:: ECONOMY :: ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ :: ECONOMY :: ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
:: ECONOMY :: ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

 
25.11.2021 13:18
Автор: Антонова Людмила Андріївна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
[Економічне спрямування]


Ринкова економіка сприяла збільшенню суб’єктів, які зацікавлені в раціональному формуванні власного іміджу та стилю, тому при створюванні іміджу та стилю фірми, важливо враховувати потреби покупців та якість продукції. Зовнішні чинники мають вагомий вплив, що приводить до глобальних змін, прикладом є пандемія COVID-19, яка змінила «правила гри» у світі, тому вагомим аспектом у формуванні іміджу та стилю фірми є врахування усіх зовнішніх та внутрішніх факторів, що впливають на підприємство.  

Імідж — «імідж» (з французької – image, з англійської – image, – латинської – imago) – це образ, вигляд певна картинка або уявлення [1].

Фі́рмовий сти́ль — це відображення суті компанії. Тому від ефективної розробки логотипу залежить успішність всього фірмового стилю в цілому [2].

Ціль фірмового стилю фірми: ідентифікація виробів та певна вказівка на зв’язок з фірмою, виділення цих товарів із загальної маси схожих товарів-конкурентів на ринку. Фірмовий стиль пропагує впевненість, яскравість та статус, наприклад, фірмовий колір Ferrari – червоний. 

Роль позитивного іміджу в умовах сучасного середовища стає вирішальним фактором у забезпеченні ефективної діяльності підприємств, які привертають увагу нових інвесторів та клієнтів. Особливостями  позитивного  іміджу підприємства і покупців є:  

• стабільна конкурентна перевага;

• зниження витрат на формування комунікацій, внаслідок продуктивної реклами та універсальності компонентів фірмового стилю компанії;

• добра репутація; 

• позитивна думка громадськості.

Імідж підприємства забезпечує не лише поточний прибуток, але й конкурентоспроможність підприємства.

Конкурентоспроможність підприємства – комплексна характеристика стану підприємства, яка поєднує у собі сукупність інтегральних показників і порівняння результатів діяльності підприємства з підприємствами-аналогами, конкуруючими суб’єктами господарювання, а також тими, що випускають товари-замінники [3]. 

Для успішного іміджу фірми у сучасних реаліях важливо аби підприємство було зрозумілим та доступним, фірма повинна абстрагуватися від деталей, які доступні лише фахівцям, і передавати суть події чи явища одним словом або пропозицією, малюнком, який би був зрозумілим для кожної людини будь-якого віку. 

Фірмовий стиль тісно пов’язаний з іміджем, тому має бути «рекламний базис», який допоможе здобути нових клієнтів, партнерів та кращу позицію на ринку. А саме: товарний знак, фірмовий шрифтовий напис (логотип), графічний товарний знак, фірмовий блок, фірмове гасло (слоган), фірмовий колір (кольори), фірмовий комплект шрифтів, корпоративний герой, постійний комунікатор (особа фірми). 

Отже, у сучасних реаліях імідж та стиль мають велике значення, оскільки світ вимагає нових умов для посилення позицій конкурентоспроможності підприємств. 

Список використаних джерел:

1. Марченко О. І., Шрамковська А.Г. Імідж як основа успішного функціонування підприємства. Глобальні та національні проблеми економіки. Миколаїв. Вип. 20, 2017.С. 444-447. 

2. Гніденко М. С., Колесніков В.В. Дизайн логотипу як основи фірмового стилю. Технічна естетика, дизайн та мистецтвознавство. Київ. № 1(82), 2015. С.73-78. 

3. Саєнко М. Г. Стратегія підприємства: навч. посіб. Тернопіль: Економічна думка, 2006. 390 с.

________________ 

Науковий керівник: Гакова Міра Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
26.11.2021 20:44
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
26.11.2021 20:36
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ
25.11.2021 21:41
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
25.11.2021 21:22
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
25.11.2021 21:13
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
25.11.2021 13:10
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
25.11.2021 12:51
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
24.11.2021 22:20
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
24.11.2021 22:04
ДІЯЛЬНІСТЬ МИТНИХ ОРГАНІВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
24.11.2021 21:35




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.230 сек. / Mysql: 1570 (0.186 сек.)