:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ ТОВ “НОВА ПОШТА” :: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ ТОВ “НОВА ПОШТА”
:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ ТОВ “НОВА ПОШТА”
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ ТОВ “НОВА ПОШТА”

 
17.11.2021 20:06
Автор: Марусич Ярина Іванівна, студентка Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара
[Економічне спрямування]

Маркетинг, за словами Філіпа Котлера, вид людської діяльності, спрямованої на задоволення потреб шляхом обміну [1].

Прабх Гуптар визначає маркетинг, як творчий процес задоволення потреб клієнта із вигодою для себе [2].

Метою маркетингу є забезпечення у клієнта бажання купити товар чи скористатися запропонованою послугою. Цілі маркетингу можуть коливатися в залежності від спрямованості конкретної фірми, проте якщо розглядати дане питання з теоретичної точки зору можна виділити наступні: збільшення обсягів продажу пропонованого продукту, розширення асортименту, покращення якості товару, максимізація споживчої задоволеності.

ТОВ “Нова Пошта” – це українська приватна компанія, яка була створена 2001 року з метою надання послуг з доставки відправлень різних типів. На сьогодні компанія безумовно є частиною економіки України, проте, як говорять самі творці, компанія почалась з 3 філіалів, 10 співробітників та одного автомобіля, за допомогою якого тоді  транспортували відправлення. 

За 20 років засновникам вдалось здобути довіру серед клієнтів, розширити межі транспортних маршрутів та спектр надаваних послуг.  Однією з важливих складових такого успіху є вдала маркетингова політика.

Клієнтоорієнтованість це синонім та цінність даної компанії. Вивчивши структуру організації, її форми та методи роботи з середини, а також будучи клієнтом компанії, можу з впевненістю сказати, що “Нова Пошта” робить все можливе для задоволення потреб різних видів замовників. 

Для того, щоб почути кожного клієнта та допомогти йому у вирішенні питання – створено Національний контакт-центр. Обов`язки оператора включають в себе оформлення додаткових послуг, консультації, щодо процесів компанії, акцій, фіксацію звернень та роботу з форс-мажорними ситуаціями. Крім цього, налагоджено комунікацію між співробітниками різних рівнів для швидкого вирішення запитів. 

Компанія вміє визнавати помилки співробітників та брати на себе відповідальність. В порядку вибачення і компенсації за незручності організація пропонує своїм клієнтам промокоди та подарунки з логотипом компанії, які знадобляться в повсякденному житті. Компанія цінує кожного користувача її послугами.

“Нова Пошта” зайняла громадянську позицію, після подій 2014 року співпрацю з Росією було припинено. Цього ж року створено проєкт “Гуманітарна пошта” [3], в рамках якого безкоштовно передано понад 248 758 посилок та вантажів в зону ООС. У 2021 році впроваджено “Марафон, який ніхто не хоче бігти”. “У день знаменитого на весь світ Нью-Йоркського марафону в США, ми заснували власний марафон у Нью-Йорку Донецької області та закликаємо весь світ подолати дистанцію на підтримку України” [4].

 Всього за 4 дні він отримав понад 25 000 реєстрацій з 53 країн світу. 

Окрім соціальних акцій та проєктів, у компанії постійно проводять акції для численної армії клієнтів. Так, наприклад, з 19.10.2021 по 31.12.2021 було змінено тарифи на доставку відправлень в поштомат, а саме вартість транспортних послуг для всіх відправлень – 35 грн., комісія за грошовий переказ – 0 грн. [5]. Звичайно дана акція є взаємовигідною, оскільки, для компанії важлива популяризація новинки техніки – поштомату та покращення досвіду клієнтів з їх користування, проте і для покупців це можливість заощадити на цей період на транспортуванні, а також шанс перебороти страх роботи з сучасними технологіями. 

Компанія співпрацює з різними магазинами та часто реалізує з ними цікаві пропозиції, наприклад: “20 комплектів шин Nokian у подарунок”, знижки на 33% на електроінструменти та ін.

Отже, товариство піклується не лише про якісне пакування та надання транспортних послуг, а й про спокій та задоволеність своїх клієнтів. “Нова Пошта” – це взаємовигідне співвідношення якості послуг та ціни. Саме тому клієнти обирають дану компанію.

Список використаних джерел:

1. Балацький Є. О. Бондаренко А. Ф. Маркетинг: Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 397 с.

2. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посіб. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020.  347 с.

3. “Гуманітарна пошта України”. URL: https://novaposhta.ua/humanitarian_post

4. Марафон у Нью-Йорку, який ніхто не хоче бігти: людей у всьому світі закликають подолати бігову дистанцію, щоб нагадати про війну на сході України. URL:  https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/9571 

5. Акційні умови на послугу перевезення відправлень у поштомати – Єдиний тариф 35 грн та відсутність комісії за післяплату. URL:  https://novaposhta.ua/privatnim_klientam/otrimati

________________ 

Науковий керівник: Гакова Міра Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
26.11.2021 20:44
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
26.11.2021 20:36
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ
25.11.2021 21:41
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
25.11.2021 21:22
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
25.11.2021 21:13
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
25.11.2021 13:18
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
25.11.2021 13:10
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
25.11.2021 12:51
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
24.11.2021 22:20
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
24.11.2021 22:04




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.686 сек. / Mysql: 1570 (0.595 сек.)