:: ECONOMY :: УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ ДОХОДІВ НАСЕЛЕННЯ :: ECONOMY :: УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ ДОХОДІВ НАСЕЛЕННЯ
:: ECONOMY :: УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ ДОХОДІВ НАСЕЛЕННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ ДОХОДІВ НАСЕЛЕННЯ

 
20.11.2020 17:40
Автор: Штефан Наталія Миколаївна, кандидат технічних наук, Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»; Лодочнiков Є.I., Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Головна причина бідності в Україні – економічно невиправданий і несправедливий розподіл доходів у країні. Диференціація доходів – об'єктивне явище, пов'язане з соціально-економічними відмінностями членів суспільства у сфері виробництва, розподілу і споживання. За даними Держкомстату України, чисельність населення із середньодушовими еквівалентними загальними доходами у місяць, нижчими законодавчо встановленого прожиткового мінімуму у 2010 році складала 3,6 млн. осіб, що становить 8,6 % від загальної чисельності населення, у 2014 році – 3.2 млн. чол., що становить також 8.6% від загальної чисельності населення і свідсить і про скороченя населення країни, у 2018 р. -0,5 млн. осіб – 1.3 %. Динаміка позитивна, проте чисельність населення із середньодушовими еквівалентними загальними доходами у місяць (ЧНдох), нижчими фактичного прожиткового мінімуму у 2014 році (з якого є статистичні дані) складала 6,3 млн. осіб, що становить 16,7 % від загальної чисельності населення, у 2019 р. -8,9 млн. осіб – 23.1 %. Це вже тенденція негативна, особливо якщо враховувати показники 2015-2016р.р., коли більше 51% населення мало загальні доходи у місяць, нижчі фактичного прожиткового мінімуму (табл.1.).

Аналіз розподілу населення за рівнем середньодушових еквівалентних загальних доходів у місяць показав, що 50,5% населення отримують мінімальну заробітну плату, 16,6% населення мають заробітну плату на 15% вище мінімальної, 10.4% населення – на 40% вище мінімальної, але всі ці сумарно 75.9% населення отримують заробітну плату нижче середньої по країні. Середню заробітну плату отримують 12.5% населення і лише 11.6% отримують заробітну плату вище середньої. З них 3% населення отримують дуже високі заробітні плати, при цьому мають ще пільги по єдиному соціальному внеску.




Максимальна база для нарахування ЄСВ у 2020 році: з 1 січня по 31 серпня – 70845 грн; з 1 вересня по 31 грудня – 75000 грн. Таким чином, частина заробітної плати, що перевищує дану суму не оподатковується, створюючи додаткові переваги для даної верстви населення.

Таким чином, на сьогодні продовжує домінувати негативна концепція заробітної плати, що включає: занижену (за рідкісним винятком) оплату праці; відсутність у переважній більшості випадків зв'язку між заробітною платою, кваліфікацією і якістю праці; зростання у доходах населення грошових надходжень, що не відносяться до оплати праці.

На нашу думку, необхідно встановити неоподатковуваний мінімум доходів громадян від зайнятості на рівні мінімальної заробітної плати; а верхню границю бази для нарахування ЄСВ не обмежувати.

Список використаних джерел:

1. Статистична iнформацiя. Демографічна та соціальна статистика/Доходи та умови життя / Диференціація життєвого рівня населення - [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2020/gdvdg/duf/arh_duf_u.htm

2. Статистична iнформацiя. Демографічна та соціальна статистика/ Доходи та умови життя / Розподіл населення за рівнем середньодушових еквівалентних загальних доходів - [Електронний ресурс] – Режим доступу http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2020/gdvdg/rzd/arh_rzd_u.htm



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СУТНІСТЬ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
24.11.2020 17:37
ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА, ОДИН ІЗ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМКІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ
24.11.2020 13:15
ІНСТРУМЕНТИ ХЕДЖУВАННЯ: СУЧАСНА ПРАКТИКА ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
23.11.2020 13:37
АНАЛІЗ ГАЛУЗЕЙ РЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКИХ СТАРТАПІВ У ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ СВІТУ
17.11.2020 10:37
THE MECHANISM OF MAINTENANCE OF FOOD SAFETY OF REGION
13.11.2020 18:48
CLASSIFICATION OF RISKS OF ECONOMIC SAFETY OF GOVERNMENT PROGRAMS
13.11.2020 10:52




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.218 сек. / Mysql: 1599 (0.171 сек.)