:: ECONOMY :: ТРУДНОЩІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРИ ПРОХОДЖЕННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ (ЛОГОПЕДИЧНОЇ) ПРАКТИКИ НА БАЗІ ЗДО :: ECONOMY :: ТРУДНОЩІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРИ ПРОХОДЖЕННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ (ЛОГОПЕДИЧНОЇ) ПРАКТИКИ НА БАЗІ ЗДО
:: ECONOMY :: ТРУДНОЩІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРИ ПРОХОДЖЕННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ (ЛОГОПЕДИЧНОЇ) ПРАКТИКИ НА БАЗІ ЗДО
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ТРУДНОЩІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРИ ПРОХОДЖЕННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ (ЛОГОПЕДИЧНОЇ) ПРАКТИКИ НА БАЗІ ЗДО

 
22.02.2022 23:25
Автор: Туренко Наталія Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди; Мірошниченко Ольга Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
[Психологія і педагогіка]

Здобувачі першого (бакалаврського) рівня та другого (магістерського) рівня вищої освіти Харківського національного педагогічного університету  імені Г.С. Сковороди згідно навчального плану проходять педагогічну (логопедичну) практику у закладах дошкільної освіти. Особливо цікавою для здобувачів є логопедична робота з формування правильної звуковимови.

Спостереження  та аналіз роботи здобувачів  під час проходження практики дозволило виділити деякі  труднощі, які виникають у майбутніх фахівців-логопедів при роботі над постановкою звуків. Так, на підготовчому етапі, при здійсненні роботи над розвитком мовленнєвого дихання не всі здобувачі звертали увагу на його досконалість. У дітей дошкільного віку спостерігалась недостатня плавність видиху, прискорений темп видиху, слабкий видих, несвоєчасний добір повітря тощо.

На етапі  автоматизації звуку було помічено наступні недоліки:

1.  Робота з автоматизації звуку здійснювалась без попереднього проведення артикуляційної гімнастики;

2. Не всі здобувачі звертали увагу на необхідність вироблення правильного мовленнєвого видиху;

3. Відсутня різноманітність матеріалів для автоматизації звуків;

4. Звук який автоматизується, не завжди чітко вимовлявся дитиною-дошкільником.

Не всі здобувачі дотримувались певної послідовності автоматизації звуку, а саме:

1. Автоматизація звуку у складах:

а) відкритих складах – ША-ШО-ШУ;

б) закритих складах – АШ-ОШ-УШ ;

в) в інтервокальній позиції – АША-ОШО-УШУ .

2. Автоматизація звуку в словах:

а) на початку слова -шапка, шарф, шахтар, шайба, шабля;

б) наприкінці слова -душ, петрушка, подушка;

в) в середині слова -кошик, шипшина, мурашка,  ромашка;

г) у словах зі збігом приголосних -сушки, соняшник.

Автоматизація звуку у реченнях.

Де багато пташок, там не має комашок.

Тато купив нову шину для машини.

Білка шукає шишки.

3. Автоматизація звуку у віршах

«Мишка»

Шматок сальця шукає мишка, 

у нашій шафі шарудить. 

Як шмигоне на мишку кішка! 

А мишка шусть у шпарку вмить! 

- Що ти, донечко, шепочеш? І чому це ти не спиш? 

- Я, матусю, спати хочу, але треба вивчить вірш.

«Кожушок»

Шура, як весна настала, 

кожушок в мішок сховала. 

А як знов прийшла зима – до мішка, а там… нема. 

Миші влізли до мішка і погризли кожушка, 

лише шматочок залишився. Ось історія така.

4. Автоматизація звуку у скоромовках

У кішки – кошеня, а у мишки – мишеня. 

Сів шпак на шпаківню, заспівав шпак півню: - Ти не вмієш так, як я так, як ти, не вмію я.

Кішка бігає за мишкою, мишка бігає від кішки.

5. Автоматизація звуку  в текстах

«Сад»

Біля школи великий сад. У ньому ростуть: груші, сливи, вишні, абрикоси, яблука, персики, аґрус, смородина й інші фрукти та ягоди. Сашко і Лариса доглядають груші та яблуні, Мишко й Наталка – вишні й аґрус, Тиміш і Сергійко – персики, абрикоси та сливи. Тому восени багато фруктів у шкільній їдальні.

6. Автоматизація звуку у самостійному мовленні

Аналіз недоліків  у роботі здобувачів під час проходження педагогічної (логопедичної) практики у закладах дошкільної освіти показав  необхідність здійснення попередньої роботи з уточнення  знань  відповідно завдань практики та обов’язкове  узгодження з вчителем-логопедом планів-конспектів  занять.

Список використаних джерел:

1. Автоматизація звуків. [Електронний ресурс] Режим доступу: http://teremok.dneprorudnoe.com/file/I4TvdylB

2. Інклюзивна освіта. [Електронний ресурс] Режим доступу: http://universitypeoplezdorovya.blogspot.com/2017/04/blog-post_24.html/



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
SOME ASPECTS OF THE ORGANIZATION OF THE TRAINING PROCESS UNDER CONDITIONS OF WAR IN UKRAINE
25.03.2022 13:23
КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
23.03.2022 21:14
КОРЕКЦІЙНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗДО № 464 М. ХАРКОВА
23.02.2022 09:44
ПРОФЕСІОГРАФІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
22.02.2022 14:32
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ТЕКСТУАЛЬНОЇ ЛІНГВІСТИКИ В КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОЦЕСІ
20.01.2022 16:30
ЗНАЧЕННЯ МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ У ФОРМУВАННІ ОПТИМІЗМУ ВИХОВАТЕЛЯ
19.01.2022 09:13
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВПИЛИВУ ПСИХІЧНОЇ ТРАВМИ НА ФОРМУВАННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ
17.02.2022 13:53
ОРГАНІЗАЦІЯ ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТНИХ ВІДНОСИН У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
17.02.2022 13:15
ПІДГОТОВКА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДЛЯ НАУКОЄМНОГО ПІДПРИЄМСТВА
17.02.2022 12:57
СТАН ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТІ: ОПИТУВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
13.03.2022 22:17




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.406 сек. / Mysql: 1599 (0.332 сек.)