:: ECONOMY :: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СТАРТАПІВ В УКРАЇНІ У СФЕРІ ОСВІТИ :: ECONOMY :: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СТАРТАПІВ В УКРАЇНІ У СФЕРІ ОСВІТИ
:: ECONOMY :: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СТАРТАПІВ В УКРАЇНІ У СФЕРІ ОСВІТИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СТАРТАПІВ В УКРАЇНІ У СФЕРІ ОСВІТИ

 
28.09.2021 20:32
Автор: Черкас Олена Анатоліївна, кандидат фізико-математичних наук, Дунайський інститут Національного університету «Одеська морська академія», м. Ізмаїл
[Економічне спрямування]

Актуальним трендом сучасної освіти є цифрова революція. Інтеграція освіти в цифрову економіку відбувається завдяки стрімкому розвитку освітніх стартапів.

Бум освітніх стартапів у світі припав на 2012 рік: компанії Coursera, Udemy і Udacity залучили в сферу освіти перші великі венчурні інвестиції.

EdTech (Edutech, Education Technology) – це не тільки онлайн-навчання, а й весь набір цифрових інструментів та послуг у сфері освіти: інтерактивні підручники та посібники, програми для вчителів, школярів, працівників, програмне забезпечення для корпоративного навчання, системи управління навчальним контентом, сервіси для створення курсів, тестів, вебінарів, інструменти Гейміфікації й так далі.

У 2020 році світовий ринок EdTech оцінювався в 227 млрд.дол. За прогнозами до 2022 року обсяг світового EdTech-ринку досягне 295 млрд. дол., а до 2025 року – 404 млрд.дол [1]. Тому зростання ринку EdTech – відмінна можливість для бізнесу і стартапів.

Основні тенденції розвитку стартапів в Україні у сфері освіти 

Вадим Сінжерецький, головний виконавчий директор та кофаундер онлайн-платформи для репетиторів BUKI, запропонував наступний поділ українського EdTech-ринку на основні кластери [2]:

• Tutoring (репетиторство): Preply, BUKI, Асоціація репетиторів України;

• Language learning (вивчення мов): AllRight.com, EnglishDom, Enguide;

• MOOC (масові відкриті онлайн курси): Prometheus, EdEra, BEsmart, EDUGET;

• School Education (K-12, шкільна освіта): EdEra, ZNOUA, BEsmart, iLearn;

• Info (інформаційні майданчики, агрегатори): Parta, Education.ua, Osvitoria;

• For teachers (для вчителів): На Урок, Всеосвіта, Classtime, Osvitoria;

• LMS (система управління навчанням): Класна Оцінка, Clevio Academy, eTutorium, SMLS;

• Prof skills (розвиток професійних навичок): Ratatype, Beetroot Academy, ITEA, Hillel IT School, Mate academy, Spalah IT-school;

• Навчання: Unicheck, Grammarly.

Приклади найбільш успішних стартапів в України у сфері освіти 

Стартап: Grammarly.

Рік заснування: 2009.

Оцінка вартості компанії: $ 1-2,5 млрд.

Характеристика: онлайн-сервіс з перевірки правопису та граматики тексту англійською мовою з використанням штучного інтелекту. Більше 30 мільйонів активних користувачів щоденно.

Засновник: О. Шевченко, М. Литвин, Д. Лідер

Привернув інвестицій на загальну суму 200 мільйонів доларів. Grammarly фінансується 6 інвесторами. Grammarly – перший «український» стартап-єдиноріг. Засновники оцінюють компанію більше ніж в 1 млрд доларів, а аналітичний сервіс Pitchbook і опитані Forbes експерти доводять верхню планку до 2,5 млрд.дол. У київському офісі, де сконцентрована розробка, працює понад 200 осіб. Займає 2 місце в рейтингу стартапів України за версією Forbes 2021 [3].

Стартап: Preply

Рік заснування: 2013.

Оцінка вартості компанії: $ 130-200 млн.

Характеристика: освітня онлайн-платформа, яка об'єднала понад 40 000 репетиторів, які викладають 50 мов сотням тисяч учнів у 180 країнах світу.

Засновник: К. Біга, С. Лук'янов, Д. Волошин

Привернув інвестицій на загальну суму 51,3 мільйонів доларів. Preply фінансується 31 інвестором. За останні три роки виручка сервісу для пошуку репетиторів Preply виросла в 10 разів. Навесні 2020 року в розпал пандемії заробив 10 млн.дол. Займає 8 місце в рейтингу стартапів України за версією Forbes 2021 [4].

Стартап: AllRight.com

Рік заснування до: 2017.

Оцінка вартості компанії: $ 20-40 млн.

Характеристика: онлайн-школа англійської мови для дітей, вчителі проводять близько 50 000 уроків в місяць на інтерактивній онлайн-платформі з AI-контролем якості викладання.

Засновник: Олег Оксюк

Привернув інвестицій на загальну суму 6,8 мільйонів доларів. Фінансується 5 інвесторами. У 2020 році виручка стартапу зросла до 5 млн. дол. У листопаді 2020-го року венчурний фонд Genesis Investments і ряд ранніх інвесторів вклали в AllRight 5 млн. дол. Займає 23 місце в рейтингу стартапів України за версією Forbes 2021 [5].

Висновок

EdTech в Україні тільки зароджується, але зростає швидко. Створюючи стартап і бажаючи отримати інвестиції, треба орієнтуватися на міжнародний ринок.

Список використаних джерел:

1. https://rb.ru/opinion/edtech-problem/ (дата звернення: 26.09.2021).

2. https://ain.ua/2020/04/15/karta-ukrainskogo-edtech-rynka/(дата звернення: 25.09.2021).

3. https://forbes.ua/ru/profile/grammarly-421(дата звернення: 26.09.2021).

4. https://forbes.ua/ru/profile/preply-426 (дата звернення: 26.09.2021).

5. https://forbes.ua/ru/profile/allright-442(дата звернення: 26.09.2021).



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ ПІДПРИЄМСТВА, ЙОГО ПОТЕНЦІАЛ ТА УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ
29.09.2021 19:34
КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ, КОРПОРАТИВНИЙ КОНТРОЛЬ, КОРПОРАТИВНИЙ АУДИТ ТА КОНТРОЛЬ КОРПОРАТИВНИХ ПРАВ: СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ ТА ЗАКОНОДАВЧЕ РЕГУЛЮВАННЯ
12.10.2021 22:10
ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ ТА МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЕКСПОРТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
11.10.2021 22:34




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.321 сек. / Mysql: 1570 (0.249 сек.)