагодження емоційного контакту. [3]

Аналіз матеріалів досліджень останніх років щодо досвіду зарубіжних роботодавців у питаннях проведення інтерв’ю з претендентами на працевлаштування, ілюструє необхідність ретельної підготовки до онлайн інтерв’ю та дає можливість сформувати основні рекомендації для претендентів на працевлаштування. Фахівці у питаннях ділової комунікації наголошують  на тому, що якого б виду не було інтервʼю, спершу необхідно дізнатись про компанію до якої ви подаєте резюме та про ту людину, яка буде з вами спілкуватись.  Це допоможе уникнути незручних моментів під час постановки відповідей чи запитань до роботодавця. На співбесіді необхідно відразу демонструвати свою професійність, тому не варто запізнюватись, підключайтесь вчасно до зустрічі. За декілька годин або за день до онлайн-інтервʼю перевірте якість звуку, відео та знайдіть місце де вам не будуть заважати під час співбесіди. Обовʼязково майте перед собою копію вашого резюме. Під час зустрічі поводьте себе стримано, але позитивно. Слідкуйте за своєю мімікою та жестами, говоріть чітко та по суті. 

Також необхідно продумати відповіді на потенційні запитання роботодавця. Згідно досліджень Галицької О., Біднюк А. до типових запитань інтерв’юера під час співбесіди можна віднести: запитання на початку співбесіди для отримання першого враження про кандидата і визначення подальшого ходу інтерв’ю; запитання для уточнення мотивації; – особистісні запитання дають змогу встановити основні невикористані резерви кандидата і те, наскільки кандидат реалістично себе оцінює; стосовно професійної діяльності. Однак остаточні рішення  роботодавці приймають з огляду на володіння претендента навичками правильної і адекватної самореклами, демонстрації професійної гідності. [1] Не завадить підготувати зустрічні питання роботодавцю, щоб він побачив вашу зацікавленість. Під час інтерв’ю намагайтеся налагодити  емоційний зв'язок зі співрозмовником. 

Отже, підводячи підсумки можна зазначити, що онлайн-комунікація є невідʼємною складовою сучасною ділової комунікації. Щоб комунікація з роботодавцем була ефективною, потрібно враховувати особливості даного формату та ретельно готуватися для отримання позитивного результату.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Галицька О., Біднюк А. Національно-культурні особливості реалізації стратегічної програми дискурсу «Співбесіда при прийомі на роботу». -  Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія».  ». Острог : Вид-во НаУОА, 2018. Вип. 2(70), червень. URL: https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2373

2. Как пандемия ускорила цифровизацию на рынке труда // Ведомости : веб-сайт.  URL:  https://www.vedomosti.ru/partner/articles/2020/06/26/833455-pandemiya-uskorila 

3. Онлайн-співбесіда: що треба знати та як підготуватися // АгроРобота : веб-сайт. URL: https://agrorobota.com.ua/news/onlajn-spivbesida-so-treba-znati-ta-ak-pidgotuvatisa-401



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.199 сек. / Mysql: 1599 (0.156 сек.)