:: ECONOMY :: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МУЛЬТИМОДАЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ :: ECONOMY :: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МУЛЬТИМОДАЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ
:: ECONOMY :: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МУЛЬТИМОДАЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МУЛЬТИМОДАЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ

 
22.12.2020 10:23
Автор: Левчук Руслана Олексіївна, студентка 5 курсу, факультет транспорту, менеджменту і логістики, Національний авіаційний університет, м. Київ; Ганношина Ірина Миколаївна, студентка 5 курсу, факультет транспорту, менеджменту і логістики, Національний авіаційний університет, м. Київ; Ільїна Олена Василівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», м. Київ
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;]

Актуальність досліджуваної теми полягає у стрімкому розвитку мультимодальних перевезень на території України та необхідності подальшої підтримки даної сфери. Це дозволить продовжити розбудову транспортної системи регіонів держави, значно збільшити обсяги перевезень за участю національних транспортних компаній, сприятиме підвищенню конкурентоспро-можності країни на світовому ринку транспортних послуг, а також інтеграції транспортної інфраструктури України до світової транспортної системи.

Дану проблему вивчали такі науковці як Бакаєв О.О., Григорак М.Ю. [1], Крикавський Є.В., Міротін Л.Б., Неруш Ю.М., Ніколаєв Д.С., Постана М.Я., Прокофьєва Т.А., Резер С.М., Сергєєв В.І., Тарабанько В.В., Юн Г.М. та інші.

Метою дослідження є визначення стану мультимодальних перевезень в Україні та оцінка перспективи їх розвитку.

Україна має всі можливості для включення у світовий транспортний процес. Держава має вигідне географічне положення, розвинуту транспортну інфраструктуру, здатність за достатньо короткий період часу збільшити конкурентоспроможність транспортних маршрутів, що проходять по нашій території. Разом з тим, при розвитку транспортної системи України необхідно враховувати світові тенденції розвитку транспортної сфери та вимоги до якості доставки вантажу.

Розглянувши рис. 1 можна зрозуміти, що зараз в Україні найчастіше використовуються мультимодальні перевезення вантажів з використанням залізничного, автомобільного та морського видів транспорту. Частка авіаційного транспорту і досі залишається досить невеликою.




Міністерством інфраструктури України було створено законопроект «Про мультимодальні перевезення» [3], який передбачає сприяння захисту навколишнього середовища у зв’язку з переорієнтацією значної частини перевезень з автомобільних доріг на річку та інші екологічні види доставки, а також значно оптимізує час та витрати шляхом впровадження єдиного договору змішаного перевезення. 

Прийняття даного законопроекту в майбутньому надзвичайно важливе для України та інтеграційного напрямку, оскільки він імплементує положення Директиви Ради Європейського Союзу від 7 грудня 1992р. про встановлення загальних правил для окремих видів комбінованих перевезень вантажів між державами-членами. Законопроект направлений на приєднання країни до Угоди про розвиток мультимодальних перевезень TRACECA - міжнародної транспортної програми за участі Європейського Cоюзу та 14 держав-членів [3].

30 липня 2020 року Україна і Німеччина домовилися про партнерство у розвитку інтермодальних залізничних перевезень шляхом підписання між Укрзалізницею і Hamburger Hafen und Logistik AG відповідного Меморандуму про взаєморозуміння та співробітництво з розвитку інтермодальних залізничних перевезень в Україні, а в майбутньому - в країнах Східної Європи і Балтії. Україна має найвищий у Європі транспортний транзитний рейтинг – 3,11 бали. Також через територію держави проходять такі міжнародні коридори: Критський №3, Критський №5, Критський №7, Критський №9, Європа-Азія, Європа-Кавказ-Азія (TRACECA), Балтійське море-Чорне море (Гданськ-Одеса) [4]. 

Таким чином, провівши дослідження ми з’ясували, що мультимодальні перевезення в Україні набирають обертів і є досить перспективною галуззю. Цьому сприяє як вигідне географічне положення держави, так і відносно розвинена транспортна інфраструктура. Проте, існує достатня кількість проблем, які потребують вирішення (наприклад, електрифікація залізниць, невідповідність залізничних колій європейський стандартам, незадовільний стан автомобільних доріг тощо).

Список використаних джерел:

1. Григорак М.Ю. Концептуальні засади розвитку логістичної інфраструктури в умовах економіки знань. Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія: Економіка і управління. 2017. Вип. 26. С. 212-222

2. Закон України «Про мультимодальні перевезення». URL: https://mtu.gov.ua/files/Dok_PROEKT/ЗУ%20Про%20мультимодальні%20перевезенн.pdf 

3. Мультимодальне перевезення: визначення, види, схема. URL: http://xn--80aimveh.pp.ua/nauka/64-multimodalne-perevezennya-viznachennya-vidi-shema.html 

4. Перспективи мультимодального транспорту  в Україні. URL: https://docplayer.ru/33245722-Perspektivy-razvitiya-multimodalnyh-perevozok-v-ukraine-s-ispolzovaniem-avtomobilnogo-transporta-7-oktyabrya-2015-goda-g-kiev.html 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІНТЕГРАЦІЯ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНИЙ РИНОК ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ
21.12.2020 12:02
АНАЛІЗ СВІТОВОГО РИНКУ ВИРОБНИЦТВА ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
02.12.2020 15:45




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.712 сек. / Mysql: 1570 (0.634 сек.)