:: ECONOMY :: КОРЕКЦІЙНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗДО № 464 М. ХАРКОВА :: ECONOMY :: КОРЕКЦІЙНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗДО № 464 М. ХАРКОВА
:: ECONOMY :: КОРЕКЦІЙНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗДО № 464 М. ХАРКОВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

КОРЕКЦІЙНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗДО № 464 М. ХАРКОВА

 
23.02.2022 09:44
Автор: Івахненко Наталія Костянтинівна, завідувач закладу дошкільної освіти (ясла-сад) № 464 комбінованого типу Харківської міської ради
[Психологія і педагогіка]

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 464 комбінованого типу  має 12 груп, де в деяких  з них навчаються, виховуються та отримують корекційну допомогу діти із різними психофізичними порушеннями (ДЦП, порушення мовлення, ЗПР).

Під час роботи психологами, вчителями-дефектологами, вчителями-логопедами та вихователями було помічено ряд труднощів у більшості вихованців з ООП, серед яких:

- Недорозвинення ігрової діяльності – дитина не приймає запропоновану їй ігрову роль, не дотримується правил гри, віддає перевагу рухливим іграм. У процесі сюжетно-рольової гри така дитина діє з ігровим матеріалом стереотипно, стискається з труднощами при виконанні окремих ролей;

- Недостатня пізнавальна активність, швидка втомлюваність, виснажливість; 

- Недорозвинення емоційно-вольової сфери;

- Недорозвинення ігрової, провідної у дошкільному віці, діяльності;

- Знижена здатність до узагальнень і цілісності сприймання об’єктів.

Робота педагогічного колективу нашого закладу спрямована на корекцію та зменшення проявів зазначених недоліків. Провідна роль в корекційно-оздоровчий роботі належить інструктору з фізичної культури. Заняття з фізичної культури, які ним проводяться, передбачають вирішення корекційно-оздоровчих, навчальних та виховних завдань. Корекційне завдання полягає в подоланні недоліків фізичного та психічного розвитку засобами фізичного виховання з корекційним спрямуванням, оздоровче - у профілактиці захворювань серцево-судинної, дихальної систем та опорно-рухового апарату навчальні завдання - засвоєння рухових навичок та вмінь, необхідних для нормальної життєдіяльності, виховне - у формуванні фізичних та морально-вольових якостей особистості дитини;

Особливості роботи з дітьми з ООП передбачають наступне:

1. Заняття проводяться в підгрупах або індивідуально з дитиною в залежності від рекомендацій із висновків ІРЦ.

2. Інструктор з фізичної культури  здійснює індивідуальний підхід та при необхідності  надає  допомогу дитині. 

3. Завдання подаються з опорою на зразки. 

4. Перед виконанням завдань проводиться детальний інструктаж дітей щодо його виконання. 

5. Для закріплення нового матеріалу  надаються багаторазові вказівки і вправи. 

6. Інструктор проводить динамічне спостереження за  просуванням кожної дитини при виконанні вправ;  під час навчання дитини звертається увагу на стан різних сторін її психічної діяльності: пам’яті, уваги, мислення, мовлення, темп роботи, вміння поборювати перешкоди [1]. 

На заняттях з фізичної культури  інструктор використовує наступне обладнання для координації рухів, зорово-просторових уявлень та орієнтації в просторі:

• півсфера балансуюча масажна «Риф»

• канат гімнастичний

• мотузкова драбина

• диск «Здоров'я»

• м'які модульні елементи-тренажери  (циліндри,прямокутники)

• масажний килимок «Ортек Мікс»

• м'яч гімнастичний

Наводимо приклади корекційно-розвиткових засобів, які використовуються у роботі із дошкільниками з ООП.





Надання індивідуально-орієнтованої  допомоги вихованцям із ООП, з урахуванням  особливостей їх психофізичного розвитку та індивідуальних можливостей відповідно до рекомендацій з фізичного виховання сприятиме розвитку основних рухів і фізичних якостей, здатності до просторової організації рухів; слухо–зорово–моторної координації і почуття ритму, рівноваги, готовності руки до письма, вміння підкорятися правилам і соціальним нормам у взаєминах з дорослими  та однолітками, набуттю самостійності, навички дотримуватися правил безпечної поведінки та особистої гігієни.

Список використаних джерел:

1. Таранченко О.М., Найда Ю.М. Врахування відмінностей розвитку та навчальної діяльності дітей з особливостями психофізичного розвитку  в процесі навчання. / Інклюзивна школа: особливості організації та управління: Навчально – методичний посібник/Кол.:авторів: Колупаєва А.А., Найда Ю.М., Софій Н.З. та ін. За заг.ред .Даниленко Л.І., - К.:2007.- 128с.




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
SOME ASPECTS OF THE ORGANIZATION OF THE TRAINING PROCESS UNDER CONDITIONS OF WAR IN UKRAINE
25.03.2022 13:23
КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
23.03.2022 21:14
ТРУДНОЩІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРИ ПРОХОДЖЕННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ (ЛОГОПЕДИЧНОЇ) ПРАКТИКИ НА БАЗІ ЗДО
22.02.2022 23:25
ПРОФЕСІОГРАФІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
22.02.2022 14:32
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ТЕКСТУАЛЬНОЇ ЛІНГВІСТИКИ В КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОЦЕСІ
20.01.2022 16:30
ЗНАЧЕННЯ МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ У ФОРМУВАННІ ОПТИМІЗМУ ВИХОВАТЕЛЯ
19.01.2022 09:13
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВПИЛИВУ ПСИХІЧНОЇ ТРАВМИ НА ФОРМУВАННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ
17.02.2022 13:53
ОРГАНІЗАЦІЯ ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТНИХ ВІДНОСИН У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
17.02.2022 13:15
ПІДГОТОВКА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДЛЯ НАУКОЄМНОГО ПІДПРИЄМСТВА
17.02.2022 12:57
СТАН ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТІ: ОПИТУВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
13.03.2022 22:17




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.179 сек. / Mysql: 1599 (0.137 сек.)