:: ECONOMY :: РОЛЬ БРЕНДИНГУ ЯК УМОВА УСПІХУ КОМПАНІЇ :: ECONOMY :: РОЛЬ БРЕНДИНГУ ЯК УМОВА УСПІХУ КОМПАНІЇ
:: ECONOMY :: РОЛЬ БРЕНДИНГУ ЯК УМОВА УСПІХУ КОМПАНІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЛЬ БРЕНДИНГУ ЯК УМОВА УСПІХУ КОМПАНІЇ

 
29.05.2021 11:05
Автор: Пелюшок Ольга Миколаївна, студентка 2 курсу ФТМ, Київський національний торговельно-економічний університет; Ільїна Олена Василівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Бренд – це певний знак, який позначає унікальний продукт або послугу, що належить якійсь певній особі – фізичній або юридичній. Бренд – це певна концентрація та квінтесенція ідей і цінностей продукту. Бренд не існує сам собою, він завжди з’являється з певною метою, коли є конкуренція. На тлі інших брендів він допомагає бізнесу розповісти власну історію. Серед розмаїття продуктів людина отримує через бренд певний посил [1].

Брендинг – це ряд заздалегідь спланованих та пов’язаних між собою заходів, які спрямовані на створення позитивного іміджу якогось бренду (на початкових етапах). Також брендинг може бути спрямований на підтримку і підвищення позицій на ринку вже існуючого бренду. Основною метою брендингу є створення унікального, а головне – сильного образу того чи іншого бренду [2].

В умовах твердої конкуренції навіть перед широко відомими підприємствами виникає досить складне завдання: як утримати свої позиції на ринку і зберегти ефективність діяльності. Звичайно, керівництвом організацій здійснюється ряд заходів щодо збільшення частки на ринку, по зниженню витрат з метою здійснення цінової конкуренції і ще безліч інших. Але найчастіше цього буває мало, щоб вижити. Процес брендингу може включати в себе масу різних маркетингових заходів, таких як: позиціонування і створення унікальної торговельної пропозиції; створення унікальних графічних і вербальних символів – назви, слогану, логотипу, джингла, корпоративного стилю і таке інше; моніторинг ринку конкурентів; підбір носіїв, які будуть транслювати головну ідею бренду; просування.

Існує дві основних переваги бренда, що підвищують вартість компанії і рентабельність. Перша полягає в тому, що брендований товар можна продавати дорожче, ніж небрендований аналогічний по якості продукт. Друга перевага – фірмам із брендом простіше і дешевше проникнути на нові ринки, ніж їхнім конкурентам, що не мають бренду [3].

Брендинг повинен створювати попит у споживачів на товари та послуги. Основні цілі брендингу – популяризація компанії або бренду, підвищення впізнаваності бренду, зростання продажів і прибутку. Якщо працювати з брендом правильно – споживачі заплатять більше, бо вважатимуть бренд гідним.

Брендинг складається з декількох етапів. Перший - стратегічний етап, він охоплює роботу над розумінням бренду та його сенсу. Важливо розібратися, що компанія хоче сказати людям та які цінності донести. Другий етап - візуальна складова. Сюди входить особливість компанії, логотип, а також невербальні комунікації. Зовнішні атрибути – це головні константи бренду. І останній етап - регулярна комунікація. Це рекламні кампанії, SMM та інші комунікації, що доносять до людей єдину ідею. Тактичні щоденні дії втілюють у собі ідеологію бренду. Завдання бренд - менеджера у компанії – стежити за цим образом та керувати ним [2]. 

У якості висновку, слід відзначити, що значення торгової марки чи бренду, для комерційного підприємства переоцінити неможливо. Насамперед, значимість бренду полягає в тому, що він забезпечує самі перші точки диференціювання між конкурентоспроможними пропозиціями. На наш погляд, в світовій економіці настає нова ера, епоха, де будуть домінувати сильні бренди, які вже сьогодні призвичаїли споживачів до свого товару.

Список використаних джерел:

1. Офіційний сайт: Що таке бренд і брендінг? URL: https://ideadigital.agency/shho-take-brend-ta-brending/

2. Альтман Д. Бренд і брендінг: що це та із чого складаєтся. URL: https://bazilik.media/brend-i-brendynh-shcho-tse-ta-iz-choho-skladaietsia/

3. Заячківська А.Р. Актуальність брендингу в економіці України. URL: http://eir.pstu.edu/bitstream/handle/123456789/24888/%D0%9D.%D0%BF.%D0%BA.2019%D1%82.4_p181-182.pdf?sequence=1



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СТРУКТУРА ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КОНВЕРСІЇ
29.05.2021 10:54
FUNCTIONING OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS AS A STAKEHOLDER ORGANIZATION
26.05.2021 21:17
BRAND EVALUATION METHODS
25.05.2021 20:35




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.449 сек. / Mysql: 1570 (0.382 сек.)