:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ :: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ

 
25.11.2021 21:13
Автор: Котловська Ніна Максимівна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
[Економічне спрямування]

Одним з основних напрямків розвитку сучасної економіки за останні два десятки років є сфера послуг, що стрімко розширюється. Робочі місця, пов'язані з наданням послуг, є не лише у традиційних галузях невиробничої сфери: у готелях, авіакомпаніях, банках, телекомунікаціях тощо, а й у багатьох виробничих галузях. Серед них – юристи корпорацій, медики, інструктори з навчання торговельного персоналу. Послуги купуються як окремими людьми, і домогосподарствами, у разі вони називаються споживчими. Якщо ж послуги надаються компаніям та іншим організаціям, то вони називаються діловими.

Послуги можна класифікувати за різними критеріям. До основних відносяться:

1. Тип власності. У ці типи входять приватні чи державні підприємства. Наприклад, склади та банки – приватні підприємства; поліклініки, дитячі садки – державні.

2. Ринок обслуговування: споживчий (роздрібна торгівля), ринок підприємств (ринок B2B).

3. За ступенем контакту зі споживачем: високий (школи) та низький (автомийка).

4. Послуги, що надаються висококваліфікованими спеціалістами (медичні послуги), та послуги, що не потребують особливих навичок (хімчистки).

Особливості ринку послуг, перш за все визначаються у високій динамічності ринкових процесів, у територіальній сегментації, у високій швидкості обороту капіталу, у високій чутливості до зміни ринкової кон'юнктури, у специфіці організації виробництва послуг та у специфіці процесу надання послуг.

Невід’ємною рисою є невизначеність результату діяльності з надання послуг. Результат діяльності з надання послуги, схильний у багатьох випадках до впливу різних якостей виробника не може бути заздалегідь визначений з достатньою точністю. Остаточна оцінка результату можлива тільки після споживання послуги.

Маркетинг у сфері послуг відрізняється від маркетингу у промисловості та торгівлі, що дозволяє розглядати сферу послуг як самостійний напрямок на товарному ринку. Існують певні методи формування послуг, їх планування, розвитку, що дозволяє підприємствам сфери послуг вирішувати поточні та перспективні завдання, освоювати нові ринки та створювати новий вид послуг відповідно до зростаючих вимог ринку.

Отже, маркетинг у сфері послуг – сукупний, універсальний механізм управління організацією, змінюється дуже швидко під впливом зовнішніх чинників і відгукується бажання споживачів.

Роль маркетингу сфері послуг дуже висока, тому що є невід'ємною частиною розвитку організації у сфері послуг. Сучасне суспільство і надлишок ринку різними видами послуг домінують над класичною моделлю управління організацією, яка не включає маркетинговий підхід. Навіть послуга високої якості не зможе залучити велику кількість споживачів без маркетингу. Для того, щоб бути конкурентоспроможним, необхідно використовувати маркетингові інструменти.

В даний час маркетинг у сфері послуг відіграє ключову роль у розвитку не тільки організації, а й ринкової економіки.

Маркетинг у сфері послуг орієнтується на завдання: максимізація прибутку організації та задоволення попиту споживачів. Маркетинг у сфері послуг гнучкий та підлаштовується під сучасні тенденції.

Він виконує деякі функції:

- дослідження та аналіз ринку;

- оптимізація асортименту послуг;

- стимулювання збуту, формування попиту, розробка ціноутворення.

Основною метою маркетингу у сфері послуг є супровід клієнта від оцінки послуги до її придбання, і навіть стимулювання споживача повторної купівлі.

Список використаних джерел:

1. Іванова Л. О. Маркетинг послуг: навч. посібник / Л. О. Іванова, Б. Б. Семак, О. М. Вовчанська. – Л: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. С. 508.

2. Князик Ю. Стан та перспективи розвитку ринку послуг в Україні. Вісн. нац. ун-ту «Львів. політехніка». 2013. № 767. С. 309–316.

3. Мальченко В.М. Маркетинг послуг: навч. посібник / Мальченко В.М. – К: КНЕУ, 2006. С. 360.

4. Мальська М. Просторово-функціональна сегментація ринку послуг. Серія: Економічні науки. 2016. №1. С. 28-35. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2016_1_14.

5. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: Підручник. К: Центр навчальної літератури, 2003. С. 192. 

________________ 

Науковий керівник: Гакова Міра Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
26.11.2021 20:44
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
26.11.2021 20:36
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ
25.11.2021 21:41
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
25.11.2021 21:22
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
25.11.2021 13:18
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
25.11.2021 13:10
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
25.11.2021 12:51
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
24.11.2021 22:20
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
24.11.2021 22:04
ДІЯЛЬНІСТЬ МИТНИХ ОРГАНІВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
24.11.2021 21:35




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.464 сек. / Mysql: 1570 (0.387 сек.)