Соціальні мережі стали невід’ємною частиною нашого життя. За останній час спостерігається поява нових соціальних мереж та збільшення користувачів. Для маркетологів це означає, що з’являються нові канали комунікації з цільовою аудиторією та зростає потенціал для залучення уваги до свого продукту.
У звіті Digital 2020 [1], за даними дослідження агентства WeAreSocial та Hootsuite щомісячна аудиторія соцмереж зросла до 4 млрд користувачів. Мешканець планети в середньому проводить в інтернеті 6 годин 43 хвилини на добу.
Для проведення власного дослідження на тему: «Використання українцями соціальних мереж» нами було опитано 73 респонденти за допомогою тих самих соцмереж. Анкетування складалося з наступних питань:
- скільки часу ви проводите у соціальних мережах?
- яким платформам віддаєте перевагу?
- скількома застосунками для онлайн спілкування ви користуєтесь?
За результатами дослідження отримані наступні дані.
Рис. 1. Популярність онлайн платформ для спілкування серед українців
Найбільш популярними соцмережами серед опитуваних українців є Instagram, Telegram та YouTube.
Рис. 2. Тривалість часу використання соціальних мереж та месенджерів, на добу
Тривалість часу перебування в соцмережах на добу розподілилася наступним чином: 32% респондентів витрачають більше двох годин на добу, і тільки 5% опитуваних приділяють до 30 хвилин на соціальні онлайн платформи.
Таблиця 1.
Залежність кількості застосунків для спілкування та тривалості перебування в соцмережах.
Ще одне цікаве спостереження було виявлено в ході дослідження: пересічний українець користується в середньому 4 – 8 соціальними платформами для спілкування. Аналітичне групування дало можливість виявити прямий взаємозв’язок між тривалістю перебування в соцмережах та кількістю платформ для онлайн спілкування.
За даними Укрінформ, три чверті користувачів роблять хоча б одну покупку в інтернет мережі на місяць [2]. Світ швидкими темпами переміщається у діджитальний простір. Тобто існує величезний потенціал для пошуку своєї цільової аудиторії та просування продуктів та послуг в цифрових каналах комунікації.
Список використаних джерел:
1. Звіт Digital 2020. – URL: https://datareportal.com/reports/digital-2020-global-digital-overview
2. Укрінформ. – URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/2870117-do-seredini-roku-bils-ak-polovina-naselenna-svitu-bude-koristuvacami-socmerez.html
|