:: ECONOMY :: КРИЗА ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ, «Я Є ДОРОСЛОЮ ЛЮДИНОЮ» :: ECONOMY :: КРИЗА ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ, «Я Є ДОРОСЛОЮ ЛЮДИНОЮ»
:: ECONOMY :: КРИЗА ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ, «Я Є ДОРОСЛОЮ ЛЮДИНОЮ»
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

КРИЗА ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ, «Я Є ДОРОСЛОЮ ЛЮДИНОЮ»

 
11.02.2022 13:32
Автор: Кротова Аліна Валентинівна, магістр психологічних наук, психолог Харківського машинобудівного коледжу
[Психологія і педагогіка]

Сфера психології дуже велика і цікава своїми нововведеннями; і на сьогоднішній день у ній міститься безліч ще не вирішених питань та методик, загадкових феноменів, незрозумілих явищ. Чому ж мене зацікавила проблема підліткової кризи?

Доречним, як на мене, буде навести тут слова А.Б. Боссарт: «…на людину у суспільстві звертають дуже мало уваги. На нього цю малу увагу звертають надто пізно. Коли вона вже людина. Або не зовсім людина. Або не людина... коли, вона готова, без нас - остаточно стався або не стався. І ми начебто не до чого...»[1,3]. Особливо – життєво необхідна ця увага підлітку, оскільки він самий знедолений і самотній у світі. Батьки думають, що підліток вже є досить самостійна особистість, але насправді це не так. В силу свого віку він вже не може задовольнятися сімейним і шкільним життям, виростаючи з їхніх уявлень і норм, а часом і вступаючи з ними в конфлікт - підлітка нестримно тягне до себе доросле суспільство зі своїми законами, зі своєю зовсім іншою, ніж дитячою структурою. І йому дуже важко: йому треба пристосуватися до нових умов, прийняти себе та домогтися, щоб інші прийняли та оцінили – як дорослого, як особистість «знайти своє місце під сонцем». За досить короткий період приблизно з 12 до 15 (дівчатка трохи раніше, хлопчики трохи пізніше) – людина з дитини перетворюється на дорослу людину. У цей період життя сам підліток не розуміє, що з ним відбувається, тому, що він розвивається активно, а саме: фізично, психічно та гормонально. При характерності вікових особливостей психіки відзначається досить широка мінливість - різноманітні індивідуальні варіанти, визначені умовами життєдіяльності, навчання та виховання школяра. І від того, як сьогоднішні підлітки вирішать свої проблеми, які виберуть для себе цінності, залежить наше найближче майбутнє, наше майбутнє суспільство. І треба серйозно замислитися над цією проблемою. Але чи до підлітків дорослим, коли шалений ритм життя та боротьба за існування не залишають часу подумати навіть про себе. Провівши тестування та розмовляючи з підлітками, є різні результати. Наведу приклади одного підлітка.

Провівши тестування з «П», підліток 17 років, стать Ж. Висновки були зроблені враховуючи вік та стать відповідача. Результат тесту свідчить про наявність депресивного стану середнього ступеня важкості.

Більша частина відповідей на питання були негативні, у дівчинки є скритність, не довіра до суспільства, агресія, втрата інтересу до життя. Такий розлад психічного стану може свідчити про те, що дівчинка ще не вирішила цілі в житті і до чого її йти. Невпевненість дівчинки починається з її сім`ї, дівчинка не розмовляє про свої турботи з людиною дорослішою за віком, яка може надати поради. Підлітковий вік дуже тяжкий для вже дорослої дитини, вона може вже багато - в той ж час не може ні чого. В даному випадку у дівчинки комплекси в «голові» які вона не може самостійно виправити, їй постійно хочеться плакати будь за якої проблеми. З цим психічним станом їй можуть помогти дорослі люди яким вона може відритися. Я вважаю, що батьки допустили помилку в ранньому віці і не допомогли дівчинці вирішити проблему важливу для неї, може вони порахували що це не важливо. Дорослі які виховують дітей забувають, що для дітей не важливі матеріальні речі, для дітей будь якого віку потрібні тільки порозуміння. Дорослі які виховують дітей повинні відноситися до них як до «дорослої людини» у будь якому віці. Кожну кризу не тільки підлітка можна побороти, а саме бути поруч з ним. 

Список використаних джерел:

1. Л.С. Выготский Психология развития человека. – М.: Изд-во Эксмо, 2005. – 1136с.

2. «Ваш неспокійний підліток» Роберт Байярд; Джин Байярд. 2013.

3. «Психологические особенности кризисов подростков», И. Зубенко. 2017.

4. Д.М. Дубравська "Основи психології", Видавництво "Світло", Львів 2001р.

5. Аракелі Г.Г. "Про психологію підлітка", М., 1990 р.

6. Поліванова К.М. «Психологія вікових криз», М, 2000.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
SOME ASPECTS OF THE ORGANIZATION OF THE TRAINING PROCESS UNDER CONDITIONS OF WAR IN UKRAINE
25.03.2022 13:23
КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
23.03.2022 21:14
КОРЕКЦІЙНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗДО № 464 М. ХАРКОВА
23.02.2022 09:44
ТРУДНОЩІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРИ ПРОХОДЖЕННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ (ЛОГОПЕДИЧНОЇ) ПРАКТИКИ НА БАЗІ ЗДО
22.02.2022 23:25
ПРОФЕСІОГРАФІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
22.02.2022 14:32
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ТЕКСТУАЛЬНОЇ ЛІНГВІСТИКИ В КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОЦЕСІ
20.01.2022 16:30
ЗНАЧЕННЯ МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ У ФОРМУВАННІ ОПТИМІЗМУ ВИХОВАТЕЛЯ
19.01.2022 09:13
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВПИЛИВУ ПСИХІЧНОЇ ТРАВМИ НА ФОРМУВАННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ
17.02.2022 13:53
ОРГАНІЗАЦІЯ ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТНИХ ВІДНОСИН У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
17.02.2022 13:15
ПІДГОТОВКА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДЛЯ НАУКОЄМНОГО ПІДПРИЄМСТВА
17.02.2022 12:57




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.413 сек. / Mysql: 1599 (0.341 сек.)