:: ECONOMY :: ОСНОВНІ СПОСОБИ ЕКОНОМІЇ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ :: ECONOMY :: ОСНОВНІ СПОСОБИ ЕКОНОМІЇ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ
:: ECONOMY :: ОСНОВНІ СПОСОБИ ЕКОНОМІЇ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСНОВНІ СПОСОБИ ЕКОНОМІЇ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ

 
26.04.2021 23:30
Автор: Кітченко Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та маркетингу, Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»; Ільїна Ольга Костянтинівна, студентка 4 курсу, Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Наразі реклама відіграє величезну роль для будь-якого бізнесу. Вона сприяє зміцненню існуючого іміджу компанії та росту кількості її споживачів. Через те, що перед підприємством найчастіше постає питання збільшення збуту виробленого товару (чи послуги) саме це і є метою проведення рекламної кампанії.

Для того, щоб мати можливість економити кошти рекламного бюджету, зберігаючи при цьому ефективність рекламної кампанії, необхідно додати чималих зусиль. На практиці постає завдання виявити необхідний перелік дій з проведення рекламної кампанії, який допоможе ще точніше влучити до цілі. Найчастіше цю економію можна достигнути збільшивши час та ресурси на етапі підготовки до запуски реклами. 

Найпоширенішими способами економії рекламного бюджету підприємства є такі:

1. Збільшення обсягу персональних продажів та його ролі.

2. Запровадження стандартних блоків, щодо реклами для продавців, що сприятиме опосередкованому накопиченню позитивної інформації для фірми. 

3. Врахування можливості знижок в ЗМІ. 

4. Краще витратити більше коштів на розробку працюючого медіаплану. 

5. Рекламна кампанія та її складові повинні бути єдиним цілим в очах споживача. Саме в такий спосіб фірма накопичує про себе інформаційні зусилля та формує позитивний імідж. Необхідно уникати сумбурних посилань до своєї аудиторії. Провокаційні акції підвищують цікавість та інтерес до бренду але на надто короткий час.

6. Мати гнучкість в реагуванні до тенденцій ринку та вчасно проводити оптимізацію рекламних кампаній, постійно слідкуючи за аудиторією. 

7. Впроваджувати в рекламний процес дійсно вражаючи креативи. Головне, щоб цей креатив запам’ятовувався, був виразним та чітко відображував зміст рекламної кампанії та філософію бренду. Тому проведення тестування та фокус-груп стає необхідною складовою.

8. Простота намірів впродовж всієї рекламної кампаній. Споживач повинен бачити головний посил рекламної кампанії. Велика кількість інформації та різних вражень, можуть відволікати споживача. 

9. Розповсюдження інформації по нерекламних каналах та створення таким чином інформаційних приводів, котрі в свою чергу привернуть увагу ЗМІ. Використання засобів PR завжди дозволяє заощадити.

10. Варто робити якомога точніший аналіз для виявлення своєї цільової аудиторії та концентрувати увагу лише на ній. Саме потрапляння до серця цільової аудиторії є одним з найефективніших способів економії рекламного бюджету. 

11. Використовувати лише експертні методи для виявлення портрету свого споживача. Глибокі вивчення результатів проведення рекламної кампанії ліпше замінити більш глибоким вивченням теми до її запуску [1].

Маркетингові дослідження перед проведенням рекламної кампанії є обов’язковим елементом, яким не можна нехтувати. Краще за все використовувати ті можливості та ресурси які має підприємство, а саме власних співробітників. Саме вони краще за всіх знають всі аспекти продукту (чи послуги), а також розуміють бажання та потреби споживача. 

З приводу величини рекламного бюджету є цікава думка Д. Старча, який вважає, що «хоче неможливо сказати про точний вплив рекламних витрат на продаж, зв’язок між цими величинами очевидна» [2].

Грамотно побудований медіаплан також здатен зменшити величину рекламного бюджету. 

Список використаних джерел:

1. https://business.rin.ru/cgi-bin/search.pl?action=view&num=341421&razdel=16&w=0

2. https://kerivnyk.info/osnovy-reklamnoi-diyalnosti5-1 

3. https://aori.ru/news/bolshe_zayavo_za_menshiy_budjet/



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СУЧАСНИЙ СТАН ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ В УКРАЇНІ
29.04.2021 19:56
КЛАСИФІКАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
27.04.2021 23:07
ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЛОГІСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
26.04.2021 23:35




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.318 сек. / Mysql: 1570 (0.247 сек.)