:: ECONOMY :: ЕТИКЕТКА ТА УПАКОВКА ЯК ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ :: ECONOMY :: ЕТИКЕТКА ТА УПАКОВКА ЯК ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ
:: ECONOMY :: ЕТИКЕТКА ТА УПАКОВКА ЯК ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЕТИКЕТКА ТА УПАКОВКА ЯК ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ

 
23.11.2021 20:39
Автор: Перерва Богдана Костянтинівна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
[Економічне спрямування]

Незалежно від нашого бажання маркетинг дуже щільно ввійшов до нашого життя.

Ми постійно шукаємо продукти та послуги, які найкраще відповідають нашим потребам. Ми робимо висновки про відповідність товару, виходячи з інформації, що міститься на його етикетці чи упаковці.

Все частіше наклейки, етикетки, стікери використовуються як потужні інструменти просування товарів у відповідних сегментах ринку. Використання етикетки як інструменту маркетингу пояснюється тим, що вона створює візуально привабливий образ, який привертає увагу майбутніх клієнтів. На етикетці також міститься додаткова інформація про товар, яка не менш важлива для покупця: склад, дата виготовлення, виробник і т. д. 20 % споживачів під впливом реклами обирають той чи інший товар вперше, етикетка часто є єдиним джерелом інформації про товар. Багато виробників також маніпулюють клієнтами, продаючи товар під новою привабливою етикеткою чи упаковкою, аналогічний старому.

Етикетка – це головний засіб маркування. Вона може мати різний вигляд, наприклад: вигляд наклейки, прикріпленої до виробу; вигляд складеної графічної композиції, яка є важливою частиною упаковки. Упаковка – це процес розробки та створення зовнішньої оболонки продукту.

Правильно та грамотно оформлені упаковки мають особливу цінність з точки зору ефективності в очах замовника та з точки зору просування продукції – в очах виробника. Підвищена чутливість до використання упаковки як інструменту маркетингу обумовлена впливом різних факторів:

1. Самообслуговування. Кількість продуктів у супермаркетах чи дисконтних магазинах, що реалізуються по принципу самообслуговування, постійно збільшується. У середньому супермаркеті (15 000 одиниць товару) покупець проходить близько 300 найменувань товарів за хвилину. Враховуючи, що 53% всіх покупок відбувається під впливом емоцій, ефективна упаковка чи етикетка діє як «5-секундний рекламний ролик».

2. Добробут споживачів. Зростання споживчого добробуту покупців означає, що вони готові платити трохи більше за зручність, гарний зовнішній вигляд, надійність та репутацію за гарну упаковку.

3. Зображення та логотип компанії. Компанії розуміють, що добре продумана упаковка є необхідною умовою для негайної ідентифікації компанії або бренду.

4. Нові можливості. Інноваційна упаковка може принести відчутну користь споживачам та гарний прибуток виробникам.

Вимоги, які висуваються до змісту торговельного маркування регламентуються законами України "Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини", "Про захист прав споживачів", правилами продажу окремих видів продовольчих і непродовольчих товарів.

Інформація про продукт має включати:

1) назву продукту, найменування або логотип товарів та послуг;

2) найменування нормативних документів, вимоги яких полягають у заповненні внутрішнього товару; 

3) дані про основні характеристики продукту, а щодо харчових продуктів - про склад, найменування (вага, обсяг і т. д.), харчової цінності, умови споживання, а також попередження споживачів про вживання окремих компонентів;

4) відомості про склад шкідливих здоров'ю речовин, встановлені нормативними актами; 

5) ознака наявності генетично модифікованих компонентів;

6) дані про ціни (тарифи), умови продажу товарів; 

7) дата видачі;

8) інформація про умови зберігання; 

9) гарантовані зобов"язання виробника (виконавця); 

10) умови ефективного та безпечного використання товару; 

11) термін придатності продукту; 

12) найменування та місцезнаходження виробника (постачальника, продавця) та компанії, що подає заявку на приймання, а також обслуговування та технічне обслуговування.

Щоб збільшити продажі, виробники вводять очікувану нову лінійку з яскравими логотипами та рекламними слоганами, незважаючи на те, що продукт не змінився.

Покупцям необхідно уважно розглядати упаковку та етикетку продукту в цілому та пам’ятати, що найбільш достовірна та найважливіша інформація про етикетку часто вказується у складі продуткі, а також у переліку інгредієнтів.

Отже, упаковка та маркування продукції виконують ряд важливих функцій і є одним із основних маркетингових інструментів. Проте в цей час робота з просування ринку є пріоритетною в інформаційному плані, що в кінцевому підсумку шкодить кінцевим споживачам. Тому для отримання продукції, необхідної для задоволення потреб, необхідно враховувати, що тип упаковки не впливає на якість продукту.

Список використаних джерел:

1. УПАКОВКА ЯК ЕЛЕМЕНТ БРЕНДИНГУ: URL: https://stud.com.ua/63293/marketing/upakovka_element_brendingu 

2. Турченюк М. О. , Швець М. Д. Маркетинг: підручник / М. О. Турченюк, М. Д. Швець. – К. : Знання, 2011. 318 с.

3. Стюарт Б. Упаковка як інструмент ефективного маркетингу / Пер. з англ. В. В. Грачова. – М. : Вид. МГУП, 1999. 145 с.

________________ 

Науковий керівник: Гакова Міра Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
26.11.2021 20:44
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
26.11.2021 20:36
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ
25.11.2021 21:41
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
25.11.2021 21:22
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
25.11.2021 21:13
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
25.11.2021 13:18
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
25.11.2021 13:10
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
25.11.2021 12:51
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
24.11.2021 22:20
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
24.11.2021 22:04




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 1.117 сек. / Mysql: 1570 (1.038 сек.)