:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: НАЙПОПУЛЯРНІШІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ТА МЕСЕНДЖЕРИ СЕРЕД УКРАЇНЦІВ :: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: НАЙПОПУЛЯРНІШІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ТА МЕСЕНДЖЕРИ СЕРЕД УКРАЇНЦІВ
:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: НАЙПОПУЛЯРНІШІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ТА МЕСЕНДЖЕРИ СЕРЕД УКРАЇНЦІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: НАЙПОПУЛЯРНІШІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ТА МЕСЕНДЖЕРИ СЕРЕД УКРАЇНЦІВ

 
22.11.2021 19:03
Автор: Богачова Ася Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Кравчук Анастасія Олегівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Ришкова Станіслава Олександрівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Пелих Валентина Русланівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київький національний лінгвістичний університет
[Економічне спрямування]


Соціальні мережі стали невід’ємною частиною нашого життя. За останній час спостерігається поява нових соціальних мереж та збільшення користувачів. Для маркетологів це означає, що з’являються нові канали комунікації з цільовою аудиторією та зростає потенціал для залучення уваги до свого продукту. 


У звіті Digital 2020 [1], за даними дослідження агентства WeAreSocial та Hootsuite щомісячна аудиторія соцмереж зросла до 4 млрд користувачів. Мешканець планети в середньому проводить в інтернеті 6 годин 43 хвилини на добу.


Для проведення власного дослідження на тему: «Використання українцями соціальних мереж» нами було опитано 73 респонденти за допомогою тих самих соцмереж. Анкетування складалося з наступних питань:


- скільки часу ви проводите у соціальних мережах?


- яким платформам віддаєте перевагу?


- скількома застосунками для онлайн спілкування ви користуєтесь?


За результатами дослідження отримані наступні дані.






Рис. 1. Популярність онлайн платформ для спілкування серед українців


Найбільш популярними соцмережами серед опитуваних українців є Instagram, Telegram та YouTube.





Рис. 2. Тривалість часу використання соціальних мереж та месенджерів, на добу


Тривалість часу перебування в соцмережах на добу розподілилася наступним чином: 32% респондентів витрачають більше двох годин на добу, і тільки 5% опитуваних приділяють до 30 хвилин на соціальні онлайн платформи. 


Таблиця 1. 


Залежність кількості застосунків для спілкування та тривалості перебування в соцмережах.







Ще одне цікаве спостереження було виявлено в ході дослідження: пересічний українець користується в середньому 4 – 8 соціальними платформами для спілкування. Аналітичне групування дало можливість виявити прямий взаємозв’язок між тривалістю перебування в соцмережах та кількістю платформ для онлайн спілкування.


За даними Укрінформ, три чверті користувачів роблять хоча б одну покупку в інтернет мережі на місяць [2]. Світ швидкими темпами переміщається у діджитальний простір. Тобто існує величезний потенціал для пошуку своєї цільової аудиторії та просування продуктів та послуг в цифрових каналах комунікації.


Список використаних джерел:

1. Звіт  Digital 2020. – URL: https://datareportal.com/reports/digital-2020-global-digital-overview


2. Укрінформ. – URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/2870117-do-seredini-roku-bils-ak-polovina-naselenna-svitu-bude-koristuvacami-socmerez.html





Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
26.11.2021 20:44
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
26.11.2021 20:36
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ
25.11.2021 21:41
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
25.11.2021 21:22
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
25.11.2021 21:13
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
25.11.2021 13:18
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
25.11.2021 13:10
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
25.11.2021 12:51
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
24.11.2021 22:20
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
24.11.2021 22:04




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.230 сек. / Mysql: 1570 (0.177 сек.)